Raptor-træf i weekenden
Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 24-05-05 17:09

Hejsa

I weekenden holder vi træf i Raptor MC.
Der er som sædvanlig god mad, fed musik og hyggelig stemning i haven.

Det er igen i år både fredag og lørdag, og lørdag middag ca.kl.12 kører vi
fællestur fra Klubhuset og ind til MC-Paraden i Århus (Tangkrogen)
Så har du lyst til at følges med nogen til MC-Paraden, så er du velkommen.Og
har du lyst til at komme til fest når MC-Paraden lukker, så kig ud til os.

Det kunne være hyggeligt at se nogle DFM'ere IRL

Skriv evt efter en detaljeret invitation på info@RaptorMC.dk

Vi ses.... mvh. Boldreel
www.RaptorMC.dk

PS. Det kunne jo gå hen og blive hyggeligt, så husk telt og sovepose

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 25-05-05 16:14

Boldreel - RaptorMC.dk wrote:

> Det kunne være hyggeligt at se nogle DFM'ere IRL

Smut hen og se nummerpladerammen på den flotte RSV Mille, der kommer
lørdag... De sorte er pænere end de røde ved du nok

Thore
www.exterminators.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 25-05-05 19:04

"De sorte er pænere end de røde ved du nok"

Det bliver vist en laaaang weekend

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 25-05-05 20:01

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> "De sorte er pænere end de røde ved du nok"

De er forresten også betydeligt hurtigere, men det ved alle vel......

Thore

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-05-05 07:46

"De er forresten også betydeligt hurtigere, men det ved alle vel......"

Kun hvis det er højglanspoleret sort, pga. Cw-værdien. Den matsorte duer kun
i medvind, men der er den også god pga. af den større varmeabsorbtion, som
øger kompressionen, og dermed får højere ydelse.

Så den røde er et kompromiskøb, ingen tvivl om det.

Men nu kører jeg jo med 4 cylinder, så jeg har altid dobbelt effekt
Og jeg slipper for at have 2 med i reserve i rygsækken...

Vi ses lige omlidt

Fra : Torben

Dato : 26-05-05 16:32

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men nu kører jeg jo med 4 cylinder, så jeg har altid dobbelt effekt
> Og jeg slipper for at have 2 med i reserve i rygsækken...

Vi kommer nogle stykker fra Fraugde mc i morgen eftermiddag.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-05-05 21:22

"Vi kommer nogle stykker fra Fraugde mc i morgen eftermiddag"

Jeg ved ikke helt hvornår jeg dukker op. Vi har lige noget børnpasning vi
skal have til at "gå op i en højere enhed"

Vi ses på et eller andet tidspunkt i morgen, ved bålet

Fra : René Hvid

Dato : 26-05-05 17:21

"Boldreel - RaptorMC.dk" <Xboldreel@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi ses.... mvh. Boldreel
> www.RaptorMC.dk
>
> PS. Det kunne jo gå hen og blive hyggeligt, så husk telt og sovepose

ville rigtigt gerne med, har set frem til dette træf lige siden sidste år,
men ak jeg er blevet forbudt træf livet lige foreløbigt pga. en dårlig ryg.
Håber i får en kanon fest!!!!!!!!!!

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-05-05 21:20

"pga. en dårlig ryg"

Så må du have god bedring. Vi ses helt sikkert en anden god gang

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 27-05-05 11:29

> "pga. en dårlig ryg"

Det er da for surt! Håber du snart bliver i orden igen!

Vi vil sende en venlig tanke og skåle for dig

Ha' det bedre.....
mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk