Skal i se billeder af den lille ny ?
Fra : Ukendt

Dato : 23-05-05 21:52

Så er der næsten færdig billeder...

I får ikke den anden side at se før den har været til syn, og har fået den
rustfrie potte på !!

Som i kan se er karburatorene ikke monteret på de billeder, men der kommer
GS500 karburatore med KN filter på !

http://starchild.dk/bastardbike/BastardBike1.jpg
http://starchild.dk/bastardbike/BastardBike2.jpg

Hvad synes i så ??

Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening... synes selv den er blevet ok,
hvordan den køre, vil tiden vise imorgen !

Mvh
Morten

Fra : René Hvid

Dato : 23-05-05 22:02

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening... synes selv den er blevet ok,
> hvordan den køre, vil tiden vise imorgen !

Den er du sgu da sluppet godt fra.

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-05 22:05

> Den er du sgu da sluppet godt fra.

Tak det er også den melding jeg har fået tilbage indtil videre
Det med den guld farve er jo lidt retro, men synes det passer meget godt
sammen..

Bagenden får i heller ikke at se endnu... )

Mvh
Morten

Fra : StoneCold©

Dato : 23-05-05 22:09

Hej Juel,

Tydeligt at se du har lagt noget arbejde i den lille ny
Altså bortset fra at jeg ikke bryder mig om grund modellen, så syntes jeg da
det er et flot stykke arbejde du har fået lavet.
Syntes dog oxo at det er lidt vildt med den kåbe til så lille en cykel, der
er bare noget galt med dimensionerne efter min mening... men smag og
behag...

Steen
No bike at the moment
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters

Fra : Juel

Dato : 23-05-05 22:13

> Tydeligt at se du har lagt noget arbejde i den lille ny
> Altså bortset fra at jeg ikke bryder mig om grund modellen,

Hvilken en af de 3 ??? Yamaha RD350, Honda Boldor, GSX400 ??

> [...]
> Syntes dog oxo at det er lidt vildt med den kåbe til så lille en cykel,
> der er bare noget galt med dimensionerne efter min mening... men smag og

Tja er ikke så vild med alt den vind, derfor en frontkåbe, og den er jo lidt
fræk.. Men ja der er lagt MANGE timer i den..

Mvh
Morten **som takker for rosen**

Fra : StoneCold©

Dato : 24-05-05 18:08

> Hvilken en af de 3 ??? Yamaha RD350, Honda Boldor, GSX400 ??

ja he he he.... den var jo ikke så god... men det er GSX400 som er min torn
i øjet.... den er jeg absolut ikke vild med ( men kunne leve med at have en
alligevel, bare for at have 2 hjul her i sommer.... men ikke hvis jeg skulle
give penge for den. he he.. )
Men som sagt pænt stykke arbejde... lad os nu se når den er helt færdig

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-05-05 22:18

Juel wrote:

> Hvad synes i så ??
>
> Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening... synes selv den er blevet ok,
> hvordan den køre, vil tiden vise imorgen !

Et helt ok resultat.
Specielt motoren er flot renoveret.
Rød bgasvinger... hmmm - det er nok lige at trække den langt nok, syntes
jeg.
MeN
Det resultat kan du godt være bekendt, helt sikkert.
***** fem stjerner herfra
--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Juel

Dato : 23-05-05 22:46

> Et helt ok resultat.

Tak..

> Specielt motoren er flot renoveret.

Ikke cylinder + topstykke, det bliver først næste vinter, lige nu er det kun
en nødløsning..

> Rød bgasvinger... hmmm - det er nok lige at trække den langt nok, syntes
> jeg.

Hehe skal den laves speciel så skal den laves speciel, stellet er jo også
rødt..

> MeN
> Det resultat kan du godt være bekendt, helt sikkert.
> ***** fem stjerner herfra

Tak tak

Mvh
Morten

Fra : Studen

Dato : 23-05-05 22:25

> [...]
> rustfrie potte på !!
>
> Som i kan se er karburatorene ikke monteret på de billeder, men der kommer

Hej Juel

Det ser sgu godt ud. Flot stykket arbejde. Jeg glæder mig til at se den "in
real life" her til sommer.

Se resultatet af mit besvær her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1116

Mvh
Studen

Fra : Juel

Dato : 23-05-05 22:44

> Hej Juel
>
> Det ser sgu godt ud. Flot stykket arbejde. Jeg glæder mig til at se den
> [...]

Tak for rosen, og kan kun sige i lige måde

Mvh
Morten

Fra : StoneCold©

Dato : 24-05-05 18:11

> Se resultatet af mit besvær her:
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1116
>
> Mvh
> Studen

Den er blevet rigtig flot, kan godt lide den er så enkel og pæn - !!!

Fra : MKS - 74

Dato : 23-05-05 22:25

On Mon, 23 May 2005 22:52:06 +0200, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk>
wrote:

>Hvad synes i så ??
>
>Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening... synes selv den er blevet ok,
>hvordan den køre, vil tiden vise imorgen !

Jeg vil sige som Piet van Deurs....."hvad er _det_?"

Is it a Honda....oh no
Is it a Yama-ha-ha....oh no
Is it a Screw'suki...oh no (but close)

It's Bastard-bike!!

Jeg ved søreme ikke ræddi, men en "one-off" er det da...

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Juel

Dato : 23-05-05 22:45

> [...]
> Is it a Screw'suki...oh no (but close)
>
> It's Bastard-bike!!
>
> Jeg ved søreme ikke ræddi, men en "one-off" er det da...

Hehe, det var jo også meningen

Mvh
Morten

Fra : Jacob Larsen

Dato : 23-05-05 22:31

> [...]
>
> Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening... synes selv den
> er blevet ok, hvordan den køre, vil tiden vise imorgen !

Jeg bryder mig heller ikke om størrelsen af kåben, men resten af cyklen er
sgu flot.

Farvevalget synes jeg falder godt i øjnene. Meget specielt. Har du selv
malet den?
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Juel

Dato : 23-05-05 22:44

> Jeg bryder mig heller ikke om størrelsen af kåben, men resten af cyklen er
> sgu flot.

Nu må vi se hvordan den er i brug, kan jo være at den bliver skiftet, ville
gerne ha en R1 front på den )

> Farvevalget synes jeg falder godt i øjnene. Meget specielt. Har du selv
> malet den?

Stel + bagsvinget + div smådele er pulverlakeret, resten har jeg
sprøjtemalet med autolak.

Mvh
Morten

Fra : JR

Dato : 24-05-05 07:19

Jeg kan nu godt li' kåben, den er fræk. Også motor og forgaffel ser godt
ud - men rødt stel var noget vi gik væk fra i firserne...

Godt arbejde, der er røget nogen timer på den cykel.

JimR

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 13:31

> Jeg kan nu godt li' kåben, den er fræk. Også motor og forgaffel ser godt
> ud - men rødt stel var noget vi gik væk fra i firserne...

Ja den er smag og behag

> Godt arbejde, der er røget nogen timer på den cykel.

Tak, ja der er røget MANGE timer..

Mvh
Morten

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 24-05-05 09:33

> Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening... synes selv den er blevet ok,
> hvordan den køre, vil tiden vise imorgen !

Nize, flot arbejde!

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 13:31

> Nize, flot arbejde!

tak

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-05-05 11:07

Juel wrote:
> [...]
>
> Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening... synes selv den er blevet ok,
> hvordan den køre, vil tiden vise imorgen !

Flot håndværk med lakken osv. - der mangler dog lidt detaljer til at
binde designet sammen IMHO. Hvad med at støbe en glasfiberting på
sideskjoldende der kan udfylde rummet mellem tank, sæde, røv og skjolde?
Jeg er ikke fan af de tætsiddende øjne i kåben, og kåben selv ligner
noget fra Cartoon Network, hvilket kan være godt nok hvis stilen rammer
hele MC'en. Det gør den så ikke.. Hold retrostilen, så er den meget
kønnere. Du kommer alligevel ikke til at køre landet tyndt på den
(påstand) så drop kåben og smid en rund lygte på.

Måske snyder fotoet lidt, men den røde er meget orange i mine øjne. En
aften foran biografen er den sikkert fin i farven.

Udover kåben er proportionerne bedre end jeg havde ventet - tanken burde
se alt for stor ud, men det fungerer alligevel nogenlunde.

Det kunne være sjovt at se et regnskab over udgifterne - og en
synsrapport Ved nærmere eftertanke ville ansigtskuløren fra
synsassistenten sikkert klæde maskinen som kontrastfarve (du skal nok
ikke fortælle ham i de står til hinanden).

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 13:35

> Flot håndværk med lakken osv. - der mangler dog lidt detaljer til at
> binde designet sammen IMHO. Hvad med at støbe en glasfiberting på
> sideskjoldende der kan udfylde rummet mellem tank, sæde, røv og skjolde?

ja jeg har set det mellemrum, er i tankeboks om hvad jeg skal lave..

> [...]
> kønnere. Du kommer alligevel ikke til at køre landet tyndt på den
> (påstand) så drop kåben og smid en rund lygte på.

Har jeg tænkt på, det ender det måske med, lad os nu se, sådan en bliver jo
aldrig færdig..

> Måske snyder fotoet lidt, men den røde er meget orange i mine øjne. En
> aften foran biografen er den sikkert fin i farven.

Ja det er billedet der snyder, det er rødt rødt..

> Udover kåben er proportionerne bedre end jeg havde ventet - tanken burde
> se alt for stor ud, men det fungerer alligevel nogenlunde.

Ja da jeg fik den hjem, tænkte jeg også AVS ! men den passer jo helt godt

> [...]
> synsassistenten sikkert klæde maskinen som kontrastfarve (du skal nok
> ikke fortælle ham i de står til hinanden).

Det med udgifter startede jeg på, men det har jeg droppet, mit bud er
15-17k..

Synsrapporten med godkendt stemplet kommer snart )

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 16:53

Torben Scheel skrev i meddelelsen <4292fc90$1@news.carlbro.dk>...

>Flot håndværk med lakken osv. - der mangler dog lidt detaljer til at
>binde designet sammen IMHO.

Jup, der er en voldsom øjebæ mellem tank, sæde, og sidedæksel. De tilhørende
Honda dæksler ville løse problemet.

mvh
Orla

Fra : Jesper

Dato : 24-05-05 11:10

Juel wrote:

> Så er der næsten færdig billeder...
> Som i kan se er karburatorene ikke monteret på de billeder, men der kommer
> GS500 karburatore med KN filter på !

Nå nu gider du ikke lege mere med de gamle karburatore

> [...]

> Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening... synes selv den er blevet ok,
> hvordan den køre, vil tiden vise imorgen !

Generelt er resultat du kan være stolt at, det røde stel er jeg vild med

Der er kun 3 ting jeg vil ændre på den:
-Fodhvilerkonsolen skal være sort eller guldfarven. Så træder den bedre
frem.
-Glasfiber på sideskjoldene for lige at tank og røv til at hænge sammen.
-En anden kåbe. Synes ikke den passer ind stilmæssigt. Til en GS500 vil
den godt kunne gå an, men ikke til din. Tror en kåbe som den jeg brugte
til min 400F ville klæde den.
http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=444 Og så kommer der også lidt kawasaki
over den, og det mangler stadig *G*

Men ellers et flot stykke arbejde du kan være stolt af, som jeg glæder mig
til at se live. Nu mangler du bare vandkølingen

/
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 13:36

> Generelt er resultat du kan være stolt at, det røde stel er jeg vild med

me 2

> Der er kun 3 ting jeg vil ændre på den:
> -Fodhvilerkonsolen skal være sort eller guldfarven. Så træder den bedre
> frem.

hmm skal den træde frem ?

> -Glasfiber på sideskjoldene for lige at tank og røv til at hænge sammen.

Ja som skrevet tidligere, så har jeg tænkt over dette..

> -En anden kåbe. Synes ikke den passer ind stilmæssigt. Til en GS500 vil
> den godt kunne gå an, men ikke til din. Tror en kåbe som den jeg brugte
> [...]

Hehe, tjaa, måske, tror at hvis der skal andet på, så er det en R1 front
eller en alm rund lygte..

> Men ellers et flot stykke arbejde du kan være stolt af, som jeg glæder mig
> til at se live. Nu mangler du bare vandkølingen

Tak, ja det skal nok komme, du mener vel vandindsprøjtningen..

Mvh
Morten

Fra : Hekto

Dato : 24-05-05 14:14

In article <42931fc3$0$79456$14726298@news.sunsite.dk>, "Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> says...
> Ja som skrevet tidligere, så har jeg tænkt over dette..

> Hehe, tjaa, måske, tror at hvis der skal andet på, så er det en R1 front
> eller en alm rund lygte..

Næææh ... GS-tanken monteres med lidt ændret ophæng så den sidder helt
vandret. Så et lille egoistsæde med en komfortabel 3mm skumgummimåtte.
Væk med sidskjolde og andet overflødigt! Vi vil se mekanikken!

- og så kunne man jo male det hele rødt og ... nåh, nej!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : jesper

Dato : 24-05-05 16:04

Juel wrote:

> me 2

> hmm skal den træde frem ?

Ja det vil jeg mene...

> Hehe, tjaa, måske, tror at hvis der skal andet på, så er det en R1 front
> eller en alm rund lygte..

Rund lygte kan jeg gå med til, men en R1 front.... Ja ja, der skal også
være noget til den dårlige smag

> Tak, ja det skal nok komme, du mener vel vandindsprøjtningen..

Der er jo det jeg gør

/
Jesper
dfmc.dk/470

Fra : Hekto

Dato : 24-05-05 13:47

In article <42924273$0$79465$14726298@news.sunsite.dk>, "Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> says...
> [...]
>
> Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening... synes selv den er blevet ok,
> hvordan den køre, vil tiden vise imorgen !

Hej Morten!

Den er da anderledes, og noget for sig selv.
Det eneste jeg har det lidt svært med er farven på motoren; men OK, det
er jo dit valg og sikkert gjort med omhu.

Det er altid sjovt når nogen laver noget der stikker lidt af fra det
konforme og masseproducerede. Respekt!

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 07:02

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Så er der næsten færdig billeder...
>
> Hvad synes i så ??
>
> Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening... synes selv den er blevet ok,

Tja! det er jo en bastard, men ligesom en del andre syntes jeg også, at
kåben er overkill, og absolut grim.

Kæden skulle have været guldeloxeret, og der hvor bagsvinger og stel går
sammen er der alt for rødt, tankdæksel kunne også være rødt.

--
Mvh.
Dannie

Fra : Niels Pein

Dato : 25-05-05 10:34

Juel wrote:

> Så er der næsten færdig billeder...

> http://starchild.dk/bastardbike/BastardBike1.jpg
> http://starchild.dk/bastardbike/BastardBike2.jpg

> Hvad synes i så ??

Den skal ikke lige have 4 omgange i Finderup i regnvejr?

--
Mvh. Niels