Kosttilskud i forb. m. løbetraining
Fra : Michael_Sørensen

Dato : 31-05-01 18:56

I forb. med at vægttabskur er jeg igen kommet igang med at løbe 3 x 5km om
ugen.
Men jeg har let ved at få seneskedehindebetændelse i skinnebenene. - Jeg kan
mærke at det er så småt ved at være på vej....

Jeg synes at kunne mindes om en udsendelse i TVhvor der blev nævnt noget om
kosttilskud i forb. med training. Det var vis en ældre mand som løb flere
marathonløb om måneden. Hvad var det som manden anbefalede som kosttilskud?
mvh MIC

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 01-06-01 15:12

"Michael_Sørensen" <no@mail.dk> wrote in message
> [...]
flere
> marathonløb om måneden. Hvad var det som manden anbefalede som

Jeg ved ikke hvad han anbefalede, men god, varieret og sund mad er det
bedste kosttilskud, der findes! Alt andet er hovedsageligt dårlige
undskyldninger for ikke at yde sit bedste.

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906

Fra : webwoman.dk

Dato : 03-06-01 09:23

"Mikkel Gybel Jensen" <m.gybel@earthling.net> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvad han anbefalede, men god, varieret og sund mad er det
> bedste kosttilskud, der findes! Alt andet er hovedsageligt dårlige
> undskyldninger for ikke at yde sit bedste.

Betændelse i led/sener og kosttilskud som kur mod samme kan næppe betegnes
som dårlige undskyldninger for ikke at yde sit bedste.

Mvh. Lisbeth

Fra : Henrik Grøn

Dato : 01-06-01 20:59

Mht betændelsestilstand i skinnebenet er min erfaring at gode sko og så et
ikke for hårdt underlag er den bedste kur hvis man vil undgå pausen....dvs
ingen asfalt, fortove osv hvis det kan lade sig gøre....

Michael_Sørensen <no@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f60ig$94l$1@news.inet.tele.dk...

Fra : webwoman.dk

Dato : 03-06-01 09:21

"Michael_Sørensen" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kosttilskud i forb. med training. Det var vis en ældre mand som løb flere
> marathonløb om måneden. Hvad var det som manden anbefalede som

Kunne forestille mig, at det er den kur, der hedder Bio-Sport
Den forhandles af Pharma Nord og koster 400 kr for en måneds forbrug.

Mvh. Lisbeth

Fra : Ken Madsen

Dato : 06-06-01 07:55

Jeg tror ikke det er kost tilskud du skal lede efter, nærmere en blidere
opstart. Start hellere med 3*3 km. eller 3*2 km. om ugen, så vænder dinne ben
sig til belastningen.

Ken