Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cash back update
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 16:37

Hej
Som jeg tidligere lovede ville jeg vende tilbage med en status på min
erfaring med Canon's Cash Back system.

For at forklare hele sammenhængen vil jeg først sige mit Canon 20D kamera er
købt her i Danmark, og i den originale kasse var der ikke noget voucher
hæfte.

Ifølge Canon følger dette voucher hæfte kameraet og ikke objektiverne, så da
jeg hentede mine objektiver i Tyskland manglede disse hæfter. Jeg tikkede
mig til et hæfte som forhandleren tog ud af en Canon 350D kasse og gav mig
med hjem

Nu tænkte jeg, det var måske en god ide at spørge hos Canon i Ireland, hvad
man gør når man mangler dette hæfte, og jeg har i dag fået en mail hvor de
skriver jeg bare skal sende dem min adresse så sender de et hæfte.

Jeg har godt nok sendt de oplysninger de beder om, så nu venter jeg bare på
at der skal gå nogle penge ind på kontoen.

Jeg vender tilbage når jeg har modtaget noget fra Canon.

Peg

Fra : Thomas

Dato : 20-05-05 17:16

Canon har oplyst over for mig, at der vil komme noget der ligner
cash-back kampagnen, i Danmark senere på året.

Så hvis man vil, kan man jo vente

Thomas