[Asus Radeon X800 Pro] Invalid pixel forma~
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 24-05-05 14:30

Hej,

Jeg har et Asus Radeon X800 Pro og har Catalyst 5.5-driveren
installeret.

Min primære skærm er en Viewsonic VP201s TFT, som kører med
en opløsning på 1600 x 1200 og den sekundære er en Sony GDM-
FW900 med en opløsning på 1920 x 1200.

Den sekundære skærm er ikke altid tændt. Kun når jeg skal se
DVD-film og lignende bliver den tændt, men lige så snart jeg
begynder af afspille film på den, bliver logbogen i WinXP Pro
SP2 fyldt op med følgende fejlmeddelelse:

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ati/ati2mtag.png>.

Hvad hulen betyder det, og hvordan slipper man mon af med det?

Jeg er desuden også træt af den ACEEventLog i venstre side af
logbogen. Den kom dengang jeg ved en fejl kom til at installere
Catalyst 5.5-driveren med det nye Control Center, men desværre
så forsvandt loggen ikke, da jeg afinstallerede driveren igen.
Hvordan slipper man mon af med den?

--
Hilsen
Madsen

Fra : ct

Dato : 24-05-05 17:08

vil gætte på at kortet/driveren ikke er glad for DVD-overlay i den opløsning
sony´en kører med?

claus

Fra : ct

Dato : 24-05-05 17:10

"ct" <claus@FJERNDETTEkjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> vil gætte på at kortet/driveren ikke er glad for DVD-overlay i den
> opløsning sony´en kører med?
>
> claus

Her er det;

*16:9 aspect ratio monitors are supported on 1920x1080 and 848x480 on
Windows® XP, and Windows® 2000. The complete list of resolutions depends on
the driver version and operating system. NOTE: resolutions are limited by
the performance of the attached monitor.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 24-05-05 17:30

ct skrev:

> *16:9 aspect ratio monitors are supported on 1920x1080 and
> 848x480 on Windows® XP, and Windows® 2000.

Tak.
Det undrer mig så bare at den i det hele taget lader mig køre
1920 x 1200 på den monitor, men nu ved jeg da i det mindste
hvorfor den brokker sig.

--
Hilsen
Madsen