Mangler info på Golf 2 TDi
Fra : Kurt Sorensen

Dato : 24-05-05 20:52

Er lige blevet ejer af en en Golf 2 Tdi og ville høre om der findes
nogle gode ressource-sider på nettet om Golf.

Er det muligt at bestille en manual på dansk til ovennævnte model, da
den medfølgende er på tysk ?

På forhånd tak

venlig hilsen

Kurt Sørensen

Fra : Mogens

Dato : 24-05-05 20:54

www.golf2.dk
www.vagcars.dk

>Er det muligt at bestille en manual på dansk til ovennævnte model, da
>den medfølgende er på tysk ?

Hos en hugger eller Køsters boghandel...
www.dataophug.dk

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 24-05-05 20:55

"Kurt Sorensen" <kurt.sorensen@vip.cybercity.dk > skrev i en meddelelse
> Er lige blevet ejer af en en Golf 2 Tdi

Findes den overhovedet ?

Hedder Golf 2 ikke GTD ?
I'et indikierer vel indsprøjtning og jeg mener ikke at VW lancerede deres
TDI'er før 2. omgang af Golf 3 !?

/J

Fra : Kurt Sorensen

Dato : 24-05-05 21:04

JOn Tue, 24 May 2005 21:55:25 +0200, "[6705] Jesper Sørensen"

Jo tror du har ret. Det er vist GTD

H/Kurt

Fra : Anders Sørensen

Dato : 24-05-05 22:11

Den Tue, 24 May 2005 21:55:25 +0200, skrev "[6705] Jesper Sørensen"

En GTD'er har også indsprøjtning.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 20:36

> En GTD'er har også indsprøjtning.

Det har alle diesel motorer vist :)
Nogle har fejlagtigt troet at deres gamle VW Turbo diesel motor var en TDI
når der var intercooler på.
Men det har altså intet med TDI at gøre.

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Kito

Dato : 25-05-05 06:15

> [...]
> nogle gode ressource-sider på nettet om Golf.
>
> Er det muligt at bestille en manual på dansk til ovennævnte model, da

Hej Kurt prøv at gå ind på www.golf2.dk
Der er der mange dygtige og medlemer der kan svare dig på næsten alt
vedrørende golf 2
vh
Poul

Fra : phk

Dato : 26-05-05 08:58

"Kurt Sorensen" <kurt.sorensen@vip.cybercity.dk > skrev i en meddelelse

> Er lige blevet ejer af en en Golf 2 Tdi og ville høre om der findes
> nogle gode ressource-sider på nettet om Golf.

Den gamle Golf II findes som TD og GTD. Forskellen er bl.a. sæderne,
undervogn og der er omdrejningstæller i GTD`eren.

> Er det muligt at bestille en manual på dansk til ovennævnte model, da
> den medfølgende er på tysk ?

VW-forhandleren kan garanteret skaffe dem. Eller et autoophug..

--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er