Suzuki AP50 vil ikke starte.
Fra : Jan Nielsen

Dato : 23-05-05 19:44

Jeg har skiftet cylinder samt stempel da der knækkede en stempelring, men nu
kan Suzuki ikke starte.
Jeg har på fornemmelsen at den ikke får noget benzin, jeg har renset cab.
men hvordan kontrollere jeg indsugningsmembran, hvis jeg sprøjter benzin
direkte i cylinder via hul tændrør, så kan jeg få den til at starte i et
kort øjeblik.
Hilsen Jan

Fra : Brian A.

Dato : 23-05-05 19:55

"Jan Nielsen" <jan-nielsen@sa-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men hvordan kontrollere jeg indsugningsmembran, hvis jeg sprøjter benzin
> direkte i cylinder via hul tændrør, så kan jeg få den til at starte i et

Der kommer nok ikke benzin i karburatoren. Prøv at suge i vacuumslangen, det
er den der kommer fra benzinhanen og går ned på studsen lige foran
karburatoren. Er der benz-filter kan du se om der er løbet benzin i
karburatoren.
Det kan selvf. også være at du ikke har samlet karburatoren rigtigt...

Fra : Jan Nielsen

Dato : 24-05-05 07:06

Jow der er benzin i cab. jeg har renset strålespidsen.

Fra : Brian A.

Dato : 26-05-05 22:26

> Jow der er benzin i cab. jeg har renset strålespidsen.
> Jan

Har du løst problemet?
Hvis du mangler nogle dele, så må du gerne kontakte mig. Jeg har lidt
forskellige motor- samt plast-dele.

Fra : Jan Nielsen

Dato : 28-05-05 08:08

Hej Brian
Nej jeg har ikke fået suzuki startet, jeg tror at det er membranen der er
defekt.
Jeg kontakter dig hvis jeg skal bruge dele, send mig din mail adr.
jan-nielsen@sa-net.dk
Tak for hjælpen
Hilsen Jan