E-Mail
webnoob 5265
Jeg kan ikke åbne vedhæftede filer i OE
Fra : C@rsten

Dato : 24-05-05 09:16

Hej NG

Jeg kan ikke åbne en vedhæftede fil i Outlook Express. Det kan være et
film-klip, når jeg forsøger at åbne klippet, kommer følgende meddelse" Denne
fil har ikke et tilknyttet pogram, der kan udføre denne handling. Opret en
tilknytning i Mappeindstillinger i Kontrolpanel" Hvordan gør jeg det?

MVH

Carsten

PS fjern dyret ved svar

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-05-05 12:09

C@rsten <cbnews@postelefant.cybercity.dk> skrev 2005-05-24:
> [...]
> fil har ikke et tilknyttet pogram, der kan udføre denne handling. Opret en
> tilknytning i Mappeindstillinger i Kontrolpanel" Hvordan gør jeg det?

Hvilken slags film format er det? Problemet skyldes sansynligtvis at
du ikke har installeret et program der er i stand til at afspille
den.

Martin
med mindre andet er angivet.