Kardan motorcykel base
Fra : snusken

Dato : 21-05-05 17:46

Hej alle.

Jeg har som lovet en tidligere tråd begået
en lille opslags database for kardandrevne
motorcykler. Såfremt I finder fejl eller
mangler (det er jo umuligt at være ekspert i
afarter !) modtages gerne email.
Kardanbasen kan nås på:
http://itet.mine.nu/kardanbase

--
fjern 2*ii i email adressen

mvh eric

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 21-05-05 18:37

snusken skrev:

> mangler (det er jo umuligt at være ekspert i
> afarter !) modtages gerne email.
> Kardanbasen kan nås på:
> http://itet.mine.nu/kardanbase

Jeg skulle da lige prøve. Men jeg fandt ingen K100RT eller
K100RS. Men det er kun mindre afvigelser. Men hvad med
Nimbus?. Vores arvesølv.

Ib Jakobsen

Fra : snusken

Dato : 21-05-05 19:26

Jeg har indføjet modellerne..

mvh eric
---------
Ib Jakobsen wrote:

> Jeg skulle da lige prøve. Men jeg fandt ingen K100RT eller K100RS. Men
> det er kun mindre afvigelser. Men hvad med Nimbus?. Vores arvesølv.

--
fjern ii i email adressen

mvh eric

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 21-05-05 21:46

snusken skrev:
> Jeg har indføjet modellerne..

Fint. Så må jeg nok med røde øre sige at jeg to sekunder
senere læste "About this page".

Ib Jakobsen

Fra : KaJe

Dato : 21-05-05 22:19

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Fint. Så må jeg nok med røde øre sige at jeg to sekunder senere læste
> "About this page".
> --
> Med venlig hilsen
>
> Ib Jakobsen

Hva' med K1200RS?
Den kører der jo også nogle stykker af

KaJe.

Fra : Armand

Dato : 22-05-05 01:36

Ib Jakobsen wrote:

> Fint. Så må jeg nok med røde øre sige at jeg to sekunder senere læste
> "About this page".

Fr Guzzi og BMW's vedkommende kunne man måske ligefrem notere "alle
modeller med undtagelse af: - - - -"

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 22-05-05 10:23

snusken wrote:

> Såfremt I finder fejl eller
> mangler (det er jo umuligt at være ekspert i
> afarter !) modtages gerne email.

Godt på vej! Der er et par åbenlyse fejl i produktionsårene for flere af
Honda'erne - du får en mail med rettelsesforslag senere

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK