Framing for blufærdighedskrænkelse? Muligt~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-05 22:55

Framing for blufærdighedskrænkelse? Muligt i DK?

Igår havde jeg ca ti besøgende, som havde læst mine udlejningsannoncer i
Berlingske og Den Blå Avis, og kl 2045 sad jeg i haven ved mit bord og og
talte med og drak en flaske hvidvin med en merkonom og socialrådgiver - et
par, der sandsynligvis bliver dem, der lejer øverste del af min villa.

Imens kommer en afrikansk pige for at se på værelserne, og jeg siger "Kom
igen senere" oplyster to betjente, der netop har besøgt mit hjem oplyst mig
, at jeg bliver sigtet for blufærdighedskrænkelse.

De oplyser, at hun er kommet tilbage senere, og jeg har vist hende
værelserne , og i enrum med hende har "vist mit lem frem". Noget der er så
utænkeligt for mig, som for det normaleste flertal af andre overvægtige ,
lykkelig gifte cand.scienter og gymnasielærere omkring 59 år.

Politiet insisterede aggressivt, at jeg løj, da jeg forklarede, at der
højst kan være sket følgende bagatel-ansats til blufærdighedskrænkelse,
nemlig at jeg ofte går uden benklæder i mit hjem, og når nogen banker på min
hoveddør, åbner jeg døren til en sprække på ti centimeter for at se hvem det
er, og siger "Et øjeblik", mens jeg rækker ud efter mine shorts der hænger
på en knage lige inden for døren.(Så kan vi indlede snakken imens, og de ser
aldrig mit lem, og de spilder ikke mere tid end nødvendigt med at vente på
at deres ærinde fx snak om tryksagsleverance, klares. Jeg har en stak "Danskeren"
under knagerækken og ofte er det sådanne , der ønskes udleveret.

Altid stiller jeg mig skævt, hvilket politiet må have bemærket, så de eller
den besøgende kun ser mit ansigt, men af mine bevægelser kan de fleste
gætte, at jeg med mine to ord undskylder, at jeg må lade dem vente, mens jeg
gør mig tækkelig. Og derefter åbner døren helt..

Den anmeldende afrikanerinde er formodentlig hoppet på nogle
en-fjer-blir-5-høns-rygter og de brovtende politifolk sagde "vi ved jo, at
du har 6 racisme-domme", og jeg måtte belære dem om forskellen mellem dom og
sigtelse - jeg har 3 domme efter §266b og måske ligeså mange sigtelser
oveni.

Politifolk i København er extremt fordomsfuldt antiracistiske, og jeg
frygter at justitsmord kan bødestraffe uskyldige mig - hvad kan jeg gøre
andet end at oplyse sandt om mine fuldt lovlige rutiner , som ovenfor i
denne mail?

Bør jeg søge at få på skrift, at Nørrebro Bibliotek har frafaldet lignende
pjat, idet et biblioteksbud gennem dørsprækken har opnået bekræftelse af
nudisme-rygter, og derfor opnåede en antiracistisk souchefs accept af to
måneders brud på bibliotekets løfte om bogudbringning og - afhentning. ???
Efter disse uforståelige to måneders udeblivelse ringede jeg til
biblioteket, hvor chef Finn Petersen var syg, og den kvindelige (og meget
antiracistiske og anti-mig) souchef oplyste, at jeg aldrig mere ville få
bøger bragt - men at grunden ville jeg få af Finn.

Da jeg fik fat i Finn næste uge, oplyste han beklagende at der var sket
fejl - OG AT DET HANDLEDE OM POSTULAT OM BLUFÆRDIGHEDSKRÆNKELSE og den
månedlige rutine er siden genoptaget

Fra samme bibliotek er spredt rygter om at jeg skulle have psykiatrisk
diagnose mere end folk flest - og det kan meget vel være via det omfattende
etniske personale på dette bibliotek, at der er sat gang i løgnagtige
rygter, så en afrikansk pige igår har sørget for at få anledning til en
misinformerende sigtelse. En gæst fra Jylland , som fornylig boede hos mig
nogle dage og ordnede min have, talte med en voksen vistnok-alkoholiker
under sin spadseretur i Nørrebro-parken 100 m fra min bolig, og denne
hævdede, at "Bo Warming er bøsse og til mindreårige" - så rygter går om
mig, og de mange løgne på googles om mig, kan af nogle mistolkes som, at der
er sandhed i diverse mistænkeliggørelse. Måske jeg bør få aflåst havelåge,
så¨risiko for indtrængende selvstægts-tæskehold lemlester mig.

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient, gymnasielærer , Bjelkes Alle 46,
2200 N, 35861000

Fra : preben nielsen

Dato : 24-05-05 06:22

> Framing for blufærdighedskrænkelse? Muligt i DK?

[SNIP EN MASSE]

Der går ikke røg af en brand hvis der ikke er ild.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 08:05

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> [SNIP EN MASSE]

Jer der ville have elsket at holocauste jøder ellere andre tilfældige
afvigere, hader at sagsbehandling når HELE VEJEN RUNDT OM EMNET, med "en
masse" facts. I vil have enkel dæmonisering. Som da Anders Peter Johnsen
besluttede at jeg var dømt for jødehad. Det var meget svært at få denne
strarfliderlige fascist til på dk.politik at dementere sin lodrette løgn.
Jeg var dømt for at nedværdige muslimer, men I skelner jo ikke, for i er
kloner af Stalin, altså værre end Himmler.

> Der går ikke røg af en brand hvis der ikke er ild.

Din bevisførsel er helt som godhedsindustriens når de beslutter at muslimer
er ufarlige for DK

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 24-05-05 11:44

> men I skelner jo ikke, for i er kloner af Stalin, altså værre end Himmler.

Mudderkast!

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 11:51

"Hornbech - Nuuk" <Hornbech1@greennet.gl> wrote in message

> Mudderkast!

Selvfølgelig går jeg ikke efter mand fx APJ men efter bolden.

Relevante personer illustrerer bolden - og kollektiv injurie var ustrafbar
indtil muslim-censur-krav indførte §266b

Vil du hurtigt væk med ytringsfrihed og demokratiets goder, fx
grundlovsforhør, så accepter muhamedanerindvandringen.

Politiet der hetzede mod mig udfra lutter løgn igår, "glemte" at nævne at
jeg havde sigtets rettigheder og foreslå brug af advokat
I mit tilfælde var det festlig happening, men for andre er det
Istanbul-politiets og Ankara-politiets normer , der er på vej ind.

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 24-05-05 11:58

> Selvfølgelig går jeg ikke efter mand fx APJ men efter bolden.

Hvis du ikke går efter manden i ovenstående, hvordan skal det så forståes?

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-05-05 13:45

> Hvis du ikke går efter manden i ovenstående, hvordan skal det så forståes?

Det skal slet ikke forstås. Livet er forkort til at prøve at "forstå" Bo W.
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : N/A

Dato : 25-05-05 06:04

Fra : NoTrabajo

Dato : 25-05-05 06:04

> Måske afrikanerinden der opfandt løgnehistorie til politiet om mig, i samme
> grad mener at hun går efter en bold, der hedder indvandringskritisk ondskab,
> og så har hun lov at bruge mig som redskab til at få ondskab buret inde. Men
> her vil enhver anstændig dommer afvise sådant forsøg på justitsmord i en
> politisk sags tjeneste.

Findes der stadig anstændige dommere i Danmark?
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 16:47

"Hornbech - Nuuk" <Hornbech1@greennet.gl> wrote in message

> Hvis du ikke går efter manden i ovenstående, hvordan skal det så forståes?

Anders Peter Johnsen har ustillet sig selv som løgner-psykopat med at
opdigte ud af den fri luft at jeg er dømt for jødehad. (Hundrede andre
usenettere har ikke været meget bedre, men deres navne og vås husker jeg
ikke så eksakt)

Han erkendte efter jeg havde talt telefon med ham (han havde besøgt mig et
par gange) - i mail på dk.politik - at han ikke havde en iota af belæg for
sit vås.

At bruge så oplagt et eksempel på hallucinationsagtig lodret misinformation
som EKSEMPEL, i denne lukkede bodegakreds som dk.politk er, kan aldrig være
at gå efter manden. Det er at tale rent dansk om BOLDEN - med nærliggende
eksempler som anskuelsesundervisning.

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-05-05 17:45

Bo Warming skrev i R%Hke.101$Th4.93@fe71.usenetserver.com

> [...]
> er, kan aldrig være at gå efter manden. Det er at tale rent dansk om
> BOLDEN - med nærliggende eksempler som anskuelsesundervisning.

Hvorfor i al verden tilsvinder du så manden i et helt hav af nyhedsgrupper
via xpost?

fut dk.admin.netikette

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 23:55

"Andreas Falck" <bse32568@vip.cybercity.invalid> wrote in message
> Bo Warming skrev i R%Hke.101$Th4.93@fe71.usenetserver.com

> Hvorfor i al verden tilsvinder du så manden i et helt hav af nyhedsgrupper
> via xpost?

Xpost kan have berettigelse og har det altid når jeg benytter det
De gange Anders Peter Johnsen besøgte mig var vi enige om at ærlighed og
åbenhed varer længst og han var stolt af at havde udbredt sig om sin
psykosebehanling i diverse ng - og han meddelte uden større besvær sandheden
da jeg påpegede hans uundskyldelige misinformation i stil med politiets igår

Jeg tror kun svagpissere oplever tilsvining i sandt indlæg som mit - jeg
mener du udtrykker foragt for APJ ved at nedvurdere ham ved at tage ham i
forsvar.

Hvorfor vil du have netbetjente på din sag - har netbejtente nogensinde
gjort gavn?
Hvis en net cop mailer mig privat om eventuelle ulemper ved min stil, så vil
jeg være interesseret og måske omlægge min stil.
Net-gabestok fordi nogen er uenig, tror jeg aldrig har gavnet nogen - folk
kan lide at føre sig frem som den kreative klager, men keder det ikke alle?
Mail dog privat om seriøse forbedringsforslag, hvad burde være xpostet og
hvad opleves OT og lignende.

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-05-05 07:41

Bo Warming skrev i BhOke.3305$Wg6.399@fe76.usenetserver.com

[ ... ]
> Xpost kan have berettigelse og har det altid når jeg benytter det

Nej yderst sjældent når du benytter det, og denne del af debatten har altså
intet med kristendom at gøre

fut dk.admin.netikette

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 24-05-05 20:27

Bo Warming wrote:

> At bruge så oplagt et eksempel på hallucinationsagtig lodret
> misinformation som EKSEMPEL, i denne lukkede bodegakreds som
> dk.politk er, kan aldrig være at gå efter manden.

Hovhov, skal vi hellige herinde i helliggruppen nu lige pludselig til at
være med I jeres syndige bodegakreds?

Vorherrebevares

FUT: Bodegakredsen

Mvh
Kevin Edelvang
Hellig

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 21:12

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> wrote in message
> Hovhov, skal vi hellige herinde i helliggruppen nu lige pludselig til at
> være med I jeres syndige bodegakreds?

Når en person der skriver meget på Jeres "hellige" diskussionsgruppe, er
eksempel på, at racisme-justitsmord forvrænges, så er det naturligt at søge
at få svar i en aktuel sag, og ikke kun i hvad du foragter som
bodega-diskussion.

Det handler om FORFÆNGELIGHED - vi vil som farisæeren sige når vi ser os i
spejlet "TAk gud at jeg ikke er som de grimme racister"

I et samfund med praktisk arbejde til meget få, og megen lediggang til
næsten alle, kommer smukkesering af self-image til at fylde enormt meget, og
mange går så vidt som til, at justere sine fjendebilleder med stor
kunstnerisk frihed - med løgn - og hvis nogen har injuriedom vedr muslimer,
så er de sgu nok også jødehadere og pædofil-blottere osv osv. Dømmesyge
glæder desværre mange.

Det flinkeskolede samfund belønner tilsværtning af os udstødte
DF-dansksindede.
Aldrig straffes løgnere, der "i god mening" giver politisk os ukorrekte en
ekstra gang tilsværtning.

Mange opblæser bagatel-kritik til kriminel sigtelse, for derved at opnå
heltestatus ud i egen indbildning, og de behøver ikke være bevidst onde. De
kan være forpinte og har intet bedre at lave. De håber på accept ved at leve
op til den anti-racistiske sag

"Vores smil ikke er udtryk for glæde. Vort smil er en appel til omverdenen
om at acceptere os, en bøn om at blive lukket ind i varmen".
Bente Hansen

"Man går sjældent galt ved at tilskrive extreme handlinger forfængelighed,
gennemsnitlige vane og småting frygt Nietzsche

"Selvglæde er instrumentet for vor selvopretholdelsesdrift. Voltaire

"The day will come when everyone will be famous for fifteen minutes. Andy
Warhol

_Onde traditioner i samfundet fører del-og-hersk politik imod os, og gør os
mere forskellige end vi er - for opsplittede smågrupper er nemme at styre_

"Vi er alle ens - på indersiden". Mark Twain
" Alle mennesker er lige stolte, den eneste forskel er, at
de ikke viser det på samme måde. La Rochefoucauld
" Den værste pest kunne ikke skade menneskeheden så meget, som
hvis en skønne dag stoltheden forsvandt af verden. Uden stolthed - hvad var
vel de menneskelige dyder? Nietzsche

"Det er altid en festdag, når man træffer nogen,
der har ens unoder i højere grad end man selv. La Rochefoucauld

" Aldrig har jeg løjet for min
egen vindings skyld, men ofte har jeg løjet af skam for at komme ud af
forlegenheden i sager uden betydning.når jeg måtte holde liv i en
diskussion, og mine tankers træghed og min konversations tørhed tvang mig
til at tage tilflugt til fantasier for dog at have noget at sige.
Rousseau

" Fariseismen er ikke en pervertering av et godt menneske. Et stykke på
vei er den snarere en betingelse for all godhet.
Nietzsche

There are no grades of vanity, there are only grades of ability in
concealing them. Mark Twain

He who does not need to lie is proud of not being a liar.
Nietzsche

En stor fejl: at man tror at være mere, end man er, og vurderer sig selv
lavere, end man er værd. Goethe

Det er næsten altid tegn på uforstand, når man selv tror at være klogere end
alle andre. Johannes Peter Hebel

Vi er SOM BUTIKSVINDUER, hvor vi konstant om-arrangerer,
skjuler og sætter frem de kvaliteter, som andre roser os for, for at bedrage
andre. Nietzsche

Når du hader en person, hader du noget i ham, som er en del af dig selv.
Det, som ikke er en del af os selv, forstyrrer os ikke. Hermann Hesse
Der er intet bedre våben mod en fjende end en anden fjende.
Friedrich Nietzsche

Der findes en bestemt slags humanister, som
elsker negrene i Afrika, men hader deres nabo"
(Søren Kierkegaard)

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-05-05 08:39

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> [SNIP EN MASSE]
>
> Der går ikke røg af en brand hvis der ikke er ild.

Det er nok et af de dummeste og mest fordomsfulde ordsprog, der findes - den
perfekte undskyldning for enhver form for ondsindet sladder.

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 24-05-05 11:47

> Der går ikke røg af en brand hvis der ikke er ild.

Hvis sagen forholder sig, som den fremlægges, et det noget svineri. Selv
tidligere straffede og politiske ekstremister skal beskyttes mod overgreb.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-05 14:13

"Hornbech - Nuuk" <Hornbech1@greennet.gl> skrev i en meddelelse

> Hvis sagen forholder sig, som den fremlægges, et det noget svineri.
> Selv tidligere straffede og politiske ekstremister skal beskyttes mod
> overgreb.

Med mit begrænsede kendskab til Bo Warming er jeg ikke i tvivl om, han har
stødt den afrikanske pige. Omvendt er jeg heller ikke i tvivl om, Bo Warming
ikke har optrådt anstødeligt for at opnå seksuel tilfredsstillelse. Jeg
tvivler faktisk på, den påståede blufærdighedskrænkende adfærd er en bevidst
handling fra Bo Warmings side.

Jeg undrer mig over, man overhovedet kan blive sigtet for
blufærdighedskrænkelse, når den påståede krænkelse har fundet sted i ens
eget hjem, og når den "krænkede" er et voksent menneske, der frivilligt har
opsøgt ens hjem. Hvad nu, hvis man har pornografiske billeder og plakater på
væggene, og der kører en pornofilm på videoen? Mange gæster vil føle sig
blufærdighedskrænkede, men man er vel for pokker herre i eget hus? Det næste
bliver vel, man kan risikere en sag for sexchikane, hvis man glor på en
kvindelig gæsts bryster, eller man af vanvare får næse i bukserne, mens der
er gæster til stede?

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-05 23:39

Mon ikke politiet henlægger sagen, når en forstandig cand.jur ser på
bevisets stilling. Jeg bør kunne anlægge sag mod afrikanerinden for falsk
anmeldelse - kan jeg?

Her lidt filosofiske betragtninger om mine ukritisable vaner

" Al anden påklædnintg end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed. Ambroce Bierce

OG LIVET BØR VÆRE OM TRIVSEL, så påklædningstvang bør ses som et foragteligt
onde

Jeg tager kun tøj på for ikke at være nøgen, når jeg går ud og
køber ind. Julia Roberts
Hjemmet er et sted , hvor du kan kradse dig, overalt hvor det klør.
Henry Ainsley

Jeg kan ikke tænke med tøj på. Florence Allen

Mange mennesker bliver muligvis deprimerede ved synet af
menneskelig nøgenhed. Personligt kan jeg ikke se, at en grim krop er mere
anstødelig end et grimt sæt tøj. Evelyn Waugh

Nøgenhed hører under kunst. Ikke under sex. Mae West

Sexforbud er koblet på DYR MODE - og forbuden frugt smager bedst.

De smukkeste klæder bliver båret for at blive taget af. Jean
Cocteau

Den eneste gang kvinder oplever en virkelig orgasme er, når de
køber tøj. Joan Rivers(andre siger at fødslen er eneste ægte orgasme for
kvinder)

En kjole giver ingen mening, medmindre en mand ønsker at tage den
af. Francoise Sagan

En kjole skal være stram nok til at vise, at der er en kvinde inden
i den, og løs nok til at vise, hun er en dame. Ukendt

En kvinde, der allerede med sin påklædning viser alt, har ikke
mere, hun kan gøre mændene interesserede med. Raquel Welch

I dress for women -- and I undress for men.
Angie Dickinson

Jeg klæder mig på for kvinder og af for mænd. Angie
Dickinson

Jo dybere udskæringer, jo morsommere bliver festen. Ukendt

Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære.
Max Ernst.

Kvinders påklædning er helt enkelt variationer over den evige kamp
mellem det indrømmede ønske at klæde sig på, og det hemmelige at klæde sig
af. Lin Yutang Lillemor (til den nøgent solbadende unge smukke
Rikke) "Hvorfor tager du egentlig altid solbad her, hvor alle kan se dig, i
forhaven. Bag huset kan du ligge i fred for nysgerrige blikke og ikke
forarge nogen? RIKKE: Jeg hader, når folk stiller spørgsmål, og så selv
besvarer dem"

Og så mangen en god opfindelse er der til, at det er som en
kvindebarm: nyttigt og samtidig rart. Nietzsche

Unge damer i gennemsigtige bluser tror, de kan vinde slaget med
deres to batterier.Enhver artilleriekspert vil imidlertid kunne fortælle
dem, at ucamoufleret skyts er strategisk værdiløst.
James Stewart

VIGTIGST ER AT HEMMELIGHEDSKRÆMMERI ER ET ONDE, og bør bekæmpes - med
skyldig hensyntagen til indarbejdede blufærdighedsnormer og overtro om at
blottere har farlige tendenser

At tie sandhed, er at begrave guld.Danske Ordsprog

Den nøgne sandhed fængsler ikke mennesker halvt så meget som de let
tilslørede halve sandheder. Jean Cocteau

Det er et interessant spørgsmål, hvor mange der ville beholde deres
position i samfundet, hvis de blev berøvet deres tøj. Henry Davis
Thoreau

Det er klart nok at en vis kultur er fornøden, før en følelse som
kærlighed kan opstå. Før den kvindelige kjole var til, var der ikke kvinder,
men kun hunner, og før der var kvinder var der ikke kærlighed til.
Georg Brandes1842-1927

Jeg kan berolige alle mænd: der er intet nyt under kjolen. Otto
Ludwig

Kvindens hele væsen er en hemmelighed som bør bevares. Karen
Blixen

Modesty died when clothes were born.Mark Twain

Vi burde tænke, som om enhver kunne se ind i vor inderste
bevidsthed. Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)

Klæder er kroppens bedrag. Hans Lohberger

DIVERSE FINE FYNDORD OM NATURALISME=NUDISME m.m.

Kroppe er ikke det stof drømme laves af

Der tales om masker, forestillelse og kunstlethed, og det er alt
sammen mangen god diskussion værd; med lad os så erkende, at sjælene lige så
lidt som legemerne er skikkede til at gå nøgne om. Nis Petersen

Hum havde alt for meget sminke, og alt for lidt tøj på. Det er
altid et godt tegn på, at en kvinde har problemer. Oscar Wilde

Man skal aldrig give en kvinde noget, som hun ikke kan have på om
aften. Oscar Wilde

Mændene ser ikke på klæder. Man forelsker sig ikke i en kvinde på
grund af den kjole, hun har på. André Maurois

Ttruth is a woman, who has reasons for not revealing her reasons. Nietzsche

I mine erotiske fantasier sker der aldrig det, at nogen elsker mig for mit
intellekt. Nora Epron

I legen står mennesket nøgent foran sin gud. Platon

Uden er stort, ja eventyrligt mod til at ville sig selv i guddommelig
nøgenhed, når ingen til virkelig frigjorthed. Henrik
Pontoppidan

Sex appeal is only a dirty name for abit of life-flame. No man works so
well and so successfully as when some woman has kindled alittle fire in his
veins. DH Lawrence

Sex og fester er de to eneste ting, hvor man rent faktisk skal være til
stede. Andy Warhol

Uden begæret keder kvinder mig ubeskriveligt. Camus

Optræde nøgen på scenen? Det synes jeg er usmageligt. Men hvis jeg var
tyve år og havde en fantastisk figur, ville det være kunstnerisk, smagfuldt,
patriotisk og en udviklende religiøs oplevelse. Shelley
Winters

Det udtryk, en kvinde bærer på sit ansigt er langt vigtigere end de
klæder, hun bærer på sin krop. Dale Carnegie

Nøxhindr Jeg ville aldrig gå med en lårkort kjole. Det fjerner det
hemmelighedsfulde og giver manden en fornemmelse af, med et blik at kunne se
alt. Det svarer til at sluge maden uden at tygge den. Sophia Loren

Den største fordel ved at være skaldet er, at man kan høre
snefnuggene lande. R.C. Daniels

Crime committed in evening dress is what most appeals to popular
imagination. Anatole France 1844-1924

Vi starter spædbarnets liv med at svøbe det, det er en form for
trældom". Rousseau(og læger har idag kortlagt enorme skader af fortidens
brug af svøb)(At han så kister som unødvendige ved begravelse, er en sund
spire til "nudisme", som var ukendt før Rousseau.)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-05-05 06:25

In article <AYske.2438$0X1.2280@fe75.usenetserver.com>, Bo Warming wrote:
> Mon ikke politiet henlægger sagen, når en forstandig cand.jur ser på
> bevisets stilling. Jeg bør kunne anlægge sag mod afrikanerinden for falsk
> anmeldelse - kan jeg?

Men på den anden side er du racist, og beder en enlig kvinde, hvem man
kan formode du ikke ønsker at udleje til, komme igen senere når du er
alene.

Jeg vil sige, at din tidligere opførsel er belastende for din situation.

Nu ved jeg ikke i hvilket omfang du er racist. Den eneste "slemme" jeg
har kendt var en græker medlem af DNSB, og tilhørende kernen. Og han
skulle lufte ud hvis der havde været en farvet i lokalet.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 11:17

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote in message

> Men på den anden side er du racist, og beder en enlig kvinde, hvem man
> kan formode du ikke ønsker at udleje til, komme igen senere når du er
> alene.

Kan nogen forklare hvordan Povl H Pedersen kan være så intenst hadefuld og
ondskabsfuld, at han ud af den blå luft opfinder racisme hos mig? Jeg er
aldrig dømt for racisme. §266b er om noget andet. Herom - og andet - løj
politiet.

Min nabo er sort basketballspiller og vi snakker perfekt sammen, og en enlig
kvinde ville aldrig have mindre chancer for at jeg valgte hende at leje til,
pga noget så ligegyldig som sort hudfarve.

MUSLIMSK KULTUR er også OK med mig, når de bliver i Muhamedanien, og jeg
gider ikke jagte hugorme, når jer er på bornholmsk eller jysk hede - men jeg
ønsker ikke giftslanger i min seng. Det er ikke det mindste racisme i
Glistrup-politik.

Hvis jeg havde været alene, havde jeg vist lejligheden. Hvis hun var kommet
på aftalt tid, havde jeg bedt gæsterne, jeg hyggede mig med, om undskyldning
for en afbrydelse til besigtigelse. Men en pige der kommer uanmeldt, får
naturligt besked om at komme på et andet tidspunkt, når jeg har besøg -
uanset hudfarve. Styr din paranoia. Begrund i svar hvad kan undskylde din
aggressivitet overfor mig.

Fra : Holst

Dato : 24-05-05 12:11

Bo Warming wrote:

> [...]
> ondskabsfuld, at han ud af den blå luft opfinder racisme hos mig? Jeg er
> aldrig dømt for racisme. §266b er om noget andet. Herom - og andet - løj

Nu er det sjældent, at jeg orker læse så meget af dine indlæg, at jeg
vil tillade mig at kalde dig racist. Dog må jeg erkende, at det jeg har
læst antyder racistiske holdninger eller i hvert fald holdninger, der er
op grænsen til det racistiske.

Og blot fordi en person ikke er dømt for racisme, kan personen jo godt
være racist.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 16:43

"Holst" <newsmay05@shelter.dk> wrote in message

> [...]
> grænsen til det racistiske.
>
> Og blot fordi en person ikke er dømt for racisme, kan personen jo godt

Men når du og Povl mener at månen er en grøn ost - eller at BW er racist -
og I ikke har nogetsomhelst andet at bygge tvangstankerne på end at "I mener
at have læst noget der ikke faldt i jeres smag" så er I helt nede på
afrikanerinde-planet.

Fra : Holst

Dato : 24-05-05 16:50

Bo Warming wrote:

> Men når du og Povl mener at månen er en grøn ost - eller at BW er racist -

Bemærk venligst, at jeg ikke har påstået, at du er racist.

> og I ikke har nogetsomhelst andet at bygge tvangstankerne på end at "I mener
> at have læst noget der ikke faldt i jeres smag" så er I helt nede på
> afrikanerinde-planet.

Jeg har indtryk af, at det ikke er Povl og jeg, der har tvangstankerne i
denne tråd.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 17:04

"Holst" <newsmay05@shelter.dk> wrote in message

> Jeg har indtryk af, at det ikke er Povl og jeg, der har tvangstankerne i
> denne tråd.

En nærliggende sag, at filosofere over vedr denne sjove pjat-sag, er om
afrikanerinden var og er PATOLOGISK LØGNER, eller en nyttig idiot for
antiracismens stalinistisk-onde politiske folkebevægelse

Hvad får en sort gæst hos Familien Danmark til at udfra rygter om at jeg
skulle være racist at gå ind og lyve "jeg vil se på den annoncerede
lejlighed" kun for at gå hen til Bellahøj Politi og opdigte hvad intet har
med virkeligheden at gøre?

Hvem har et bud.?

Jeg ser kun en grim forudandelse af hvad indvandring betyder -afskaffelse af
al retfærdighed - som vi så det i pædofilsagen mellem kæresterne fra Fyn der
var 12 og 27 år

Fra : Holst

Dato : 24-05-05 17:12

Bo Warming wrote:

> En nærliggende sag, at filosofere over vedr denne sjove pjat-sag, er om
> afrikanerinden var og er PATOLOGISK LØGNER, eller en nyttig idiot for
> antiracismens stalinistisk-onde politiske folkebevægelse

Og her er så problemet med dine indlæg, som jeg gjorde rede for i mit
første indlæg var årsagen til, at jeg ikke ville tillade mig at kalde
dig racist, nemlig at efter læsning af første afsnit, så gider jeg ikke
læse resten af dit indlæg. Det er måske fornuftigt, måske relevat -
eller også er det ikke. Jeg når aldrig derned.

Derfor er min vurdering af dig funderet på læsning af ganske få linjer i
dine indlæg, når jeg engang imellem komme til at læse dem. Og det vil
naturligvis være uretfærdigt at bedømme dig kun på disse få linjers
udtalelser.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 17:46

"Holst" <newsmay05@shelter.dk> wrote in message

> Derfor er min vurdering af dig funderet på læsning af ganske få linjer i
> dine indlæg

Du erkender altså at alt hvad du skriver er målbevidst spild af usenetternes
tid, for du aner ikke hvad du svarer på

Når jeg teoretiserer om den patologisk lyvende eller moral- og
samvittighedsløse (psykopatiske) afrikanerinde, har jeg også lidet belæg.
Men det er ikke tom ordonani.Jeg har talt grundigt med to betjente, der
netop havde haft hende i forhør, og som gengav hendes galskab loyalt.

Og vedr de to hylende og skrigende betjente, der havde lært på politiskolen
af hvis man med overbevisning råber "Du lyver",
så vil forhørsofferet bryde sammen og sige "Ja jeg lyver" a la den
torturerede 27-årige kæreste til en 12-årig fra Assens, så er jeg også i
tvivl.

De virkede ikke idealistiske eller selvstændigt tænkende , som politifolk i
kriminalromaner, men som artige politi-elever, der har lært EET, nemlig at
der er karriere i at hetze mod racister. At laveste forsøg på terror er
vejen frem. At de selv er mere racistiske end mig, fatter de ikke.

Det undrer mig ikke, at politifolk som sattes i arbejdslejr af tyskerne
under krigen havde ti gange større dødelighed end tilsvarende frihedskæmpere
og hundred gange større dødelighed end tilsvarende jøder (i Theresienstadt).
Der kræver selvtillid at overleve når alt forandres lidt fra den gængse
hverdag. De fik supergod mad - røde korspakker - og de overarbejdedes ikke -
men de døde som fluer, psykosomatisk af mindreværdsfølelse og nul
livsindhold, jvf psykiater Viktor Frankls bøger om kz-overlevelse.

Torneroselandet Danmark er altså baseret på et politikorps, som er de mest
egosvage og lydige og underdanige af deres årgang af muskuløse unge mænd med
helte ambitioner og håb om at blive sexet via uniform. Man ønsker viljøløse
autoritetstro dummernikker, der adlyder ordrer. Ikke ansvarligt og modent
som Eichmann, men blindt som stalinsoldater. Folk uden rygrad - folk der kun
trives, hvis de belønnes hver dag af gruppepressets lunkne og hyggelige
accept.

Fra : Holst

Dato : 24-05-05 18:37

Bo Warming wrote:

> Du erkender altså at alt hvad du skriver er målbevidst spild af usenetternes
> tid, for du aner ikke hvad du svarer på

Langt det meste af skriverierne på Usenet kan nok betegnes som "spild af
usenetteternes tid", så på det punkt adskiller mine indlæg sig næppe fra
andres.

Jeg aner skam godt, hvad jeg svarer på. For eksempel svarer jeg i dette
indlæg på de to ovenfor citerede linjer fra din hånd. Resten af dit
indlæg orkede jeg ikke læse, så det vil jeg lade andre om at læse. Jeg
når sjældent længere end første afsnit i dine indlæg. Lidt synd, for du
har en helt fantastisk måde at bruge det danske sprog på.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-05-05 18:39

In article <OXHke.100$Th4.88@fe71.usenetserver.com>, Bo Warming wrote:
> [...]
> og I ikke har nogetsomhelst andet at bygge tvangstankerne på end at "I mener
> at have læst noget der ikke faldt i jeres smag" så er I helt nede på

Du siger selv at du har fået flere racisme domme, og har været tiltalt
i flere andre tilfælde. Sådan læste jeg dit indlæg.
Og du skrev du havde et blad liggende i entreen
"Danskeren" som jeg vil formode har holdninger i samme retning.
Dermed er du fra en objektiv synsvinkel racist - endog en dømt en.

Jeg kender dig ikke, og har ikke set dig ytre dig i disse retninger,
og kan ikke udtale mig om det.

Såfremt du havde været dømt for racisme, så ville dette klart være
et indicium om, at du ikke havde rent mel i posen. Det var dette jeg
udtalte mig om.

Jeg hader dig ikke, jeg kender dig ikke, udover jeg har fået indtryk
af du er en halvsur herre, der muligvis er lettere paranoid, og
ofte føler sig trådt på, og reagerer på en måde der støder en masse
mennesker. Jeg er dog lidt mere hårdhudet.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 19:11

> Dermed er du fra en objektiv synsvinkel racist - endog en dømt en.

Her storlyver du. Journalisternes orwelske nysprog har forfalsket en
straffelovs-§ om at "forhåne og nedværdige etniske grupper" til
"RACISME-PARAGRAFFEN".

Jeg og de fleste andre der er dømt efter denne kollektiv-injurie-§ er PÅ
INGEN MÅDE RACISTER og dommene berører ikke racisme

> [...]
>
> Såfremt du havde været dømt for racisme, så ville dette klart være
> et indicium om, at du ikke havde rent mel i posen. Det var dette jeg

Selv *hvis* jeg havde dom for noget, der havde med racisme at gøre, hvorfor
skulle man så have mindre "rent mel i posen" end andre?

Er pacifister onde? Er racister onde? Det er forskellige holdninger, og i
den enkelte sag kan man diskutere fordele og ulemper.

> [...]
> ofte føler sig trådt på, og reagerer på en måde der støder en masse
> mennesker. Jeg er dog lidt mere hårdhudet.

At du er så overfladisk tænkende som de to betjente, og tror at §266b-dom
betyder at man er et foragteligt untermensch uden rettigheder og som nok
også er blotter, for onde untermensch er jo særlig mennesketype og onde på
ALLE OMRÅDER - det er blandt den megen visdom, der kan uddrages af denne
interessante sag og debat.
Mediernes hjernevask er omsiggribende og komisk.

"Rascisme er dogmet,at en etnisk gruppe af naturen er dømt til medfødt
underlegenhed og en anden gruppe er bestemt til medfødt overlegenhed
.. " Ruth Fulton Benedict (antrololog)

(At det er lovligt at kalde Pia Kjærsgaard racist, I VISSE SÆRLIGE
SAMMENHÆNGE, betyder på ingen måde at kulturracist er blevet normal brug af
ordet. Race er og bliver noget biologisk.)

Hunderacer er som menneskeracer - underafdelinger af en art, med særligt
udseende. Det har intet med træning , kultur eller ideer at gøre.

Du er klart som de nazier der hetzede mod jøder, udfra overfladiske
uintelligente fordomme. De mente at hvis de lærde sagde at jøder ikke havde
rent mel i posen, så kunne man gøre jøder til syndebukke for ALT. Og du tror
at §266b-dømte er sku nok skyldige i alt, som en tilfældig lyvende afrikaner
finder sjovt at lave falskanmeldelse om. Lær af din nazi-lighed.

Hvori skulle "halvsurhed" eller "paranoia" bestå???

Er det noget man i dit parti har besluttet findes i overvægt i andre
partier

Da Glistrup var gæsteprofessor på University of Alabama, valgte han at bo
hos sorte kolleger. Jeg har giftet mig med japaner og i 4 år været
ulandsarbejder. Men hvis danske statslige smagsdommere mener det, så er vi
altså mere racistiske end du??? Tænk dig om.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-05-05 22:05

In article <g7Kke.10874$Wr3.3508@fe65.usenetserver.com>, Bo Warming wrote:

> Selv *hvis* jeg havde dom for noget, der havde med racisme at gøre, hvorfor
> skulle man så have mindre "rent mel i posen" end andre?

Da det ville være et væsentlig argument for at antage at du ikke reelt
ønskede at udleje, og derfor måske havde andre tanker.

Men da du siger du ikke er racist er vi ude i det spekulative.

> Er pacifister onde? Er racister onde? Det er forskellige holdninger, og i
> den enkelte sag kan man diskutere fordele og ulemper.

Racister er onde, ligesom rabiate religiøse, uanset om de er kristne
eller muslimer eller noget helt 3die. Ond er defineret som mennesker
der ikke overholder samfundets normal moralbegreber.

> [...]
> ALLE OMRÅDER - det er blandt den megen visdom, der kan uddrages af denne

Det er det jeg mener når jeg siger du nok er marginalt paranoid,
uanset diagnosticeret eller ej.

> [...]
> at §266b-dømte er sku nok skyldige i alt, som en tilfældig lyvende afrikaner
> finder sjovt at lave falskanmeldelse om. Lær af din nazi-lighed.

Jeg tager ikke stiling til den konkrete sag, men siger at en
racismedom kunne være en indikation, sammen med det faktum at du
inviterede hende til at komme på et andet tidspunkt, selvom du nok
ikke ille udleje til hende.

Men reelt tror jeg ikke der er en sag, da det er ord imod ord.

> Hvori skulle "halvsurhed" eller "paranoia" bestå???

Du føler folk her i gruppen og samfundet forfølger dig. Der er paranoiaen.
Det halvsure er din mindre positive tilgang til tingene.

> [...]
> ulandsarbejder. Men hvis danske statslige smagsdommere mener det, så er vi
> altså mere racistiske end du??? Tænk dig om.

Jeg misforstod dit indlæg, og beklager såfremt du har fået indtrykket
af, at jeg direkte har kaldt dig racist.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 22:39

> Men da du siger du ikke er racist er vi ude i det spekulative.

Alt i denne skandaløst spekulative politisag er spekulativt - som hvis
afrikanerinden og du mente månen var lavet af ost, "fordi det er den"
Biblioteksnegerdamen der kom for at kunne falsk-anmelde, burde have medtaget
kamera.
Nu er hun til grin. Det havde hun dog også været hvis kamera var medbragt,

> Racister er onde, ligesom rabiate religiøse, uanset om de er kristne
> eller muslimer eller noget helt 3die. Ond er defineret som mennesker
> der ikke overholder samfundets normal moralbegreber.

Racister tror på psyke-arv, hvilket jeg ikke gør. Der er ingen lov mod
racisme. Forklar hvorfor det er ondskab at ¨have følgende ligegyldige
videnskabelige arbejdshypotese

"Racisme er dogmet,at en etnisk gruppe af naturen er dømt til medfødt
> [...]

> racismedom kunne være en indikation, sammen med det faktum at du
> inviterede hende til at komme på et andet tidspunkt, selvom du nok

Hvorfor i alverden skulle jeg dog være mindre interesseret i at udleje til
en afrikanerinde og hendes hvide eller sorte mand end til en dansker eller
kineser?
Jeg ser på individer og generaliserer ikke vedr personer, jeg skal dele have
med.
Kun vedr muhamedanere altså erklærede danskhedsfjender gider jeg ikke
overveje lejemål. Men det kan jo aldrig have med race at gøre, om man er
styret af koranen.Sudans folkemord er hvide muslimer imod sorte muslimer.
Dér har vi racisme.

> Men reelt tror jeg ikke der er en sag, da det er ord imod ord.

Just præcis. Men vort politi er så stupidt, at de ikke kan fatte dette

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-05-05 15:49

Holst wrote:

> Og blot fordi en person ikke er dømt for racisme, kan personen jo godt
> være racist.

Og racisme findes i mange afskygninger. I min verden er det også racisme
at påstå, at kun vi hvide mennesker kan leve i et demokrati, mens
mennesker med andre hudfarver er primitive mennesker, som kræver massiv
støtte fra vi hvide mennesker og et totalitært styre, med mindre de kan
bosættes i vestlige lande på særlige vilkår.

Med venlig hilsen
Børge
som ikke abonnerer på dette forum for tiden, men svarede på et indlæg,
der var x-postet i et andet forum.

Fra : N/A

Dato : 28-05-05 16:34

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-05-05 16:34

Bo Warming skrev i bX%le.8634$4E1.1577@fe39.usenetserver.com

> Race er underafdelinger af dyreart og går alene på biologi(DNA)
> Racisme er veldefineret af antropologerne som tro på at psyke-forskel er
> korreleret med race-forskel.
> Ingen i DF eller FRP, jeg kender, vil udelukke, at demokrati kan fungere
> hos mellemøstens eller AFrikas folk.

Kan du ikke stoppe din ulidelige xpostning af dit forvrøvlede politiske
sammenkog.

FUT dk.politik

Fra : Croc®

Dato : 29-05-05 00:47

On Sat, 28 May 2005 17:34:21 +0200, "Andreas Falck"
<bse32568@vip.cybercity.invalid> wrote:

>Bo Warming skrev i bX%le.8634$4E1.1577@fe39.usenetserver.com

>Kan du ikke stoppe din ulidelige xpostning af dit forvrøvlede politiske
>sammenkog.

Det har intet med politi at gøre, så fut du ham et andet sted hen.

Regards Croc®

Fra : Vidal

Dato : 24-05-05 20:43

Bo Warming wrote:

> Kan nogen forklare hvordan Povl H Pedersen kan være så intenst hadefuld
> og ondskabsfuld, at han ud af den blå luft opfinder racisme hos mig?

Havde du ikke et indlæg, hvor du påstod, negre kun havde
gjort sig bemærket som banjospillere og stepdansere?

Det kunne nogen nok, opfatte som racisme.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-05 15:00

"Vidal" <vidal@home.dk> wrote in message

> Havde du ikke et indlæg, hvor du påstod, negre kun havde
> gjort sig bemærket som banjospillere og stepdansere?
>
> Det kunne nogen nok, opfatte som racisme.

Du er vist misundelige fordi du ikke er hypertym , og mangler humoristisk
sans - også en sindsyge
Jeg kalder gerne ulandsfolk for halenegere - i respekt for deres sunde
dyriskhed, som de bør værne om og udvikle PÅ MARKEDSVILKÅR, og ikke via vor
skadelige hjælp. Citer mig ordret - man skal helt ned på Bellahøj
Politistation planet for at opdigte racisme i mine indlæg

Og forklar hvordan jer der har antiracisme i munden/tastaturet, kun, står
over japanskgifte undertegnede exulandsarbejder??
_hypertym er en smigrende diagnose_

"Vidal" <vidal@home.dk> wrote in message
> Så om nogen har spredt rygtet, er det vel dig selv, der
> har startet det.

Jeg siger ikke at sagen er enkel - hele pensionssystemet er jo mere sindsygt
end nogen hallucinerende Sct Hans indlagt.

Jeg søgte pension og fik den på social indikation og pga kondromalaci
=knægigt

Jeg søgte at få højere pension ved at lade lægetosserne undersøge min
hovedpine og de fandt grund til at henvise til psykiater, fordi ingen
neurologisk forklaring kunne findes.

Psykiateren ville gerne hjælpe mig til højeste pension og opblæste
neologismer og overlødige ideer - noget vi alle har - til skitzofreni. Men
aldrig tvangstanker, aldrig hallucinationer, aldrig medicin, aldrig kontakt
med psykiatrisk hospitalsafdeling. Så biblioteket løj lodret og opfindsomt
og uprovokeret, da de opfandt psykose ud af den blå luft. Sådan er
socialismen.

Det øgede ikke pensionen. Jeg fik smag for den gratis snak med de lærde
psykiatere , så jeg gik til andre og det hjalp heller ikke til højere
pension end den laveste og sociale - og jeg har nu fået aktindsigt og 7 ud
af 8 læger fastslår nul sindsyge, nul psykose, nul psykosenærhed.
(afvigeren var den venlige dame (med nystartet praksis og angst for at jeg
ville vælge en anden psykiater) der for at hjælpe mig til normal
akademikerpension fik det skøre indfald, skitzofren-psykose!!! Ingen dansk
skitzofren har i årtier haft børn. Jeg har mange. Skitzofrene er helt
anderledes end mig.Men aldrig kan sådant konstateres udfra
internet-debatindlæg. Eller af biblioteksbrug! Kun mobbelyst ligger bag
bibliotekets og mine søskendes amatør-diagnostik.Faktisk er nok al psykiatri
skabt af mobbelyst.

Glistrups og min (og Nietzsches m.fl) består bl.a. i ikke at foragte noget
menneske. Og derved ikke knytte sig tæt til nogen.

Der er mange ting, vi foragter, for at vi ikke skal foragte
os selv.Luc De Clapiers

Dette er den forbandelse der hviler over mig - aldrig at lade noget menneske
dybt og inderligt knytte sig til mig. Søren Kierkegaard (1813-1855)

Fjolser tror man foragter muslimer, når man vil udvise dem af Danmark. Japan
tager ikke flygtninge. De foragter ikke sig selv så meget at de behøver
falsk godhed. Det er godt for både flygtninge og iland at folkeblanding
undgås.

Kun hypertym karakterafvigelse kan flertallet af shrinks enes om - en
smiger som alle bør være stolte af, men måske især Glistrup og jeg har.Altså
immunitet overfor gruppepresset. Jeg har aldrig mødt et menneske uden en
eller flere karakterafvigelser - har du?

Når man er ung, forguder og foragter man uden den sans for nuancer, som er
den største gevinst livet giver os. Nietzsche
Jøder ejer et moralsk geni, så de kan foragte sig selv mere
end de foragter andre. Nietzsche

I kærligheden er medlidenheden den blideste form for foragt.
Jean Bernard-Luc

Der skal ikke findes et menneske som jeg ledes ved eller hader
Nietzsche

Guddommelige skal alle væsener være mig - alle dage skal
være mig hellige. Nietzsche

Hverdagen er hellig. Grundtvig - og alle de citerede kalder
psykiaterne for sindsyge. Nietzsche havde neurologiske lidelser og kun det.

Fra : Vidal

Dato : 25-05-05 21:18

Bo Warming wrote:

> Du er vist misundelige fordi du ikke er hypertym , og mangler
> humoristisk sans

Det tror jeg ikke. Jeg fortæller blot, hvad der
kunne give anledning til, du bliver betegnet som
racist. Du spurgte, jeg forsøgte at hjælpe dig.

> - også en sindsyge

Ja, du er jo eksperten.

> [...]
>
> Og forklar hvordan jer der har antiracisme i munden/tastaturet, kun,
> står over japanskgifte undertegnede exulandsarbejder??

Det har jeg ikke sagt noget om. Selvom du er gift med
en japaner, kan du vel godt være racist. De to forhold
har vel intet med hinanden at gøre.

> _hypertym er en smigrende diagnose_

Det er ikke noget, jeg forholder mig til. Der skal
nødvendigvis også være plads til karakterafvigere
i samfundet.

Nu har jeg læst lidt på alle dine forklaringer
vedrørende din blufærdighedskrænkelse. Er det
rigtigt forstået, du viste din lejlighed frem,
kun iført badekåbe og med pikken strittende frem?

Hvis det er rigtigt forstået, er der vel ikke noget
mærkeligt i, der kommer en anmeldelse.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 26-05-05 08:29

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-05-05 08:29

Bo Warming skrev i 8Ldle.3909$yo3.572@fe67.usenetserver.com

> "Vidal" <vidal@home.dk> wrote in message
>
> 1. Der er INTET i mine forklaringer der kan understøtte dit digteri om
> blufærdighedskrænkelse.

Ka' du ikke holde dit gylde ude af dk.livssyn.kristendom

FUT dk.snak.seksualitet

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-05-05 14:41

Bo Warming wrote:

> [...]
> for forfængelighed. Ambroce Bierce
>
> OG LIVET BØR VÆRE OM TRIVSEL, så påklædningstvang bør ses som et
-snip-

Jeg tror at de færreste gider at læse alt det off-topic bras du poster.
Hvad med at du for en gangs skyld styrede dine ufatteligt irriterende
citat-spam-lyster?

Derudover er sagen jo påstand mod påstand.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Martin Bak

Dato : 24-05-05 15:39

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Derudover er sagen jo påstand mod påstand.

Ja det er det, og BW stiller sig efter min vurdering ret ringe, ved at komme
med (bort)forklaringer om, hvad damen muligvis (!) har kunne være vidne til,
og en længere udredning om ritualerne i forbindelse med hans vane med at
åbne døren upåklædt. Han må dog vide hvad det er sket i den konkrete
situation. Et forsvarsværk, i form af en citatrække om det rimelige i
nøgenhed, der iøvrigt i det væsentligste refererer til smukke kvinders
påklædning eller mangel på samme, styrker heller ikke BW´s troværdighed i
denne sag IMHO.

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 16:40

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> rimelige i nøgenhed, der iøvrigt i det væsentligste refererer til smukke
> kvinders påklædning eller mangel på samme, styrker heller ikke BW´s

Sålænge sharia-lov ikke hersker, skal al tvivl komme anklagede til fordel.
Selvfølgelig afviser en cand.jur sagen - og hvis der var rimelighed blev
afrikanerinden kaldt i byretten og krydsforhørt med henblik på evt at dømme
hende for falsk anmeldelse. Hvad dog næppe heller kan domfældes om

Ved nævnte hypotetiske retssager kommer citat-rækker på ingen måde ind i
billedet - undskyhld hvis det går for hurtigt, men at pjat-sagen ikke er
værd at debattere, betyder at jeg filosoferer om væsentligere og generelle
problemstillinger.

Om jeg snakkede sort og konstant modsagde mig selv, så kommer min
troværdighed ikke ind i billedet. Afrikanerinden siger månen er en grøn ost.
Hun skal bevise.

Fra : Martin Bak

Dato : 24-05-05 18:15

(.....) undskyhld hvis det går for hurtigt, men at pjat-sagen ikke er
> værd at debattere, betyder at jeg filosoferer om væsentligere og generelle
> problemstillinger.

Hvorfor dælen har du så oprettet tråden?

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 18:42

> (.....) undskyhld hvis det går for hurtigt, men at pjat-sagen ikke er
>>
> Hvorfor dælen har du så oprettet tråden?

Politiets skandaløse happening er da sjov i sig selv.

Men hvis ingen har interessantere kommentarer end at godtkøbssnak og
forudindtagethed om at "BW er nok en skurk - politiet MÅ have ret i et eller
andet", så er det nærliggende at filosofere om nøgenhed og psykologisere om
hemmelighedskræmmeri. To emner jeg finder politisk betydningsfulde.
At godhedsindustrien har kvajet sig, kan der åbenbart ikke gives god
forklaring på.
"Sådan er socialismen ...." De taler kærlighed,
men handler udfra had.

"Godhed er mangel på styrke til at være ond" skrev Nietzsche. Desværre
betyder stigende antal muslimer at besættelsesmagten føler sig stærke nok
til sindsyg terror, som hvad jeg ramtes af.
Borgerkrig er på vej - det er værd at tænke over.
Chef-betjenten der sendte de to grønskollinger ud at forhøre mig, står nok
til degradering, når de nu læser den rette sammenhæng og tænker lidt over at
dom kræver bevis. Vi er jo ikke en bananrepublik - endnu.

Fra : Martin Bak

Dato : 24-05-05 18:57

> [...]
>
> Men hvis ingen har interessantere kommentarer end at godtkøbssnak og
> forudindtagethed om at "BW er nok en skurk - politiet MÅ have ret i et

Altså, det er der da ingen der har gjort i denne tråd.. Alle har forholdt
sig loyalt til og er kommet med seriøse reaktioner på dine indlæg. Povl,
Holst, Martin Jørgensen og jeg.

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 19:22

> Altså, det er der da ingen der har gjort i denne tråd.. Alle har forholdt
> sig loyalt til og er kommet med seriøse reaktioner på dine indlæg. Povl,
> Holst, Martin Jørgensen og jeg.

Logikken har gået - helt som betjentenes - at injuriedom har et eller andet
mikroskopisk overlap med racisme og racister er onde og dermed nok ofte
blottere, og derfor "går der ikke røg uden ild" så politiets sigtelse kan
undskyldes.

Forklar om du kan finde noget loyalt/seriøst/logisk i så våset et
ræsonement. Bare en smule. Forklar, please.

TÆNK OVER FØLGENDE

"Først hentede de kommunisterne, og jeg sagde intet, for jeg var ikke
kommunist. Så hentede de arbejderne og fagforeningsfolkene, og jeg sagde
intet, for jeg var ikke fagforeningsmedlem. Så hentede de katolikkerne og
jøderne, og jeg sagde intet, for jeg var protestant. Til sidst hentede de
mig, og så var der ikke mere nogen, der kunne sige noget". Martin
Niemoller (Dachau-indsat 1933-45)

Jeg talte idag med en advokat, der fandt min trådstart perfekt som bilag til
anmeldelse af afrikanerinden for falsk anmeldelse - og han lo af historien
og anså det for utænkeligt at dette galimatias når til byretten. Der har
ikke været en cand-jur på politistationen da de fik den latterlige ide at
sigte mig. Historien viser vor extremt Istanbul-agtigt inkompetent vort
politi er, nu og da. Selvfølgelig var også Assens-sagen et justitsmord - og
måske 20% af danske fængslede er klart uskyldige.

Fra : Martin Bak

Dato : 24-05-05 19:39

> [...]
> kan undskyldes.
>
> Forklar om du kan finde noget loyalt/seriøst/logisk i så våset et
> ræsonement. Bare en smule. Forklar, please.

Du kammer over, og det er dig selv der helt fra start bringer racisme ind i
billedet. Det er jo en helt anden sigtelse du skal forholde dig til. Hun
siger du har blottet dig over for hende, du siger, at det har du ikke, eller
allerhøjest har hun ved et beklageligt tilfælde kunne få den opfattelse.
Resten er ligegyldigt udenomssnak.

> Jeg talte idag med en advokat, der fandt min trådstart perfekt som bilag
> til anmeldelse af afrikanerinden for falsk anmeldelse -

Ja, det kan jeg tænke mig..

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 20:27

> [...]
> siger du har blottet dig over for hende, du siger, at det har du ikke,
> eller allerhøjest har hun ved et beklageligt tilfælde kunne få den

Politiet og mine modparter i tråden har TOTALT SINDSYGT bragt ind som støtte
for falskanmeldelsen, at

"når man er dømt efter racisme-§ så¨er man med stor sandsynlighed blotter ,
ovenikøbet"

Det svarer til at militærfolk kunne bevisføre "når man er pacifist, så er
man med stor sandsynlighed også blotter - aparte skal kanøfles, og dem vi
ikke kan lide, vil vi gerne tro alt dårligt om, og mere bevis behøves ikke"

Der er kun een tænkelig forklaring på pigens falsk-anmeldelse om, at jeg i 1
salslejligheden skulle have blottet mig, og det er at hun ser heltegerning
i at nedkalde straf over en politisk modstander.Og at via internettet har en
universitetslektor og andet godtfolk udskreget mig som Hitler-ond.

Politiet håbede at kunne skrige så ubehageligt og nedværdigende, at de
opnåede tilståelse. Måske alle pædofile og blottere der tilstår, er totalt
uskyldige, men er ulykkesfugl-selvhadere, der kan tyranniseres til falsk
tilståelse.
Det er det eneste værktøj som vort politi råder over, for at få
domfældelsesstatitisk gjort høj.Det var interessant at opleve denne side af
vort samfund - politi bør ved alle forhør optage alt sagt på to bånd og give
det ene bånd til den forhørte. At det ikke sker, viser at politiet er
partisk og korrupt.

Da gårsdagens to betjente mødte et bevidst og veluddannet menneske uden
selvhad, hvor al deres bølleadfærd prellede af - jeg vil ikke kalde det
gestapo-adfærd for det er fornærmelse mod tyskerne - SÅ BURDE DE HAVE
FRAFALDET. Høfligt burde de have sagt "det går vi hjem og tænker over".

Men de fastslog med sikkerhed at jeg vil blive sigtet og kaldt i retten. En
advokat og min egen bondefornuft gør indlysende at de kvajede sig extremt
Jeg sætter hundrede mod en i væddemål på at politiet har gjort sig til grin
og ikke får deres had&sjusk gjort til en retssag. Ensomme, usexede betjente
kan af sød afrikanerinde lokkes til at tro alt - men ingen cand.jur i
politiet kan finde undskyldning for denne fadæse.

Det er skræmmende at politiet har banan-republik tankegang om overmennesker
og undermennesker, og når man er dømt for A så er man sku nok også skyldig i
B. Og da antiracisme er landets herskende religion, så behøves ikke beviser.
Så¨dyrisk tænker kriminalassistenter og deres chefer på mellemniveau -
undertiden.

Faktisk mindes jeg svagt at have set pigen som ansat på biblioteket, så hun
har aldrig selv banket på min dør og jeg har åbnet den til øje-bredde før
jeg tog bukser på - hun har hørt rygter, og hun eller hendes rådgivere har
øjnet en hellig sag, og i ulande ved man intet om sandhed og beviser.
Erotisk tiltrækning er hvad farvede piger lever på, her i landet, og det har
hun nok regnet med kunne skaffe hende popularitet i hendes politiske
bevægelse om at overtage Danmark, og "går den så går den" - alle ved at
piger kan lyve så det er bevislig løgn, fx ved voldtægtsanmeldelser, og de
straffes aldrig for falsk anmeldelse -
- så når hun kun ønsker hellig krig mod danske untermensch, så er det
naturlig junglelov at forsøge med bevidst misinformation - why not? Moral
har aldrig haft stor plads i Afrika.

"Good is when I steal other people's wives and cattle; bad is when they
steal mine" Hottentot proverb.

Fra : Martin Bak

Dato : 24-05-05 21:17

> [...]
> støtte for falskanmeldelsen, at
>
> "når man er dømt efter racisme-§ så¨er man med stor sandsynlighed blotter
Fri fantasi, Bo! Ingen taler om sansynlighed, eller for den sags skyld stor
sansynlighed. Der er alene refereret til, at dine tidligere domme jo viser,
at du er lovbryder.

> [...]
> heltegerning i at nedkalde straf over en politisk modstander.Og at via
> internettet har en universitetslektor og andet godtfolk udskreget mig som

Sikke noget vrøvl. Hvis anmeldelsen er falsk, kan der da findes utallige
andre forklaringer på, at pigen gør som hun gør. Det behøver ikke
nødvendigvis at være konspirativt.

> Politiet håbede at kunne skrige så ubehageligt og nedværdigende, at de
> opnåede tilståelse.

Hvor ved du det fra? De kan jo bare have været ophidsede, måske kan de endda
have haft grund til det.

Måske alle pædofile og blottere der tilstår, er totalt
> uskyldige,

(selvmodsigende sætning)

> [...]
> give det ene bånd til den forhørte. At det ikke sker, viser at politiet er

Noget spinkelt grundlag, at drage sådan en konklusion på.

> [...]
> gestapo-adfærd for det er fornærmelse mod tyskerne - SÅ BURDE DE HAVE
> FRAFALDET. Høfligt burde de have sagt "det går vi hjem og tænker over".

Hvorfor? fordi du mener at du optrådte belevent? Og hvad i alverden har
uddannelse med dette her at gøre? De kom jo på baggrund af en anmeldelse.

> [...]
> usexede betjente kan af sød afrikanerinde lokkes til at tro alt - men
> ingen cand.jur i politiet kan finde undskyldning for denne fadæse.

Du er jo nødt til at klage over det passerede, hvis du vil demonstrere
fadæsen.

> [...]
> behøves ikke beviser. Så¨dyrisk tænker kriminalassistenter og deres chefer

Du kan ingen viden have om deres tanker. Du er på tynd is, Bo.

> [...]
> - så når hun kun ønsker hellig krig mod danske untermensch, så er det
> naturlig junglelov at forsøge med bevidst misinformation - why not? Moral

Hva skal man sige... Du er uden tvivl et begavet menneske. Men styr dig nu.
du er jo helt ude i hampen med dine paranoia.

Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-05 21:29

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor ved du det fra? De kan jo bare have været ophidsede, måske kan
> de endda have haft grund til det.

Giv mig én god grund til, at politifolk i tjeneste kan tillade sig at
optræde følelsesbetonet...

--
-Jens B.

Fra : Martin Bak

Dato : 24-05-05 21:35

> "Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Giv mig én god grund til, at politifolk i tjeneste kan tillade sig at
> optræde følelsesbetonet...

Hvad er det her for noget? er det ikke juragruppen? Jeg har ikke nævnt, at
betjentene skulle kunne tillade sig at optræde følelsesbetonet.

Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-05 21:40

> Hvad er det her for noget? er det ikke juragruppen?

Jo, samt dk.snak.seksualitet og dk.politik.

> Jeg har ikke
> nævnt, at betjentene skulle kunne tillade sig at optræde
> følelsesbetonet.

Muligvis ikke, men din bemærkning om, at "De kan jo bare have været
ophidsede, måske kan de endda have haft grund til det" efterlod det indtryk
hos mig, du rent faktisk havde forståelse for en følelsesbetonet reaktion
fra omtalte betjente.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 23:42

> [...]
> ophidsede, måske kan de endda have haft grund til det" efterlod det
> indtryk hos mig, du rent faktisk havde forståelse for en følelsesbetonet

Hvis negerdamen havde leveret teatralsk fortælling om voldtægt på stationen,
så vil nogle betjente nok få deres pis i kog imens, og mens strategi for
forhør planlægges sammen med en forarget og ophidset chef, der skaber
aggressiv korpsånd og kamplyst..

Men at betjentene ikke opførte sig sagligt, koldt og *professionelt*, men
råbte og skreg som om de håbede på sammenbrud ved at vise den grimme racist
foragt - det var værd at klage over. Men man får aldrig noget ud af at klage
over politi, så jeg har blot anmeldt pigen for falskanmeldelse, fordi min
advokat gav det telefoniske råd.

HVIS en mand eller dame står op af karbadet fordi det ringer på, og åbner
døren helt op upåklædt - evt med erektion - kan det mon give nogensom helst
straf?
Folk kan da se den anden vej, hvis de får ondt i øjnene.
Hvis jeg går ud og lægger avisen på målerskabet ved min haveindgang (genbrug
som jeg respekteres meget for i kvarteret) og var splitterfornøjet men ikke
demonstrativt blottende mig imod nogen - hvilket vist er hvad blotteri står
for - vil det kunne give en minimumsbøde - i provinsen? - i København?
Da de autonome fra Ungdomshuset demonstrerede nøgne på Rådhuspladsen, var
der snerper der greb mobilen og bad politiet komme - og de fik at vide at
det havde man ikke tid til.
Jeg tror man skal gå på Strøget i myldre- og turist-tid eller være bevidst
opmærksomhedssøgende med sin nøgenhed, for at politi kommer og kører væk og
man får minimumsbøde - hvad tror du?
Geoffrey Cain kom og skulle låne min computer og jeg gad ikke tage bukser
på - han var jo i taknemlighedsgæld til mig. Først bagefter mopsede
primadonnajøden , at det var ham ubehageligt - ligesom at høfligt
interesserede spørgsmål til hans store kartoffelnæse, bad han om at blive
fri for, den svagpisser.
Havde han været en pige, og jeg havde onaneret, ville politi forhåbentlig
besvare en anmdelse med "Hvis ikke han forhindrede dig i at gå, så spild
ikke vor tid".

Men tidligt i forhøret løj politiet, at jeg har 6 domme for racisme - de så
klart en sag i, at hun var svagere end kvinde, hun var farvet.
Gid jeg havde tænkt hurtigt og kun svaret til politiet igår "Jamen jeg
forgreb mig ikke på hende"
Så kunne jeg have fået bøde i byretten og frikendelse i landsretten og
rigtig kommet i avisen - surt at man ikke tænker hurtigt nok og er sådan en
forbandet ærlig spejderdreng
Jeg reklamerer med, at BjelkesAlle45-huset er "Pippi Langstrømpe-agtigt" og
Pippi elskedes af mine børn, fordi hun var expert i at finde på
løgnehistorier, men fantasi har aldrig været min stærke side.

At få erfaring med falsk stilståelse - som siden trækkes tilbage - det kunne
være interessant. Sådant er uhyre almindelig i visse kredse og vedr visse
typer sager.

"Swift says that the man who tells a lie, seldom perceives the heavy burden
he is assuming. Namely, he must invent twenty other lies to make good the
first). Nietzsche

" Hvorfor tales sandhed? Fordi FALSKHED kræver opfindsomhed, bedrag og
hukommelse. Nietzsche Man lyver ikke, fordi det kræver opfindsomhed,
hukommelse og tilsløring. Nietzsche

"Its a sin to tell a lie" =Lyrics af Billy Mayhew, sunget af Fats Waller

Løgn og sneebolden øges snart. Danske Ordsprog

En af misbrugerne siger selv til en af sine
danske hjælpere: "Den historie jeg fortalte dig den gang (til brug for
asylmyndighederne), var løgn. Men den fungerede jo."
Weekendavisen 27. Januar 1989).

It is not necessary that whilst I live I live happily; but it is necessary
that so long as I live I should live honourably Immanuel Kant

Lad os betragte vores liv som en barneleg, hvor intet er alvorligt undtagen
ærligheden Immanuel Kant

"The lie is a condition of life" Nietzsche

De vilde æder hinanden, de tamme bedrager hinanden, det kalder man verdens
gang Schopenhauer - og det er svært ikke at bifalde forskerconsensus at
han-havde-et-pessimisme-problem!

Den, som ikke forstår at forestille sig, forstår ikke at leve. Norman
Douglas + Holberg

(Samtale med den syvårige Roc): Hvad sker der, når man lyver? - Så får man
klø! - Men hvis man nuikke fik klø, ville det så alligevel være uartigt at
lyve? - Nej. - Nu skal jeg fortælle dig to historier. Der var to børn, som
slog hver sin kop i stykker. Den første sagde, at det ikke var ham. Hans
moder troed på ham og gav ham ikke en omgang klø. Den anden sagde også, det
ikke var ham. Men hans moder troede ikke på ham og gav ham klø. Er de to
løgne lige uartige? - Nej. - Hvilken af de to drenge var den slemmeste? -
Ham der fik kløene. Jean Piaget

He who does not need to lie, is proud of not being a liar.Nietzsche

No one lies as much as the indignant do.
Nietzsche

Overfor de, der er meget gode eller magtfulde, kommer vi uvægerligt til at
lyve, så de lærer aldrig sandheden at kende. Nietzsche Morgenrøde 1880

If any question why we died, Tell them, because our fathers lied.
Mohammed, prophet

løgnen er - det ved kun lægerne og kvinderne Anatole France

History is a set of lies agreed upon. Napoleon
Bonaparte

Marge, it takes two to lie. One to lie and one to listen.
Simpson

The lie is a condition of life" Nietzsche

There are 869 different forms of lying, but only one of them has
been squarely forbidden. Thou shalt not bear false witness against thy
neighbor. Mark Twain

When Mark Twain was introduced as the man who had said, "When it
doubt, tell the truth", he replied that he had invented the maxim for others
but that when in doubt for himself, he used more sagacity. .Mark Twain

" Yes, even I am dishonest. Not in many ways, but in some. 55 I
think"Mark Twain

Øvede løgnere siger heller ikke sandheden, når de slet ikke
behøver at lyve - blot for træningens skyld.
Harold Pinter Det er altid bedst at sige

DET SKU JEG HA SAGT:

"Nej" det er ikke altid nej i pigernes mund. Vestjylland
Politikens Ordsprogsleksikon 1994

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 22:21

> [...]
> Fri fantasi, Bo! Ingen taler om sansynlighed, eller for den sags skyld
> stor sansynlighed. Der er alene refereret til, at dine tidligere domme jo

Besættelsestidens frihedskæmpere var lovbrydere. Mine 266b-domme er
ridderkors.

> [...]
> endda have haft grund til det.
>
> Måske alle pædofile og blottere der tilstår, er totalt

Det er veldokumenteret at falske tilståelser er meget almindelige bl.a. pga
ulykkesfuglmentalitet

> Hvorfor? fordi du mener at du optrådte belevent? Og hvad i alverden har
> uddannelse med dette her at gøre? De kom jo på baggrund af en anmeldelse

Fjolserne kendte ikke forskel på dom og sigtelse. Når det står påstand mod
påstand, er det så latterligt at fastholde at der vil ske sigtelse, at kun
angst for ansigtstab fik dem til ikke at sige pænt undskyld..

Fra : Christian Andersen

Dato : 25-05-05 15:32

Bo Warming wrote:

> alle ved at
> piger kan lyve så det er bevislig løgn, fx ved voldtægtsanmeldelser, og
> de straffes aldrig for falsk anmeldelse -

http://www.jp.dk/arkiv:aid=2772876

http://www.jp.dk/arkiv:aid=2718792

http://www.jp.dk/arkiv:aid=2335462

(Nej, der står ikke om pigerne specifikt blev _straffet_, altså dømt,
men eksemplerne tilbageviser din påstand alligevel)

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-05 15:45

"Christian Andersen" <ij2ztk602@sneakemail.com> wrote in message

> [...]
>
> (Nej, der står ikke om pigerne specifikt blev _straffet_, altså dømt, men
> eksemplerne tilbageviser din påstand alligevel)

Tak for bagatelfejlretningen - DEJLIGT AT GLISTRUP SÆTTER SIG SPOR I
FORBEDRET RETSPRAKSIS, som jeg ikke var helt opdateret med

Men stadig er man alt for mild ved de hysteriske falsk-anmeldere - fx er
ingen psykologer og pædagoger blevet straffet i de kæmpestore
pædofill-justitsmord-massakrer i Sverige, UK, Norge, Roum, Gladsaxe,
Vangedehuse (stavepladesagen ) osv osv osv.

Her var anmelderne grusommere end Hitler og smadrede skæbner og kom igennem
med tvangsfjernelser af børn, hvilket er forbrydlese a la mord.
Men dommerne hindrede retfærdighed. Selvom de ondskabsfulde behandlere kun
havde egoistiske motiver til deres lodrette løgne.

Bibliotekspigen fra Afrika, der søgte at få mig straffet - jeg håber hun
bliver til grin og foragtet af alle jævnalderende, når ord på nettet går fra
mund til mund, og folk ser at jeg er pletfri og hun et antiracistisk
psykopatmonster.Hvis hun bliver venneløs og udstødt - hvad næppe sker - så
vil rygtet gå og andre vil lære at godhedsindustriens fristelser til at være
indianer i egen cowboyfilm via løgn der kan fængsle, er noget der kan give
bagslag.

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 24-05-05 23:27

> Selvfølgelig var også Assens-sagen et justitsmord - og måske 20% af danske
> fængslede er klart uskyldige.

Hvilket du endnu ikke har påvist!

Fra : viidal@gmail.com

Dato : 26-05-05 12:40

Bo Warming wrote:

> "Vidal" <vidal@home.dk> wrote in message
>
> 1. Der er INTET i mine forklaringer der kan understøtte dit digteri om
> blufærdighedskrænkelse. Citer venligst ordret hvad er basis for din
> interessante virkelighedsflugt. Kun at jeg lægger "Danskeren" ved min
> haveindgang, kan for afrikanerinden undskylde den sorte falskanmelders vås
> om "blufærdighedskrænkelse" - som Vidal æder råt og forbedrer på med lodret
> misinformation som er uden mindste forbindelse til hvad er skrevet på
> usenet.

Hvad er "Danskeren"? Hvordan kan "Danskeren" medvirke til
blufærdighedskrænkelse. Er "Danskeren" forbundet med din
krop?

Du har jo fortalt om badekåben og din teknik med de 10 cm,
og hvordan du kommer ud af badet i erigeret tilstand til
bevidstløshed. Jeg forsøgte at bringe lidt samling i
din forklaring for at se, om jeg havde forstået dig rigtigt.
Det har jeg så åbenbart ikke.

> - jeg har under besigtigelser på 1 salen, der skal udlejes, altid været
> normalt tækkeligt påklædt.

Nu kan det jo være svært at vide, hvordan normalt skal
forstås, når det er i forbindelse med dig. Du mener jo
det er normalt at være sindsyg, gør du ikke? Og at man
er sindsyg, hvis man er normal.

> [...]
> altid smuttet i et par shorts, inden de så mig.
> - jeg har indendørs været uden overbenklæder, og i respekt for besøgendes
> travlhed, har jeg besvaret banken på døren med indledningsvis at åbne døren
> 10 cm så øjenkontakt, og mens dialog indledt om besøgerens ærinde, har jeg
> grebet de shorts, der hænger på en knage i entreen og trukket på, uden at
> besøger har haft mulighed for at glimte mit slappe lem.
> Kun at jeg siger "et øjeblik" og overkroppens kropssprog er synligt og peger
> mod buksepåtagning, antyder at jeg VAR ikke-tækkelig FØR de så mig i fuld

Jo, havde det så været din første anmeldelse for
blufærdighedskrænkelse, men det er jo åbenbart noget
tilbagevendende.

> "hallucinationsagtige digtekunst" er klart dokumenteret.

Jeg har ikke digtet, jeg forsøgte at stykke dine forklaringer
sammen til en forståelig helhed, og havde så ikke været
opmærksom på, at det var ved den første blufærdighedskrænkelse,
du brugte badekåbe-forklaringen.

> Du lader til at være
> en type som dem der smadrede jøder på krystalnatten, udfra en fjer der blev
> til fem høns om at jøder æder kristne børn.Sæt dig ind i vort lands og
> oplysningstidens SANDHEDSBEGREB.

Nej, nej, generelt har jeg ikke noget udestående
med jøder. Jeg nærer stor respekt for den jødiske
kultur.

> 2. Vedr racisme så skal man vise total foragt for det danske sprog, hvis man
> klæber ordet på mig.

Jojo, men jeg forsøgte dog bare at forklare dig, hvorfor
nogle mennesker kunne anse dig for at være racist.

> 3. Vedr sindsyge er der intet belæg for at hæfte dette bodegaskældsord mere
> på mig end på Vidal. Heller ikke vedr nogen klinisk eksakt glose, hvor jeg i
> modsætning til Vidal har talrige speciallægers skriftlige dom om at jeg er
> ikke sindsyg, ikke psykosenær, ikke har psykiatrisk lidelse.

Jeg har ikke papir på at være normal, så jeg kan slet
ikke leve op til dine standarder.

> Jeg har
> diagnose hypertym som INTET har med sygdom at gøre - det er
> karakterafvigelse og alle på usenet har talrige af dem, tror jeg, og intet
> ved mine gør mig mindre forståelig, mere voldsfarlig eller lignende end hvad
> andre har af "personlighedsforstyrrelser/karakterafvigelser".

Som sagt, så er det dig selv, der har forklaret, hvordan
du søgt at hæve din pension med attester på, at du var
sindsyg. Var det skizoid karakterafvigelse, du nævnte?

> Det britiske begreb "moral insanity" som nu er forladt, har aldrig
> eksisteret i dansk lægeverden.
>
> Det er rent anti-kristelig mudderkast på lavere-end-bodega-plan, når den
> sørgeligt lidt hypotyme Vidal igen og igen søger at tilsvine mig som
> sindsyg.

Overhovedet ikke. Det er blot et forsøg på at finde
ind til en eller anden kerne i dine forklaringer.

Vil du så fortælle, hvordan kvinden så kunne have fået
den tanke, at du blottede dig for hende? Var det det med de
10 cm i døren, mens du pegede på dit skridt? For hvis nu
det kiksede lidt og døren åbnedes 15 cm, kan du måske
dybt uafvidende have afsløret mere end godt er.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 00:28

<viidal@gmail.com> wrote in message

Bo Warming wrote:

> [...]

det kiksede lidt og døren åbnedes 15 cm, kan du måske
dybt uafvidende have afsløret mere end godt er.

Take nu and slap a little bit off - killfiltre er opfundet - og selv om man
er ny på usenet så erfarer man hurtigt at det kan svare sig at bruge det. Og
for de nye der endnu ikke har erfaret det så kan jeg henvise til denne
artikel:

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

HB

Fra : JH

Dato : 27-05-05 01:21

<HB> wrote in news:42965b85$0$264$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> om man er ny på usenet så erfarer man hurtigt at det kan svare sig at
> bruge det. Og for de nye der endnu ikke har erfaret det så kan jeg

*PLONK*

Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-05 03:44

"JH" <nobody@home.no> wrote in message
> [...]

Om at lege konstruktivt med sproget>Re: Vidals virkelighedsflugtQ

> At bruge så meget tid og anslag på noget så kedeligt normalt og uskadeligt
> som "manden i døren" er ved at udvikle sig til!
> Find snart på andet.

På TV2 slutter netop nu en TV-serie, som jeg har set mange brudstykker af
(men ikke kender titlen på) hvor en flot, høj, ung helt Billy har en
beundrende, rødhåret, smuk kæreste, Alison, der håner ham mildt, fordi han
er legesyg og drillende, og en anelse "for meget" i sin kamp mod
borgerskabets hykleri og korruption.
Man fornemmer, at han går til grænsen af hvad hun kan klare af unormalitet -
ligesom Columbus og Vasco da Gama gjorde da de på hver sin farlige måde
søgte en ny vej over verdenshavene. Og hun opdrager ham til ikke at gå for
vidt, ved at antyde lidt bornerthed og anstand, så han tøjles og ikke kaster
skam på hende, overfor hendes veninder..
"Det evigt kvindelige drager os opad" er slutreplik og pointe i Goethes
"Faust". Kvinder ønsker en helt der flytter menneskehedens grænser - men
ikke en landsbytosse, der gør kvinden og hendes børn til grin. Balancen er
hårfin - og svær når man ikke har historiens og bagklogskabens nemme
facitliste. Sejrherrerne skriver historien - winner takes all.

Næsten alle mænd , der ikke er bøsser, ønsker en kvinde der ser op til dem,
men samtidig er lidt "deres mor", og holder dem på plads. At dyrke spillet
mellem "forbuden frugt smager bedst" og samfundets strafsanktioner er en
knap så almindelig balance-gang. Mine forældres 50'erhjem på Frederiksberg ,
da jeg var 4-14 år og mine normer dannedes , var såre normalt udadtil.
Men min far var af professorslægt og ville være Edisonsk opfinder og pioner
i småt og stort, og min mor har kæmpet små og store slag (har jeg siden
erfaret og fået bekræftet ved at tænke tilbage på de små skænderier, som de
ikke fik skjult for os 3 børn) og hans nøgenhed i hjemmet, bed min mor i
sig, for tilgæld at kunne gøre ham tøffelhelt vedr daglige morgenbrusebade,
hvilket hun måske troede bidrog til, at han ikke blev fyret fra Radiometer
(eller rettere ikke blev fyret før 2 år før pensionsalderen, hvor statens
dagpengesystem var så ødselt at det ikke betød stor indtægtsnedgang).
Min bror, Per, skriver i den første af sine 4 bøger om sin Camus'ske foragt
for, at min far fandt sig i denne fyring - og sin foragt for at jeg
åbenlyst blev Fremskridtsmand.

Alt dette lyder selvoptaget, men der er en pointe om politik og
selvrealisering, som rækker ud i min dømmesyge mod de gruppepres-styrede
autonome, og min respekt for folk, der virkelig flytter samfundet - hvor
Glistrup, Goethe, Grundtvig, Edison er blandt mine helt store idoler, og min
far er en .sød lille tøffelhelt og wannabe.

Fremskridtspartiet, som jeg har været extremt aktiv i fra jeg kom hjem fra
ulandene og til efter det udslettedes endeligt ved valget i 2001, var stort
i provinsen, og prægedes her af gårdejere med snævertsynet fobi mod bøsser
og narkomaner - Glistrup måtte her være tøffelhelt og dæmpe sin extreme
tolerance og liberalisme, og hans anti-NATO og anti-militær holdning kom
aldrig i partiprogrammet. Han mente som Søren Pind, at narkomaner bør hetzes
mildt imod af staten, når de er extremt kriminelt farlige, ellers ikke -
ellers bør de have lov at være deres egen ulykkes smed. Han havde politisk
pragmatisme og tæft, og hans nedtur som stemmemagnet modsvares af optur som
opinionsdanner PÅ LAANGT SIGT - han ville og vil egentlig hellere være en PH
og Brandes end en Stauning og Bramsnæs, for nu at nævne hans to
yndlingspolitikere. Han ville og vil sætte sig spor i folks holdninger, og
dermed skabelse af Pia Kjærsgaard partiets forrygende succes. Han ville
gerne have haft sin gang på Christiansborg i mere end 17 år, for han befandt
sig som fisk i vandet der blandt intellektuelle ligemænd (for nu at smigre
Christiansborgklubben lidt) - jeg har haft job på Rigsarkivet med at ordne
hans enorme politiske arkiv, og jeg ved at hans tysk-agtige grundighed og
systematik var enorm og var planlagt udfra håb om MF-status til døden, men
det skulle ikke være så. Han satsede på at være som sine helte i Henrik
Ibsens dramaer og af sine over hundrede stillede lovforslag og tusinder af
stemmeafgivninger på tinge er der kun een, han har fortrudt.

Tilbage til sproget - og først en lavstatus-person i hans følge, Kenn
Rosenkvist, som jeg i foråret var på turistrejse til Ruhr-området sammen
med.
Denne smukke, slanke yngling fra Den Danske Forening har haft artikel i
"Danskeren" om at være nudist på danske badestrande, så grænsesøgende at man
får tæv af muslimbander - grove episoder som Ekstrabladet har dækket, og som
førte til triumferende sejr , da myndighedernes lukning af nøgen-afsnit på
Bellevue-stranden blev omstødt og igen kan naturister mødes til sol og
saltvand og udleve nudisme i dagtimerne på den nordlige del af
Klampenborg-stranden (eller måske det er nærmere Hellerup. Jeg har set foto
af skilt som blev sat op af kommunen om at nøgenhed nu var forbudt, og som
er blevet fjernet efter folkesligt stærkt pres).
Den uvoldelige Kenn er gået så vidt i sin individualistiske væren sig selv -
helt uden min provokerelyst - at han er blevet tvangsindlagt på psykiatrisk
afdeling af vort rådne system. Vort politi er snerpet, antiracistisk og
fascistisk, og visse psykiatere er ynkværdige medløbere, for derved at få
patientmateriale og jobskabelse. Er man akademiker som jeg, holder man sig
let væk fra frihedsberøvelse, men Kenn er ung og på bistand.- og et
ufrivilligt mobningsoffer, hvorimod jeg kun opsøger faren og tiltrækker
ilden, når særlig lejlighed byder sig.

Jeg har for travlt med at skrive en bog og te mig tosset i
indternet-diskussionsgrupper til, at jeg ville gide rejse til nudist-møder -
min sjældne og dovne afkædthed er som min fars begrænset til hjem og højt
tilvokset og afskærmet have(i Nærum byggede han en dyb solgryde) , og når
jeg har haft lejere har jeg præciseret, at hvis de har kvababelser, så
dropper jeg min dovenskab (som er primære motivation, ligesom for min far) .
Moderne unge mennesker vil ikke være bornerte og snerpede, så ingen har bedt
mig om at hæmme mig.Men mange har været misundelige på mit mod, og har måske
flyttet før end ellers, fordi noget ubevidst irriterede)

Selvom jeg ikke har de tyske og franske nudist og naturalist lejres
religiøse islæt og frelsthed, så leger jeg med at bruge ordet "nudist" om
mine aldrig blufærdighedskrækende vaner.
Politikens "Hvad siger loven"(som mine forældre heldigvis havde i reolen)
havde en vittighedstegning af en gammel dame der står op på en stige, for at
se ind i en nabohave, hvor to unge boller, så hun kan ringe til politiet og
føle sig krænket, og jura-forfatteren præciserer, at hun kan IKKE kaldes
blufærdighedskrænket i dansk lovs forstand (i 1951-1968 hvor denne udgave af
bogen solgtes - og endnu mindre idag)..

Når Vidal på dk.politik lader sig provokere af mine slet-ikke-selvoptagne
men principielle beretninger, og misinformerer, så er han faldet i en fælde
og blevet lokket af min leg med sproget til at tro, at jeg har nærmet mig
lovbrud. Det har jeg kun vedr fædrelandskærlige racistiske skriverier og
udtalelser til interviewende journalister og fra Z-landsmødets TV-dækkede
talerstol (§266b i straffeloven).

Jeg går i Georg Brandes fodspor mht at være debatskabende og grænsesøgende
(dog ikke så extremt som han gjorde, da han udløste sædelighedsfejden i
1880erne) , og jeg lokker folk som Vidal til at tro, at de har en sag imod
mig, for derved at styre dialog-pingpong, så jeg får mine synspunkter frem.
Det ser jeg som konstruktiv leg med sproget, og måske hvis jeg er heldig ,
et bidrag til at gøre ordenes betydning dynamisk, så præcision og humor
fremmes , samt liberalisere fremtidens lovgivning.

Fra : N/A

Dato : 27-05-05 13:19

Fra : viidal@gmail.com

Dato : 27-05-05 11:57

Bo Warming wrote:
> <viidal@gmail.com> wrote in message

> VIDAL: Jo, havde det så været din første anmeldelse for
> blufærdighedskrænkelse, men det er jo åbenbart noget
> tilbagevendende.
>
> Hvis der nogensinde før havde været sådan anmeldelse, så gælder stadig at
> man er uskyldig indtil bevis. Men det er din private og uundskyldelige
> hallucination at der har været sådan anmeldelse/sigtelse før denne uges
> falskneri.

Du har jo da vidt og bredt fortalt om biblioteks-episoden.

Behøver jeg at dokumentere det?

> VIDAL: Jeg har ikke digtet, jeg forsøgte at stykke dine forklaringer
> sammen til en forståelig helhed, og havde så ikke været
> opmærksom på, at det var ved den første blufærdighedskrænkelse,
> du brugte badekåbe-forklaringen.
>
> Jamen så citer ordret
> Du har på ingen måde "stykket mine forklaringer sammen" . Du har valgt at
> ekstrapolere fantasifuldt og stykket sådant vås sammen.

OK.

> [...]
> 10 cm i døren, mens du pegede på dit skridt? For hvis nu
> det kiksede lidt og døren åbnedes 15 cm, kan du måske
> dybt uafvidende have afsløret mere end godt er.
>
> Der er kun en tænkelig forklaring, nemlig ligesom ved mange pædofilisager at
> hadefulde mennesker opfinder anmeldelse ud af den blå luft. Hun er kommet
> udfra rygter om nøgenhed og har tænkt at kvinder får altid ret - ligesom i
> voldtægtssager - og hun har efter normal og tækkelig besigtigelse gået til
> politet med en løgnehistorie. Sådan er antiracister. Du er lidt i samme stil

Hehe. Det er da rart at vide, jeg ikke er helt normal,
det er vel et hæderstegn, når det kommer fra dig.

> Når man ikke har argumenter imod DF-holdninger, så må man opfinde løgne.
> Kom nu med ordrette citater, der kun undskylde din anti-BW-religion.

Jeg lider ikke af nogen anti-BW-religion. Men vi har
modsatrettede synspunkter på mange områder, så meget
du i mine øjne er en ganske ekstraordinær person.

Os, der kommer fra landet, er ikke vant til så megen
særegenhed, så det er også ofte forundring, der får
mig til at forsøge at finde ud af, hvad du egentligt
mener med det, du skriver.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-05 13:19

Bo Warming wrote:
> [...]

> falskneri.

Du har jo da vidt og bredt fortalt om biblioteks-episoden.

BW: DEN HAR INTET MED ANMELDELSE AT GØRE

Politi er om anmeldelse

> [...]
> Du har på ingen måde "stykket mine forklaringer sammen" . Du har valgt at
> ekstrapolere fantasifuldt og stykket sådant vås sammen.

BW: Du erkender at dine ord havde nul overlap med hvad jeg skrev?

> [...]
> med din sygelige hittepåsomhed.

Hehe. Det er da rart at vide, jeg ikke er helt normal,
det er vel et hæderstegn, når det kommer fra dig.

BW: Er du stolt af at opfinde løgne?

> [...]

modsatrettede synspunkter på mange områder, så meget
du i mine øjne er en ganske ekstraordinær person.

BW: Men hvorfor digter du frit om badekåber og nogen der har set mit lem -
det er aldrig sket via sprække v dør

Fra : Vidal

Dato : 27-05-05 22:23

Bo Warming wrote:

> BW: Men hvorfor digter du frit om badekåber og nogen der har set mit lem
> - det er aldrig sket via sprække v dør

For at se om du ikke vil komme med bare en antydning
af, hvad der faktisk skete.

Den med, det er antiracisters anslag mod dig, holder
ikke en meter, det ved du også godt. Du plejer da ikke
være bange for at fortælle om din interessante hverdag.

Kom nu! Hvis der ikke er nogen sag, er der vel ikke
noget at være bange for.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-05 06:08

"Vidal" <Vidal@home.dk> wrote in message
> For at se om du ikke vil komme med bare en antydning
> af, hvad der faktisk skete.

Jeg har nu tre gange oplyst alt væsentligt om den begivenhedsløse
besigtigelse
Biblioteksnegerpigen blev vist rundt som alle andre. Normalt påklædt
aflirede jeg min lektie om byens bedste villas kvaliteter, varmeaconto og
depositum. Uden øjenkontakt med pigen og da biblioteket tidligere
forargedes, men ikke politianmeldte, så ligeledes ingen min penis. Du får
have-foto af min røv at se, hvis du køber Ugens Rapport om ca to måneder,
men blufærdighedskrænkelse kan det heller ikke kaldes.

------------------

MWebers ANSVARsetik/SINDELAGsetik

Hidsige teologer kan svinge sig op til medlidenhedbaseret moraliseren for at
profilere sig.

Men har man som en ansvarlig professorsønnesøn og ingeniørsøn LÆRT LOGIK,
har man et kald og et ansvar til at videreføre Luthers, Grundtvigs og
Glistrups forøgelse af størst mulig lykke for EU-ere. Ulandsfolk fatter
ingen - dem har vi ikke ansvar for.

Ekstrabladet fortæller idag om spædbørnsmødre, der absolut skal bryste sig
(ekshibitionist-amme) og være babyklit-ekshibitionister(skifte ble på
restaurantsbordet, på de middagsborde, hvor der er mest crowded i City.

Snerpede restaurantsejere er begyndt at sætte skilte op "Har din baby fået
cafetur NOK" for chikanen mod de barnløse, misundelige restaurantsgæster
handler helt klart om , at selvtillidsfattige mødre ønsker 15 minutters
berømmelse HVER AFTEN - helt ligesom de homosexuelle blottere, der betaler
muslimbander for at stene dem, når de SctPatrick-day marcherer nøgne om
lørdagen på hitzbollahbuthtahrir-nørrebro-hovedgaden.

Max Weber fik preussisk 15min-berømmelse ved logisk samfundsanalyse, der
står på skuldrene af Kant og Nietzsche. Han smilede overbærende af
fanatikeres sindslags-etik, som den vor modstandsbevægelse skadede landet
med. Han beundrede Scavenius-modellens ansvarlige afvejning af, hvad skaber
størst mulig lykke for flest mulig mennesker.

Egocentrisk visen sig frem kan være nødvendig for at trænge gennem
mediemuren, og Spies og Glistrup er her genier, jeg gerne lærer af. Men den
stille, underfundige magt, der blæser på matriarkatet fx Stauning's og hans
finansminister Bramsnæs' under krigen, bør vi alle interessere os mere for.

Hommels velbegrundede ydmygelsestortur, dvs ikke-tortur, med at lade fanger
skide i bukserne , mens vestluder ser på, så da rystes i deres koranske
grundvold, er fornem etik(selvfølgelig har alle de fangne, knælende
terrorister besvimet kun for at komme i TV)

Årestrup poetiserer, at den elskede har "en afgrund i sit blik". Ligesom
Grosbøll lyrisk leger med liturgi-spinnoff. Ord kan ikke såre - Vesten
modsat Islam er legeplads for den fri tanke. Hvor længe ? ? ?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-05 06:19

> [...]
> være bange for at fortælle om din interessante hverdag.
>
> Kom nu! Hvis der ikke er nogen sag, er der vel ikke

Du der kun færdes på RELIGIØSE ng, har troen i behold på at danske retssale
ikke begår justitsmord.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-05 07:09

Moral skal komme indefra

<viidal@gmail.com> wrote in message

> Os, der kommer fra landet, er ikke vant til så megen
> særegenhed,

Krystalnatten blev netop udført af bøller der netop var kommet fra landet og
havde god til til kanøfling af aparte

Din fri digtning om at jeg nogensinde skulle have blufærdighedskrænket et
medmenneske, bærer præg af den gerningsretfærdighed du og min bror står for,
om at man skal ønske DK muslimsk og ellers er man uetisk og fortabt og bør
tvangsindlægges psykiatrisk..

Du er forstander for hylekor der siger "BW har helt sikkert været anmassende
med sin stivert overfor en sød uskyldig pige" ligesom min bror engang var
kristen højskoleforstander, der mente at jeg var fortabt pga sæddonorhjælp
"for børn skal være kærligehdsbørn"

Engang var han abort-modstander - så blev hans børn autonome, og for at
tækkes dem skiftede han 180 grader og gik i typisk Enhedsliste-demo med
kasteskyts imod ytringsfriheden - på Chrborg slotsplads for at vise foragt
for alt demokrati.
En af hans børn har smidt sten mod en af mine venner - der var i lukket
DDF-møde på privat grund. Rødfascisterne kom maskeret i bus med dræbende
skyts - og følte sig gode. Som du der digter fysik ind i min VERBALE
blufærdighedskræneksle, der er i Voltaires ånd og juridisk ukritisabel,
indtil muslimer fik racismelovscensur igennem, som p.t. sætter Glistrup bag
tremmer.

Påtrykt moraliseren har overvægt af skadevirkninger. Spontan etik og
korpsånd DER KOMMER INDEFRA er det eneste der forbedrer samfundet

Fra : Vidal

Dato : 28-05-05 09:00

Bo Warming wrote:

> Moral skal komme indefra
>
> <viidal@gmail.com> wrote in message

> Krystalnatten blev netop udført af bøller der netop var kommet fra
> landet og havde god til til kanøfling af aparte

Ja, vi bønder er ikke nemme at styre.

Men du har ret, jeg har nok været for hård ved
dig. Men udfra din egen adfærd troede jeg, du
kunne klare det.

> [...]
> står for, om at man skal ønske DK muslimsk og ellers er man uetisk og
> fortabt og bør tvangsindlægges psykiatrisk..

Du er ikke bange for at skyde dine meddebattører
noget i skoene, men piver, når du selv bliver
udsat for det. Hvis det havde været enhver anden
end dig, ville jeg nok have bedt om dokumentation,
men du har jo qva din ekcentricitet lang snor.

Hvad er det nu, du skriver om svagpissere?

> En af hans børn har smidt sten mod en af mine venner - der var i lukket
> DDF-møde på privat grund. Rødfascisterne kom maskeret i bus med dræbende
> skyts - og følte sig gode.

Var det mod din gode ven Johnny? Hvad er DDF,
De Danske Fascister?

> [...]

> Påtrykt moraliseren har overvægt af skadevirkninger. Spontan etik og
> korpsånd DER KOMMER INDEFRA er det eneste der forbedrer samfundet

Jeg synes nu ikke, jeg har moraliseret, kun udtrykt
undren overfor din fremstilling af handlingsforløbet.

Kommer sagen for retten?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard