SLI-problem ?
Fra : Steen Nissen

Dato : 23-05-05 18:44

Jeg har på et Asus A8N-SLI deluxe bundkort 2 stk. Geforce 6800 grafikkort
sat til at køre SLI. Strømforsyning er NorthQ 4774-500Watt.

Normalt køre det fint, men når jeg f.eks. forsøger at spille FarCry og
andre
"tunge" spil kommer der flimmer på skærmen når jeg spiller i høj opløsning
(1280-1024).

Forsøger jeg derefter at køre spillet med SLI frakobled ( kun et
grafikkort)
er der ingen problemer, så kan jeg køre i højeste opløsning.

Jeg har opdateret bios på bundkort og køre med driver 71.89 fra Nvidia.

Hilsen Steen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 23-05-05 19:28

Jeg vil næsten gætte på du kører med en fladskærm og DVI forbindelse-
Prøv at glo i dine nVIDIA drivere, og find noget der lyder i stil med
Alternate DVI mode eller Reduced Blanking og slå dem til eller fra, og
se om det hjælper

Fra : Steen Nissen

Dato : 23-05-05 22:03

Nej Esben, jeg kører med en ganske almindelig 19" CRT skærm.

/Steen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 23-05-05 22:28

Steen Nissen wrote:
> Nej Esben, jeg kører med en ganske almindelig 19" CRT skærm.

Ok... men væn dig til at svare UNDER det du svarer på, og så klippe ting
som ikke er relevante for dit svar, væk... Se selv hvor rodet dit sidste
indlæg var, med dit svar øverst, min besked i midten og din signatur
nederst. - og sammenlig med hvor lidt rodet denne er...