Efterlysning.......................
Fra : TL1000s

Dato : 19-05-05 09:46

Suzuki TL 1000s-02 er blevet stjålet i Hørning ved Skanderborg ml. Søndag
aften til torsdag morgen.
Reg nr. EP 11507
Stel: JS1AG121500101048.

Cyklen er sort med kinesertegn. lygtevisir, 2 stk scorpion titaniums potter.
Den er en ener og skal tilbage, eller svinene skal findes så jeg kan sige fy
fy....

--
M.V.H.

Kenneth T. Steffensen
Suzuki TL1000s- 02
webmaster@dinglepjortmc.dk
www.dinglepjortmc.dk

Fra : TL1000s

Dato : 19-05-05 09:49

billede her http://www.dinglepjortmc.dk/index-filer/Page535.html

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 19-05-05 10:15

F...

Jeg skal nok holde udkig. Det er jo lige i nærheden og så har jeg jo set
den.

Håber tyvene findes, så de kan få nogle bøllebank.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anja og Bo

Dato : 19-05-05 16:13

> Suzuki TL 1000s-02 er blevet stjålet i Hørning

hvordan var den sikret?
for at lære hvad de Godt kan klare - de sataner.

bo

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 20-05-05 13:52

Hej Kenneth.
Jeg er ked af, at sige, men sansynligheden er stor for, at den er skilt af.
Og din forgaffel og hjul er montageret på en Harley. Det passer lige over
på, og bliver meget brugt. Jeg siger ikke at det er sket, men jeg tror det.
Men hel og lykke med jagten på den.

Fyn

Fra : solvang

Dato : 20-05-05 14:40

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> skrev i en
meddelelse news:428ddd8c$0$190$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
af.
> Og din forgaffel og hjul er montageret på en Harley. Det passer lige over
- Hvad bygger du det på, at det passer lige over på en Harley??