Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Køb af digital kamera - Canon Digit
Fra : Jakob SKipper Nielse~

Dato : 20-05-05 20:11

Hej

Jeg skal hjælpe min far med at købe et godt digital kamera.

Han vil gerne have et lille kompakt et, og han synes Canon Digital IXUS
700 er et godt bud. (han har set mit Ixus v3 og synes det er ok)

Det skal bruges til feriefotos, fester osv.

Jeg vil lige høre om vi evt. lige skal kigge på andre inden vi køber?

Hvis Ixus 700 er et ok kamera, hvilket SD kort (mærke) (1gb) skal man så
købe?

mvh.
Jakob Nielsen

Fra : K

Dato : 20-05-05 20:27

"Jakob SKipper Nielsen" <This_is_not@my_email.com> skrev i en meddelelse

> Han vil gerne have et lille kompakt et, og han synes Canon Digital IXUS
> Det skal bruges til feriefotos, fester osv.
> Jeg vil lige høre om vi evt. lige skal kigge på andre inden vi køber?

( IXUS 700 også kaldet SD500 ) er et supergodt bud, alternativt er der også
S70 som har mere vidvinkel. Prismæssigt ligger de i samme leje omkring
3300 - 3400.-
http://www.dpreview.com/reviews/canonsd500/
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=126522

http://www.dpreview.com/reviews/canons70/
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98864

> Hvis Ixus 700 er et ok kamera, hvilket SD kort (mærke) (1gb) skal man så
> købe?

Jeg har selv købt Kingston som er ok og lidt billigere end Sandisk, jeg er
færdig med Sandisk da jeg har haft fejl på disse hele 3 gange nu, men måske
har jeg bare været uheldig fordi Sandisk er jo anerkendt som et godt mærke,
Canon selv bruger dem !