Outlook 2002: Adressekartotek og kontaktpe~
Fra : Morten Snedker

Dato : 18-05-05 08:46

En af mine kollegaer har lidt problemer med Outlook...og dermed har
jeg også:

Når hun opretter en ny E-mail og klikke på knappen "Til", så dukker en
tom liste op.

Kigger jeg i hendes liste over kontaktpersoner, så bliver de vist fint
nok.

Højreklikker jeg på
"Kontaktpersoner"->Egenskaber->Outlook-adressekartotek, så er der ikke
noget flueben i "Vis denne mappe som adressekartotek til e-mail". Jeg
har heller ikke mulighed for at sætte det, da feltet er gjort in-aktiv
/ "greyed out".

Ideas as to what to do?

mvh /Snedker
---

Fra : Morten Snedker

Dato : 26-05-05 12:14

On Wed, 18 May 2005 09:45:34 +0200, Morten Snedker
<morten.snedker@planprojekt.dk> wrote:

Jeg fik intet respons på mit indlæg fra for en uge siden, så jeg
prøver igen, thi problemet er generende:

Jeg mangler en løsning... :-\

mvh /Snedker
---

Fra : Martin Schultz

Dato : 26-05-05 13:28

Morten Snedker <morten.snedker@planprojekt.dk> skrev 2005-05-26:
> On Wed, 18 May 2005 09:45:34 +0200, Morten Snedker
><morten.snedker@planprojekt.dk> wrote:
>
> Jeg fik intet respons på mit indlæg fra for en uge siden, så jeg
> prøver igen, thi problemet er generende:
[snip]
> Jeg mangler en løsning... :-\

Så er det nok en ide at prøve et andet sted.

Martin
med mindre andet er angivet.