Bøgehæk
Fra : Svend Svin

Dato : 23-05-05 19:15

Jeg havde en plan om at plante en ny bøgehæk i år. Kan jeg ikke godt
nå det endnu? Eller er det evt. bedre at vente til efteråret? Jorden
er ok, og jeg har mulighed for at vande.

Tidligere på året har jeg set et par steder på nettet hvor man online
kunne købe hækplanter. Men det er som om at det løb er kørt for i år.
Hvis det kan nåes endnu er der så evt. nogen der ved hvor jeg kan få
fat i godt 300 stk. (75 meter) 80-120 barrods bøgehæk nu? Jeg kan selv
hente hvis det er på Sjælland ellers skal de sendes med fragtmand.

Mvh.

Henrik Jensen
4200 Slagelse

Fra : nilsg

Dato : 24-05-05 09:53

"Svend Svin" du kan godt plante bøgehæk nu. Du skal sørge for tilpas
gødning og vanding.--Det er bedre om efteråret, så planterne har efterår
og vinter til at tilpasse rødder til de nye omgivelser.
Her kan du hente god vejledning - og sikkert også købe
planterne:http://www.bo-groent-slagelse.dk/
Nilsg

http://www.kandu.dk/