skal have lavet noget ved bilen, råd ønske~
Fra : bj

Dato : 23-05-05 22:12

Hej

Ejg har en peugeot 306HDI 2.0. Formig en dejligt og perfekt i alle
henseender, men nu trænger den lige til en hånd.

jeg skal have lavet følgende:

- nye viskerblade for og bag
- centrallås begyndte pludsligt at svigte i weekenden og skal laves

- ny udstødning, det hele.
- bremser. det hele.
- håndbremse

hvad må prisen ca. være. jeg kender intet til sådan noget, når man skal have
lavet så meget. Den har alle servicer, men jeg har betalt standard for hver
servicetjek efter f. eks. 150000km og 160.000, men hvad jeg skal regne med i
dette henseende ved jeg intet om.

Er der tale om, at jeg kan spre en del ved at køre til flensborg eller
hvordan. er der nogen der ved hvor jeg skal henvende mig i felnsborg?
Peugeot eller en andet autoriseret værksted.

er det noget jeg mangler eller som I synes jeg ikke har tænkt på så skud
løs fra hogten.

På forhånd tak

bj

Fra : Robert Piil

Dato : 23-05-05 22:43

On Mon, 23 May 2005 23:12:11 +0200, "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk>
wrote:

> [...]
>servicetjek efter f. eks. 150000km og 160.000, men hvad jeg skal regne med i

Heller ikke jeg.

>Er der tale om, at jeg kan spre en del ved at køre til flensborg eller
>hvordan. er der nogen der ved hvor jeg skal henvende mig i felnsborg?
>Peugeot eller en andet autoriseret værksted.

Jeg har brugt Peugeot i Flensborg en enkelt gang. God service og
rimelig pris - især i forhold til et autoriseret Peugeotværksted i
Danmark, og så har de en værkfører (tror jeg) der taler dansk.

Nu bruger jeg dog et lokalt ikke-autoriseret ærksted, og er godt
tilfreds med service og pris.

--
Robert Piil
http://piil.org/