Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony DSC-V1
Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 22:45

Hej hvad synes i om det her kamera??

Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-05-05 00:24

"Anders Bomholt" <anderssnabelabomholt.net> wrote:

>Hej hvad synes i om det her kamera??
>
>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=22728

Jeg ville købe V3 i stedet:
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=102653

Det bruger samme optik, men er lidt billigere har 7 Mpx og en større
skærm end V1. Imod taler, at V3 er større end V1, men ikke nok til at
stoppe mig.

Peter

Fra : Nils

Dato : 23-05-05 21:30

Anders Bomholt wrote:

> Hej hvad synes i om det her kamera??

Jeg har en til salg for 1500,-.... brugt eet år! Jeg har købt en D70
istedet... Den er trods alt bedre... Men jeg har været meget glad for
V1'eren... Jeg synes det er meget alsidigt cam.

Nils

Fra : Pico

Dato : 24-05-05 00:01

Anders Bomholt wrote:
> Hej hvad synes i om det her kamera??

Jeg har nu haft mit i 1½ år og er fuldtud tilfreds.
Pico

Fra : Brizz

Dato : 24-05-05 08:42

> Hej hvad synes i om det her kamera??

Købte mit da jeg begyndte at intereserer mig for foto og det havde jo
manuelle indstillings muligheder. Der var det godt. Tager gode billeder. Men
hvis man finder ud af at man vil videre med fotograferingen finder du også
hurtigt ud af at der skal mere til end et V1.

De største minuser jeg oplevede var at batteri levetiden er ringe. Derudover
skal du oplade batterier i dit kamera. Dvs du ikke kan lade op imens du
bruger dit kamera.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk
canon 20D ejer og har ikke fortrudt

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 25-05-05 19:04

Anders Bomholt wrote in Message-ID:
<4290fd4a$0$63688$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:

> Hej hvad synes i om det her kamera??

Har selv et (men har købt et 350D nu), sammen med ekstra blitz og
vidvinkel.

Jeg ville foretrække det over V3, da V1 er meget mindre. De 2 ekstra
MPixels til V3 synes jeg ikke er så meget værd.

--
<author> Peter Fjelsten </author>
<e-mail valid> yes </e-mail valid>