haveråd !!
Fra : MVN

Dato : 24-05-05 17:51

kan jeg med fordel blande/lægge græs i min beplantede køkkenhave ? og blande
græs i ubeplantet køkkenhavejord (evt til gødning næste år(eller kan det
ikke "holde" sig så længe ?

hvordan kommer jeg nemmest af med min græsplæne (den skal bruges til
køkkenhave næste år)

jeg vil gerne have nogle frugt træer,æbler,pærer,blommer og kirsebær....
disse træer findes i espalier men til en dyrere pris,har jeg nogle fordel
ved at købe den som espalier eller er det lige så godt selv at lave det ? og
hvornår kan jeg købe og sætte dem i jorden ? vil det være en fordel at vente
med at købe dem til de har givet frugt eller gør det ikke noget jeg køber og
planter dem ud nu med blomster på ?

og samme med hindbær og rabarber,kan jeg sagtens købe dem nu og sætte dem i
jorden ?

glæder mig til at få svar på alle spørgsmål :)

MVN

Fra : MVN

Dato : 25-05-05 17:34

????