Powerbook og internet
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 31-05-01 19:48

Hejsa.

Jeg har lige et spørgsmål.

Jeg har netop købt en Powerbook G3 (Pismo). Med denne vil jeg gerne på
nettet hjemme (ADSL), "i byen" (modem) eller i toget (infrarødt via Nokia
7110, blot til e-mail).

Hvordan kan jeg have 2-3 opsætninger UDEN at skulle lave alle
indstillingerne om hver gang?

Mvh

Gunnar

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 31-05-01 20:14

Thu, 31 May 2001 20:47:50 +0200, "Gunnar Kristiansen" <funkpost@mac.com>:

> Hvordan kan jeg have 2-3 opsætninger UDEN at skulle lave alle
> indstillingerne om hver gang?

"Locationsmanager" er skabt til formålet. Ligger som standard i
kontrollinjen, hvorfra du kan fortælle din Pismo hvor du befinder dig.
Manageren husker så dine indstillinger for TCP/IP, AppleTalk, lydstyrke
m.v.

-j

--
Janus Sandsgaard - Netcetera Aps
Brolæggerstræde 4 - 1211 København K

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 31-05-01 20:17

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> [...]
> kontrollinjen, hvorfra du kan fortælle din Pismo hvor du befinder dig.
> Manageren husker så dine indstillinger for TCP/IP, AppleTalk, lydstyrke

Sh#t - du var hurtigst...

--
mvh Jesper

Biddet > http://go.to/biddet
Mong Prod. > http://zap.to/mong

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 31-05-01 20:16

Gunnar Kristiansen <funkpost@mac.com> wrote:

> [...]
> 7110, blot til e-mail).
>
> Hvordan kan jeg have 2-3 opsætninger UDEN at skulle lave alle

Location manager [Lokalitetsvalg] - den er et must på den bærbare - og
den burde være installeret på med standard systemsoftware. Kik evt. i
din kontrollinje.

--
mvh Jesper

Biddet > http://go.to/biddet