Mc alarm..
Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 21-05-05 17:05

Haya..

Min kammi skal bruge en alarm til sin hornet..
-Gerne med tovejs kommunikation så fjernbetjeningen også siger lyde når der
er noget galt!

Jeg har selv en til 3500kr, men han syntes det er lige rigeligt.. -Skal han
op og give så meget, eller har en af jer gutter en løsning til ham?

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Ped

Dato : 21-05-05 22:21

OlIvEr [6000] wrote:
> [...]
>
> Jeg har selv en til 3500kr, men han syntes det er lige rigeligt.. -Skal han
> op og give så meget, eller har en af jer gutter en løsning til ham?

Tja, nu er det jo ikke nogen handelsgruppe, men jeg har en M+S Alarm,
model KMR 214 E

https://www3.polo-expressversand.com/Shop/templates/product.asp?ProductGuid=60450000100&GroupGuid=16757

som jeg har haft liggende et par år og aldrig fået monteret. Den er ikke
så avanceret, at der er tilbagemelding til fjernbetjeningen, men er han
interesseret kan vi da handle om den.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

Fra : Cygnus

Dato : 22-05-05 01:21

denne alarm er hvad de sælger her i staterne alle steder i MA
http://www.terra-powersports.com/product.aspx/id/28508/sid/1/mfr/195

den kommer med perimeter sensor. jo tættere man komme på jo mere bibber den
indtil den efter et stykke tid begynder at vræle...ikke så smart hvis man
parkerer på en hovedgade, hvor folk går forbi hele tiden.

og anti highjack ting.....har ikke kunne lure om det er muligheden for at
slukke for motoren med fjenbetjeningen, eller om det reelt er en startspærre

og så kan man følge med i hvad ens cykel signalere via den 2 vej radio
nøglering....men man får kun en nøglering

har selv overvejet at sætte sådan en på....og til 320$ så holder den vist
budgettet selv med forsendelse told og moms....

Lasse
CBR900RR Lamboghini Diablo gul

Fra : Pizzabager

Dato : 22-05-05 14:29

> [...]
>
> har selv overvejet at sætte sådan en på....og til 320$ så holder den vist
> budgettet selv med forsendelse told og moms....

Den kan findes her http://www.scorpioalarms.com/sr-i500.aspx så kan man
selv vælge tilbehøret man vil have på.. det er muligvis dyrere, den kan også
købes i DK, Søgte på alarm på DBA, og fandt den i en af MC grupperne, med
det hele til for 3500 kr..

ellers er der også en ganske billig 2 vejs alarm her,
http://alarmshop.dk/shop/product_info.php?cPath=23&products_id=623 hvis man
er til det.. der er bare ikke nogen startspærre og lign på..

Mvh Kasper