mc ude afg / banekørsel?
Fra : Bo Thomsen

Dato : 31-05-01 19:38

hej hvis man køber en mc uden afg. for kun at fyre den af på baner,
er det så ikke kun de der 3-4 gange om året man kan køre på den, når der er
trackdays eller hva?
er der mulighed for at bruge den i dk uden at køre på gaden med p.plader?

--
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 31-05-01 19:48

"Bo Thomsen" <bbt@worldonline.dk> skrev
> hej hvis man køber en mc uden afg. for kun at fyre den af på baner,
> er det så ikke kun de der 3-4 gange om året man kan køre på den, når
der er
> trackdays eller hva?

Hvis man køber en mc uden afgift udelukkende til banebrug, kan man vel
lige så godt tage skridtet fuldt ud og få licens til at køre RR. Så er
der unægteligt lidt flere muligheder for at køre på bane end kun
trackdays. Hvor gode mulighederne er afhænger af, hvor stor en mc du
tænker på at købe. 125'erne har de bedste træningsmuligheder i DK, men
mig bekendt arbejdes der på at skabe bedre muligheder også for de større
klasser.

Vil du endelig "kun" nøjes med trackdays, er der da også mulighed for at
komme på bane mere end 3-4 gange om året. Der findes flere forskellige
arrangører af trackdays, hvor jeg har kendskab til Mestersvinger,
Sports-mc og Nick Dons. Derudover er der nogle gange mulighed for at
køre pt-løb i forbindelse med RR-løb.

--
Susanne

Fra : Thomas

Dato : 31-05-01 20:13

> [...]
> arrangører af trackdays, hvor jeg har kendskab til Mestersvinger,
> Sports-mc og Nick Dons. Derudover er der nogle gange mulighed for at

Hvad ER track days?
Er det at en bane bliver åbnet, så man kan komme med sin gade mc og køre ræs
mod andre?
Er det organiseret som løb, eller kan man bare køre rundt som man lyster?

Hvordan er det med folks selvkontrol?.. mener.. kører folk som gale, så man
skal passe på ikke at blive kørt ned hele tiden, eller??

Do tell

Fra : danie

Dato : 31-05-01 20:22

Hej Thomas

se/ læs her http://www.haasum.dk/lige_nu.html

Det er ikke ment som reklame da der er udsolgt på alle datoer i Nice´n
Easy regi.
Det besvarer bare dit spørgsmål om hvad er trackdays.

Se også http://www.sports-mc.dk/

Danie