Hvad hedder denne sang?
Fra : Cowspot

Dato : 24-05-05 09:14

Hejsa!

Er der nogen der kender titlen på denne sang.?

Den er fra et bånd med dansk musik på som min søster mener hed: Dansk når
det er bedst.
Hun ejede det engang i 70 erne start 80 og Birthe Kjær sang vist også en
sang på dette kasettebånd..
Hun mener at det er en dreng/mand der synger den!!!!.
Sangen lyder sådan her:

Lille pige smil
det gør mig så glad.
Ikke græde
eller være trist
hvis du står dit knæ
og andre driller dig.
Hvis det hele er noget skidt
så kald på mig

"omkvæd"
Du er ikke alene
Modløshed vil ramme dig
Men husk så
min lille pige
Jeg vil aldrig
aldrig
aldrig
svigte dig

Det kan godt være at linieskiftene ikke passer 100 %.

Hun har prøvet at ringe ind til DR men de hjælper ikke mere.

Google kan jeg heller ikke finde noget på.

Jeg håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe os.

På forhånd tak for hjælpen. :0)

cowspot@cowspot.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 09:50

"Cowspot" <cowspotFJERNMIG@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa!
>
> Er der nogen der kender titlen på denne sang.?
<SNIP>

> [...]
>
> Google kan jeg heller ikke finde noget på.
>
> Jeg håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe os.

Er det ikke Sebastians "du er ikke alene" ?
http://www.gracenote.com/xm/pcd/genunclassifiable/e4140f0e3d283a72e676fbbed2f13f31.html

Hilsen Fint

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-05-05 09:53

Cowspot skrev:

> Du er ikke alene

Uden at være sikker, vil jeg skyde på at det er Sebastian med "Du er
ikke alene"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 24-05-05 10:06

> Uden at være sikker, vil jeg skyde på at det er Sebastian med "Du er
> ikke alene"

Det er det ihvertfald helt sikkert ikke. Men måske on omskrivning af den..

Martin

Fra : Cowspot

Dato : 24-05-05 17:32

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er det ihvertfald helt sikkert ikke. Men måske on omskrivning af den..
>
> Martin

Hej Alle

det er ikke Sebastians " Du er ikke alene " Den har jeg selv og det heller
en omskrivning. Melodien er helt anderledes,efter hvad min søser husker.

Hun mindes at den sang Birthe Kjær synger godt kunne være " Min egen
Valdemar"

Håber at nogen kan hjælpe. :0)

Cowspot.