mailprogram
Fra : jr

Dato : 20-05-05 21:50

hej
hvilket mailprogram kan i anbefale til at sende og modtage mails + læse
nyhedsgrupperne bortset fra outlook.
gerne på dansk.

mvh

jr

Fra : Anders Lund

Dato : 21-05-05 07:06

jr wrote:
> hvilket mailprogram kan i anbefale til at sende og modtage mails + læse
> nyhedsgrupperne bortset fra outlook.

Thunderbird.

> gerne på dansk.

Kan vist nok fåes på dansk.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : DonE_8700

Dato : 21-05-05 09:32

Anders Lund skrev:

> Thunderbird.

> Kan vist nok fåes på dansk.

Jeps

--
Venligst
DonE

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 21-05-05 12:52

DonE_8700 skrev:

> Jeps

Hvor

--
Lars Fragstrup

Fra : Carl Drud

Dato : 21-05-05 13:06

Lars Fragstrup wrote:

> Hvor

http://www.mozilla.org/products/thunderbird/all.html

http://www.mozilladanmark.dk/thunderbird/

Carl

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 21-05-05 13:05

Carl Drud skrev:

> http://www.mozilla.org/products/thunderbird/all.html

Det var der jeg prøvede, men linket virker ikke på
den danske version :(

> http://www.mozilladanmark.dk/thunderbird/

Se det var jo meget bedre, så takker for ulejligheden.

--
Lars Fragstrup

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 21-05-05 13:07

Lars Fragstrup skrev:

> Det var der jeg prøvede, men linket virker ikke på
> den danske version :(

Altså den til windows platformen :)

--
Lars Fragstrup

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-05-05 14:13

Carl Drud skrev:

>http://www.mozilla.org/products/thunderbird/all.html

Dansk, Windows Download:

Not Found

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 21-05-05 17:32

Peter Loumann wrote:

> Dansk, Windows Download:
>
> Not Found

Så var det heldigt at jeg havde taget et alternativ med

Carl

Fra : Thomas gade

Dato : 21-05-05 20:53

Carl Drud wrote:

>Så var det heldigt at jeg havde taget et alternativ med

Jeg har oplevet at Thunderbird efter et systemnedbrud havde slettet alle
mine mails og indstillinger. Ved det også er sket for andre.
Så med det i mente skal man huske at tage backup hvis man kører
thunderbird - det er selvfølgelig en god ide under alle omstændigheder.
Bortset fra det er det et rigtig godt mailprogram.

Mvh Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-06-05 08:53

Thomas gade skrev:

> Jeg har oplevet at Thunderbird efter et systemnedbrud havde slettet
> alle mine mails og indstillinger. Ved det også er sket for andre. Så

Den sletter dem ikke, den opretter bare en ny bruger som default-bruger
(det er ihvertfald normalen for Mozilla-programmer).

Fra : Carl Drud

Dato : 21-05-05 21:06

http://kb.mozillazine.org/Disappearing_mail

> Bortset fra det er det et rigtig godt mailprogram.

Utvivlsomt. Jeg har dog ingen planer om at skifte.

Carl

Fra : jr

Dato : 21-05-05 22:46

Carl Drud wrote:

> http://kb.mozillazine.org/Disappearing_mail

> Utvivlsomt. Jeg har dog ingen planer om at skifte.

jeg takker mange gange for svarene og vil nu prøve thunderbird.

mvh

jr