Andet multimedie
bentjuul 3670
Andre grafiske fora?
Fra : Koeffe

Dato : 23-05-05 18:02

Kender I til nogle grafiske fora (forum i flertal?) på
nettet, hvor der diskuteres grafik og layout på rimelig højt
niveau? Her inde handler det nemlig meget om Photoshop,
InDesign osv - altså det tekniske, men jeg kunne godt bruge
noget mere sådan... grafisk feeling, udtryk, layout
problemstillinger og debattering mm. Jeg ved der nogle
omkring tegning, men det er ikke lige det jeg søger - det
skal være layout, koncepter osv.

--
Koeffe

Fra : Foged.net

Dato : 23-05-05 18:17

Koeffe wrote:
> [...]
> problemstillinger og debattering mm. Jeg ved der nogle
> omkring tegning, men det er ikke lige det jeg søger - det

Ja (og vil iøvrigt give dig ret med det du skriver...)

Et rigtigt godt forum for grafisk design, med masser af feedback er
Designers Louge.

Du finder den her, held og lykke med det:

http://www.designerslounge.org/

Foged.net

--
Design is an attitude!

http://foged.net
http://netmedia.dk

If you write to me directly, remove [REMOVE] in my e-mail address.

Fra : Koeffe

Dato : 23-05-05 21:23

"Foged.net" <"foged.net[REMOVE]"@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:42921001$0$79452$14726298@news.sunsite.dk...

| Du finder den her, held og lykke med det:
|
| http://www.designerslounge.org/

Det ser ok ud. Tak for det. Dog er der vist mest gang i
fotografi og digital design, men det kan være der kommer
mere gang i den i fremtiden.

--
Koeffe

Fra : Foged.net

Dato : 24-05-05 07:53

Koeffe wrote:
> [...]
>

> Det ser ok ud. Tak for det. Dog er der vist mest gang i
> fotografi og digital design, men det kan være der kommer

Ja - men for det meste får man en masse respons uanset hvor du ligger
dit indlæg - afhængig af indhold selvfølgelig :D

Foged.net