Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Pentax *ist DS read/write speed
Fra : Jorn Ostergaard

Dato : 22-05-05 17:05

Hejsa,

Jeg har købt et Pentax *ist DS som et suplement til mit Pentax z1p kamera.
Jeg har ikke kunnet finde oplysninger på read/write speed på Pentax *ist DS,
så det er lidt svært at finde ud af hvilket SD kort som jeg skal bruge
sammen med det. Jeg har p.t et Sandisk ultra ll som jeg bruger sammen med
Pentax *ist DS. Er det en fordel at købe et hurtigere SD kort ?

Mvh Jørn

Fra : Jorn Ostergaard

Dato : 09-06-05 11:12

"Jorn Ostergaard" <jorn.ostergaard@ivymike.dk> wrote in message
> [...]
> sammen med det. Jeg har p.t et Sandisk ultra ll som jeg bruger sammen med
> Pentax *ist DS. Er det en fordel at købe et hurtigere SD kort ?

Svar fra Pentax support:

Hej
PENTAX *ist Ds fungerar utmärkt med kort med hastighet upp till 10 MB/sek.
Det går även bra att använda snabbare kort (ex 20 MB/sek) men det kommer
inte att bli någon tidsskillnad.
Hälsningar
Anders Edin
PENTAX Scandinavia AB