RR Festival JyllandsRingen
Fra : Hornbæk

Dato : 19-05-05 20:59

Er der nogen der har set et egentlig program -altså med tider for de enkelte løb,når portene åbnes osv- for RR Festival på Jyllandsringen nu her i weekenden ?
www.mc600.dk som plakater og rabatbilletter henviser til står omtalt en generel oversigt med mc klasser og hvem som underholder i ølteltet om aftenen osv - men ikke en dyt om løbstidspunkter og rækkefølge .

Hornbæk

Fra : Keld

Dato : 20-05-05 14:23

Tja' hvis man klikker på linkene på siden kommer man bl.a. herhen
http://www.mc600.dk/default.asp?id=5695 og der står da lidt, prøv selv.

Fra : Niels Pein

Dato : 21-05-05 19:28

"Keld" <keld@mc----familien.dk> skrev ...
> Tja' hvis man klikker på linkene på siden kommer man bl.a. herhen
> http://www.mc600.dk/default.asp?id=5695 og der står da lidt, prøv selv.

Jeg kunne ikke finde tidspunkter for hvornår portene åbnes og hvornår første
løb er.
Nogen der ved det?
--
Niels
TransAlp

Fra : Niels Pein

Dato : 22-05-05 18:12

Nå, men der var masser af godt ræs og tætte fights og godt vejr. Samt
angiveligt Danmarks premiere på super-motard med hop og det hele.

Og til en anden gang har jeg lært, at støjtilladelserne gælder fra 11:00 til
18:00, og opvarmningen tager et par timer. Så kan man nogenlunde regne ud
hvornår tingene foregår.
--
Niels Pein
TransAlp