OlIvEr [6000] wrote:
> Hehe..
> -Ja, min egen dumhed skal sgu ikke gå helt spildt!
>
> Var ved at afmontere gaffelbroen for at få den malet.
> Men da jeg ikke havde løftet forenden så alt vægten stadig hvilede på
> forhjulet.. (Og på den sidste fjeder) Jaa.. Så kom den anden ..så hurtigt
> op at 17'er nøglen fløj over i den anden ende af haven,
> skruen der holdte den fik jeg næsten i panden, og blodet strømmede ud af
> håndledet på mig..
En kammerat gjorde samme erfaring på samme måde - Blot med modellen på
sidestøttebenet.
Resultat: motorcyklen liggende på højre side i indkørslen og en times
søgen efter proppen på den anden side af hækken
> -Sur røv.. 0,5cm længere til siden og det var gået helt galt..
mm? Jo tak!
To kammerater arbejdede på den enes forgaffel. De havde valgt den dovne
løsning á lade teleskopet forblive på motorcyklen, hvorved det blev
særdeles besværligt at centrere budnstykket som man skruer en bolt i
under-op. De stoppede en længere metal-pind ned gennem sagern oppefra og
regnede med at kunne "fiske" hullet derved, men da det ikke lige
lykkedes kiggede den ene under op for at guide føringen af pinden - Da
den endelig fandt vej blev det med et ryk p.g.a. fjedertryk og pinden
skød ud af bundhullet og gav "kiggeren" en to-stings flænge på tindingen
kun få mm fra øjeåbningen =
> Og i andre: Tjek haynes inden i begynder på forgaflen.. Den er jo sindsyg!
>
Aktuelt i denne spæde læseferietid: Det er aldrig et onde at læse på
lektien
--
Armand.