Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af sort/hvid-film
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 22-05-05 20:29

Hejsa gruppe.

Et par kammerater og jeg vil til at fotografere lidt SH-film, hvor vi også
vil til at fremkalde selv, hvilket jeg ikke selv har prøvet før. Men nu er
det jo så det store spørgsmål kommer.

Hvor skal man købe filmen henne. Jeg regner med, at vi køber omkring 50
eller 100 ruller ad gangen. Jeg mener at kunne huske, at der er en butik i
England der er ret billig, men har selvfølgelig smidt linket væk til den.

Takker på forhånd for hjælpen.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 22-05-05 20:39

www.speedgraphic.co.uk

--
Med venlig hilsen/Best regards

René Ernst Nielsen
www.fotographi.dk

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 22-05-05 21:15

"René Ernst Nielsen" <kontakt@fotographi.dk> skrev i en meddelelse
> www.speedgraphic.co.uk
>
> --
> Med venlig hilsen/Best regards
>
> René Ernst Nielsen
> www.fotographi.dk

Takker mange gange, René, det var lige den jeg søgte efter

MVH
Thomas

Fra : Nyrup

Dato : 22-05-05 21:21

> [...]
> England der er ret billig, men har selvfølgelig smidt linket væk til den.

Så vil langt det billigste være at købe det i ruller og selv rulle det op i
patroner.

mvh,
Nyrup