nogen der kender nogen
Fra : Jacob

Dato : 31-05-01 16:45

klubber hvor man kan spiller warhammer 40k i storkbh?

Jacob

Fra : Rasmus Meldgaard

Dato : 31-05-01 19:11

"Jacob" <not@really.com> writes:

> klubber hvor man kan spiller warhammer 40k i storkbh?

ja fanatic ( www.fanatic.dk )

Rasmus Meldgaard
rasmusm@diku.dk

Fra : Jacob

Dato : 31-05-01 20:50

takker :)

Fra : Morten Bonnin

Dato : 01-06-01 12:55

Rasmus Meldgaard wrote:

> ja fanatic ( www.fanatic.dk )
>
> --
> Mvh
> Rasmus Meldgaard
> rasmusm@diku.dk

Spiller de også rigtig W40K? Altså W40K 2E, og ikke det andet børnespil!

Fra : Jacob

Dato : 01-06-01 15:43

Morten Bonnin <bonnin@nru.dk> wrote in message

> Spiller de også rigtig W40K? Altså W40K 2E, og ikke det andet børnespil!

jeg spiller stadig med 2E reglerne.. jeg synes det var lidt nede at jeg lige
havde fået købt hele regelsættet med codex'erne og hele dynen.. og så går de
hen og laver en ny version helt anderledes, så jeg ikk kan bruge det jeg har
købt.. som kostede en formue.. og desuden er jeg ikk så vild med de nye
regler.. jeg kan bedre lide individualismen i 2E frem for strategi masse
udslettelsen i 3E.. når man nu har brugt så meget tid på at male en gruppe,
så er det sgu da irriterende at den kun holder de første 2 min fordi man
bruger dem som skjold.. normalt tager det jo lidt længere tid at skyde en
gruppe.. og det er jo det der er sjovt.. hvis man har lyst til det andet kan
man jo spille epic..

Jacob

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 31-05-01 20:41

"Jacob" <not@really.com> skrev i en meddelelse news:9f5pa2$atk$1@sunsite.dk...
> klubber hvor man kan spiller warhammer 40k i storkbh?

http://www.avalon.dk

Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inte.tele.dk/l-hansen