Nogen der kender til en Yamaha ved Islands~
Fra : Dak

Dato : 19-05-05 22:32

Hej.

Undre mig bare over at sårn en flot cykel kan stå lige der? hvis vedkommende
har råd til sådan en så skulle han også havde råd til en bugseringsservice
eller nået. Den er dog låst fast til en lygtemaste men den har stået der
et par dage nu...

Ved ikke hvilken Yahama det er men den er sort og sporty.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : nd

Dato : 20-05-05 05:49

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men den har stået der et par dage nu...
>
> Ved ikke hvilken Yahama det er men den er sort og sporty.

Det er en SZR660.

vh

nd

Fra : Fisker

Dato : 20-05-05 07:14

Dak wrote:
> [...]
> et par dage nu...
>
> Ved ikke hvilken Yahama det er men den er sort og sporty.

Ja, nu er der jo da i hvertfald nogle tusind stykker der ved at den står
der !

Hvis det var min cykel, ville jeg blive tosset over at andre
kommenterede sådan noget i en nyhedsgruppe.

MVH
Fisker

Fra : Dak

Dato : 20-05-05 09:06

> Ja, nu er der jo da i hvertfald nogle tusind stykker der ved at den står
> der !
>
> Hvis det var min cykel, ville jeg blive tosset over at andre
> kommenterede sådan noget i en nyhedsgruppe.

Ja måske men nu ville jeg normalt ikke lige stille sårn en cykel sådan et
sted i særlig lang tid medmindre jeg havde stjålet den. så det var måske
derfor jeg stillede spørgsmålet. hvis der var en der savnede en. Men igen
det er måske ejerens egen skyld når han vælger at stille den i et særligt
trafikeret kryds ude i græsset. så der var nogen tusind stykker der vidste
det i forvejen inden vores post, så et par tusind fra eller til skader vel
ikke...

der kan desuden tilføjes at skråt over for cyklen står der en del fede
cykler alt fra chopper til hayabusa'er, det eneste der skiller dig er et
hegn hvor porten er åben. (Og så nævner vi ikke lige at det er
politiakademiets ejendom.)

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-05-05 09:58

Dak wrote:

> Ja måske men nu ville jeg normalt ikke lige stille sårn en cykel sådan et
> sted i særlig lang tid medmindre jeg havde stjålet den. så det var måske
> derfor jeg stillede spørgsmålet. hvis der var en der savnede en.

Tror nu de færreste tyve ville stjæle en motorcykel - køre rundt på den
og så låse den igen

--
Tony
FiloKazer o>'o

Fra : Dak

Dato : 20-05-05 10:59

> Tror nu de færreste tyve ville stjæle en motorcykel - køre rundt på den og
> så låse den igen

Jamen det er også den type lås det drejer sig om. det er en stift "kæde" som
man umiddelbart ikke har med på sin mc men har derhjemme. hvis nok også
kaldet en kabellås nu hvor jeg tager hjernecellerne i brug. Men det
kunne jo være at tyven har stjålet den og solgt den videre til en anonym
køber, evt. bestillings arbejde, som han har sendt nøglen til låsen til en
postboks et sted i landet og så skal køber jo bare møde op og hente cyklen
og han er ikke i tvivl om det er den da han jo har nøglen. Der er ingen
der siger at tyve kan være organiseret.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-05-05 12:39

Dak wrote:

> Ja måske men nu ville jeg normalt ikke lige stille sårn en cykel sådan et
> sted i særlig lang tid medmindre jeg havde stjålet den. så det var måske
> derfor jeg stillede spørgsmålet. hvis der var en der savnede en.

Noter reg. nummeret og spørg Politiet om den er meldt stjålet?

Fra : Dak

Dato : 20-05-05 16:28

> Noter reg. nummeret og spørg Politiet om den er meldt stjålet?

ja men nu er det jo meget nemmere at skrive herinde først og se om det gir
pote jo. ingen grund til at optage politiet før man har tjekket tingene
ud.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Kim Persson

Dato : 20-05-05 19:09

> ja men nu er det jo meget nemmere at skrive herinde først og se om det gir
> pote jo. ingen grund til at optage politiet før man har tjekket
> tingene ud.

Du er da en gummergøj sådan at udlevere en mc's parkering herinde i
nyhedsgruppen.
Nu skal den med garanti nok blive fjernet- men ikke nødvendigvis af
ejermændene.

Jeg har selv lagt mærke til den, og har haft ville notere pladen ned for at
høre ad herinde,
men sgu da ikke med parkeringens nævnelse!

//Kim

Fra : Dak

Dato : 20-05-05 19:33

> [...]
> at høre ad herinde,
> men sgu da ikke med parkeringens nævnelse!

okay men hvis du bare følger med i gruppen så vil du kunne finde et indslag
på hvordan man kan finde ud af via. ens ip adresse osv. hvor de enkelte bor
henne så det er bare et spørgsmål om hvor meget arbejde man vil lægge i at
stjæle en mc.

Desuden nævnte jeg det for et år siden tilbage med en anden cykel som stod
ved mit daværende studie og der var der ingen der brokkede sig, så er det
kun fordi der er en anden en som har sagt det før dig at du nu siger sådan
noget ævl? Du kan finde 10 bedre cykler som står på vejene hvis du bare
kører en tur på 10 min. her i området. bl.a. en Rf'er som koster dobbelt så
meget og som kun er låst med en skivelås så klag lige også at jeg har
udleveret den til NG...

Desuden synes jeg selv vedkommende er ude om det når en Tophjælp eller falck
bugseringsservice kan erhverves fra ca. 300-500kr om året!

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : flemsus

Dato : 21-05-05 18:00

Kim Persson wrote:

> [...]
> for at høre ad herinde,
> men sgu da ikke med parkeringens nævnelse!

Ja alle de kriminelle er herinde og alle de hæderlige er ude i virkligheden.
Så fy da Dak!

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Kim Persson

Dato : 22-05-05 08:52

>cut en masse bla<

- Og væk var den 21/5 2005

//Kim

Fra : flemsus

Dato : 22-05-05 11:13

Kim Persson wrote:

> - Og væk var den 21/5 2005
>
> //Kim

Det er da super! ........ Hvis det var ejeren der tog den. Jeg havde nu nok
kontaktet politiet, vi har dem til det samme.

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen