Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
info om batteri til 350d
Fra : michael bs

Dato : 22-05-05 11:47

Lige et tip:
Jeg købte 2 stk ekstra batterier til canon 350d her:

http://www.sterlingtek.com/canbeqba80.html

De ankom med posten mindre end 2 døgn efter bestillingen fra USA !!!!!

De er kraftigere end det, der medfølger og virker perfekt.

mvh Michael

Fra : Thomas

Dato : 22-05-05 13:33

michael bs wrote:
> [...]
>

> De ankom med posten mindre end 2 døgn efter bestillingen fra USA !!!!!
>
> De er kraftigere end det, der medfølger og virker perfekt.

Endnu et tip:

850 mAh kan fåes til 249,- her:
<http://thansen.dk/product.asp?c=475075047&n=424795601&pn=424799142>

Så slipper man jo for at risikere told og mistet reklamationsret, ved at
handle i USA

Thomas

Fra : Brian Lund

Dato : 22-05-05 13:47

> [...]
> <http://thansen.dk/product.asp?c=475075047&n=424795601&pn=424799142>
>
> Så slipper man jo for at risikere told og mistet reklamationsret, ved at

Det passer altså stadigvæk ikke i 350D!

De har et som passer, men det er kun med 570 mAh hvor Canons har 720!
<http://thansen.dk/product.asp?c=475075047&n=424795601&pn=593633891>

Brian

Fra : michael bs

Dato : 22-05-05 14:19

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Det passer altså stadigvæk ikke i 350D!
>
> De har et som passer, men det er kun med 570 mAh hvor Canons har 720!
> <http://thansen.dk/product.asp?c=475075047&n=424795601&pn=593633891>
>

> Brian

Mit (første indlæg) passer perfekt. Ingen told&moms for sådan et lille beløb
og kun 20$ pr. stk.

mvh Michael

Fra : Thomas

Dato : 22-05-05 14:27

Brian Lund wrote:

> Det passer altså stadigvæk ikke i 350D!
>
> De har et som passer, men det er kun med 570 mAh hvor Canons har 720!
> <http://thansen.dk/product.asp?c=475075047&n=424795601&pn=593633891>

Stadigvæk ikke? Forventer du at det forandrer sig?

Jeg beklager min fejlagtige opfattelse. Jeg var af den overbevisning, at
G-modellerne og 350D delte batterier.

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 22-05-05 14:31

Thomas wrote:
kun med 570 mAh hvor Canons har 720!

Nå ja - Til gengæld får man to batterier til lavere pris end ét styk af
Canons.

Thomas

Fra : michael bs

Dato : 22-05-05 14:54

"Thomas" <neumann@studjur.dk> skrev i en meddelelse
> Thomas wrote:
> kun med 570 mAh hvor Canons har 720!
>

> Nå ja - Til gengæld får man to batterier til lavere pris end ét styk af
> Canons.
>
> Thomas

Dem jeg købte 20$ stk er på 1100mah!!!

Michael

Fra : Thomas

Dato : 22-05-05 15:05

michael bs wrote:

> Dem jeg købte 20$ stk er på 1100mah!!!
>
> Michael

Ja - det er billigt

Hvad gav du i porto?

Thomas

Fra : Peter Sindrup

Dato : 22-05-05 17:11

"Thomas" <neumann@studjur.dk> wrote in message
> Ja - det er billigt
>
> Hvad gav du i porto?

$9,-

Ca. $49 for 2 stk. incl. porto.
Mindre end hvad et stk. med 2/3 kapacitet koster i DK

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 14:47

Thomas wrote:
> Jeg beklager min fejlagtige opfattelse. Jeg var af den overbevisning,
> at G-modellerne og 350D delte batterier.

G-modellerne og EOS 300D bruger samme batteri - men ikke EOS 350D

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Thomas

Dato : 22-05-05 15:06

Jan Vestergaard wrote:

> G-modellerne og EOS 300D bruger samme batteri - men ikke EOS 350D

Det er nok der det er gået galt for mig

Thomas

Fra : Morten Lassen

Dato : 23-05-05 10:10

20$, det er da dyrt
Jeg har købt 2 ekstra BAT til mit KM A200 for 4,99 EUR stykket (38,-)
på adressen http://www.akkuinternational.de

Ved søgning på CANON NB 2 L fåes flg. resultat til 4,89 EUR

http://www.akkuinternational.de/s02.php?sid=0912473a76964fce0e391dfbe2c1f62d&shopid=s02&cur=eur&sp=de&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=624

Så lægger man lige 13 EUR i porto, men det er stadigvæk meget billigt.

Mvh. Morten

Fra : Asle Bjerva

Dato : 23-05-05 13:34

"Morten Lassen" <molassen@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
>
> Ved søgning på CANON NB 2 L fåes flg. resultat til 4,89 EUR
>
> Så lægger man lige 13 EUR i porto, men det er stadigvæk meget billigt.

Det er IKKE det batteriet som brukes av 350D, bateriet du har søkt på er til
S4x S50, mens batteriet til 350 og S60+S70 heter NB2LH og har samme volt
(7.4V), men større kapasitet.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Peter Sindrup

Dato : 03-06-05 18:51

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> wrote in
message news:42906318$0$731$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
>

> De ankom med posten mindre end 2 døgn efter bestillingen fra USA !!!!!
>
> De er kraftigere end det, der medfølger og virker perfekt.

Så har jeg *endelig* modtaget mine, efter mere end 14 dage.

Er der nogle af jer der har erfaringer med kapaciteten?
På selve batteriet står 1500mAh, som jo er mere end det dobbelte
af det originale på 740 - men passer det virkelig?

Opladningen af det nye batteri tog kun de samme ca. 90 minutter
som det skulle tage at oplade det originale batteri, så derfor
bliver jeg lidt mistænksom.

På forhånd tak

Peter