Andet multimedie
bentjuul 3670
HJÆÆLP
Fra : Idé-Sign

Dato : 31-05-01 18:46

Jeg har modtaget en eps fil lavet med Illustrator8, men den kan jeg ikke
åbne med min CorelDRAW ver. 9. Den kan kun åbne til og med Illustrator 6....

Er der nogen der kan hjælpe mig med at enten konvertere til .cdr, eller
gemme den i Illustrator 6??

Det er noget en kunde skal bruge imorgen, så hvis du ser dette, så venligst
hjælp.

Filen ligger her: www.ide-sign.dk/test/Chryslerlsh.eps

Takker mange gange......

Søren F. Johansen

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 31-05-01 20:46

"Idé-Sign" <soren@ide-sign.dk> wrote in message
> [...]
6....

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at enten konvertere til .cdr, eller

Jeg har sendt en mail med en Illustrator 6 .EPS. Bare så Søren ikke bliver
oversvømmet i vedhæftede filer. :)

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Idé-Sign

Dato : 31-05-01 23:05

Jeg takker mange gange for (alle) de indkomne svar. Desværre viste filen sig
at indeholde et bitmap, og jeg skulle have brugt noget vektorgrafik, da
logoet skal skæres i selvklæbende folie.....

Ærgerligt....

Med venlig hilsen

Søren Falkenberg Johansen
Idé-Sign - Skilte & Solfilm