Hvad kan den være værd?
Fra : Christabel & Anders

Dato : 23-05-05 22:41

Hej
Svigerfar har 2 biler han gerne vil sælge, men det har ikke lykkedes endnu
at sælge dem og jeg tror han kræver for meget for bilerne, så jeg vil lige
høre hvad i tror de er værd!
Bil nr. 1. Rød, Hyundai Elantra, kørt ca. 230.000 km fået helt ny motor for
25.000 km sidden, alufælge, spoiler, anhænger træk, servo, årgang 95, 1,5
motor, olie/ bremser lige skiftet og alm. service kr. 35.000,-

Bil nr. 2. Metalblå Audi 80, 1,8 E motor, org. soltag, alufælge,
anhængertræk, kørt ca. 320.000 km, olie/ bremser lige skfitet og alm.
service, kan ikke huske årgangen, men den er langt fra ny! kr. 32.000,-

Hvad mener i? Ved jo godt at det er svært at bedømme ud fra teksten og at i
helst skal ud og sparke dæk for at kunne bedømme dem, men det er ca.
denne tekst der har stået på internettet sammen med billeder af bilerne -
jeg har desværre ikke tid lige nu til at ligge billeder ud, men hvis det er
absolut nødvendigt med billeder, så kan de da komme ud sent tirsdag d. 24.
maj om aftenen i dk.binaer.motor
Mvh

Anders

Fra : David Bjergsø

Dato : 24-05-05 09:41

"Christabel & Anders" <kaa(fjern-dette)@sprit.dk> wrote in message

> Bil nr. 2. Metalblå Audi 80, 1,8 E motor, org. soltag, alufælge,
> anhængertræk, kørt ca. 320.000 km, olie/ bremser lige skfitet og alm.
> service, kan ikke huske årgangen, men den er langt fra ny! kr. 32.000,-

Jeg kan fortælle dig at jeg selv skulle sælge en Audi 80 1.8S fra 89' med
org. soltag, alufælge, centrallås, kørt 200.000 og den var svær at komme af
med til 29000 ... jeg endte med at få 26000 .... så de 32.000 er nok lidt
rigeligt optimistiske ... me3n man har da lov at være heldig

/David

Fra : Anders Thorup

Dato : 24-05-05 14:05

David Bjergsø wrote:
> [...]
> at komme af med til 29000 ... jeg endte med at få 26000 .... så de
> 32.000 er nok lidt rigeligt optimistiske ... me3n man har da lov at

Nu er der også motormæssigt stor forskel på 1,8S og 1,8E,, E'eren er med
insprøjtning, og har 112Hk, hvormod S'eren er med karburator og har 90Hk.

Anyway, hvis din svigerfars Audi er fra slutningen af firserne dvs. 88-90,
så tror jeg han skal være glad for alt over 20.000kr. 320.000km er mange, og
der skræmmer mange købere.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Audi 100 2,2E 1989