suzuki gsx600f
Fra : Niels Poulsen

Dato : 23-05-05 11:04

Hej,

En eller flere der lige kan fortælle mig hvad benzin forbruget er på en
gsx600f ( gammel model med ny models motor ) mener man kunne se det inde på
www.suzuki.com ´s hjemmeside... men kan ikke rigitgt finde noget :(

PFH tak :)

http://www.karrieremanden.dk
http://www.karrierekvinden.dk
http://www.npnet.dk

Gratis hosting af hjemmesider på www.npnet.dk

Fra : IJ

Dato : 23-05-05 15:01

> [...]
>
> En eller flere der lige kan fortælle mig hvad benzin forbruget er på en
> gsx600f ( gammel model med ny models motor ) mener man kunne se det inde

Ifølge MC-revyen skulle de begge køre ca 18km/l. Min Bandit 600 kører ca
20-21km/l
ved pæn by/landevejskørsel, så jeg vil gætte på, at gsx'eren ligger der
omkring.

Ib

Fra : Ronni Jensen

Dato : 24-05-05 10:03

"Niels Poulsen" <niels.poulsen@npnet.dk> wrote in

> [...]
>
> En eller flere der lige kan fortælle mig hvad benzin forbruget er på
> en gsx600f ( gammel model med ny models motor ) mener man kunne se det

Ja, manualen siger 18 km/L, men min kører 26km, ved lidt nem
hovedregning:

Jeg kører ofte Herlev-Skive turen, og tager færge fra Odden til Århus.
Alt i alt giver det mig 260km kørsel, og jeg starter på fuld tank. Når
jeg lander derovre, tanker jeg for ca 85,- (10 liter), altså 26km/L -
også selvom den får spark i røven og motorvejskørsel.

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 24-05-05 10:48

Ronni Jensen wrote:

> [...]

> jeg lander derovre, tanker jeg for ca 85,- (10 liter), altså 26km/L -
> også selvom den får spark i røven og motorvejskørsel.

Det er også min erfaring at man sagtens kan køre over 20 km/l på sådan en,
jeg har på en tur hjem fra italien kørt omkring 25-28 km/ltr. men okay jeg
fulgtes så sammen med en virago 535 så hastigheden var afdæmpet

Jens B. Rasmussen

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-05-05 13:17

Jens B. Rasmussen wrote:

> Det er også min erfaring at man sagtens kan køre over 20 km/l på sådan
> en, jeg har på en tur hjem fra italien kørt omkring 25-28 km/ltr. men
> okay jeg fulgtes så sammen med en virago 535

Pyha Jeg føler med dig.

--
vh
Torben

Fra : Ronni Jensen

Dato : 24-05-05 12:19

> [...]
> en, jeg har på en tur hjem fra italien kørt omkring 25-28 km/ltr. men
> okay jeg fulgtes så sammen med en virago 535 så hastigheden var

Italien? På sådan en GSX600F? Godt det ikk' var mig..

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 24-05-05 12:50

Ronni Jensen wrote:

> Italien? På sådan en GSX600F? Godt det ikk' var mig..

Hvorfor det ?

Det var den ganske velegnet til det brug hvis du spørger mig.

Det gik nu ellers meget fint det var ikke mig som havde problemer, men min
kammerat på viragoen havde det hårdt til sidst. Noget med siddestillingen
og det alt for bløde sæde.

Jens B. Rasmussen
RF900

Fra : Plil

Dato : 24-05-05 14:56

Din kammarat burde vinde en Hopla-nål på den konto, så vidt jeg lige husker
er tanken på en virago 535 kun på ca. 7 liter så jeg gætter på at I har fået
en del stop på turen

PLil

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 24-05-05 18:24

"Plil" <p@lil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
husker
> er tanken på en virago 535 kun på ca. 7 liter så jeg gætter på at I har

Det er vist nok kun på de gamle modeller at tanken er helt latterlig lille
de nyere modeller havde vist nok næsten touring tank med omkring 12-14 ltr i

Men du har helt ret når gsx'eren tankmåler (noget som hans 535'er manglede)
sagde halv tank så skulle vi tanke for så var hans ved at være tom. Han
skiftede den da også ud året efter.

Og ja det var en lang langtur hjem kan jeg huske

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900

Fra : Michael Hansen

Dato : 24-05-05 23:17

Ja, nu for ikke at være på tværs :-;

Men min kører mellem 18 og 22 km pr ltr, 18 når den får noget at bestille.
Over 22 når den er på søndags tur.

Michael