Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vertikalgreb og ergonomi på EOS 350D
Fra : Lars Høyrup Jensen

Dato : 22-05-05 13:31

Jeg forsøger lige igen:

Er der nogen, der har EOS 350D med batterigrebet? I givet fald: føler I,
at det hjælper på ergonomien, hvis man synes, at 350D'eren er lidt lille
til ens hånd?

I øvrigt meget aprospos den video, der lige er blevet linket til.

På forhånd tak!

/Lars Høyrup Jensen

Fra : Heine Christensen

Dato : 22-05-05 21:19

Hej

"Lars Høyrup Jensen" <robinhat@itu.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der har EOS 350D med batterigrebet? I givet fald: føler I,
> at det hjælper på ergonomien, hvis man synes, at 350D'eren er lidt lille
> til ens hånd?

Desværre har jeg ikke fået mit eget eksemplar af 350D endnu(får den om ca 3
dage)

Jeg har dog afprøvet min kammerats 350D med batterigreb på. Jeg vil vurdere
min hånd som "normal" størrelse, og der giver batterigrebet lige akurat
plads til lillefingeren hvilket gør at den ligger perfekt i hånden når man
tager horizontale billeder, og så er de "flyttede" knapper også ganske
brugbare når man tager vertikale billeder.

Jeg valgte dog at købe mit eget eksemplad uden, da jeg synes at 1000 kr var
for meget til mit brug, MEN det kan jo være jeg ombestemmer mig når jeg
først får kameraet.

HC