Surrekroge til trailer?
Fra : Martin Kristensen

Dato : 23-05-05 17:55

Jeg har netop erhvervet en ny trailer (brenderup) men opdagede til min store
overraskelse, at der ikke - som på min gamle (der er død og borte nu) - er
nogen kroge til at spænde snore fast med.

Der er sådan nogen surringsøjer inden i traileren, men de er ikke til meget
hjælp når traileren er fuld og det der ligger ovenpå skal bindes fast.

Jeg har forsøgt at google' mig frem til nogen kroge - og har også kigget i
Bauhaus og Silvan idag - men har ikke kunnet finde nogen.

Ved nogen af jer hvor man kan købe løse, galvaniserede kroge til den slags ?

Hilsen,

Martin

Fra : Martin Kristensen

Dato : 23-05-05 19:18

[...]

(til eftermontering) ?

Hilsen,

Martin

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 23-05-05 19:45

> Ved nogen af jer hvor man kan købe løse, galvaniserede kroge til den slags
> (til eftermontering) ?

PN beslag har noget de kalder vognkroge se dem på
http://ibis.pn-beslag.dk/Shop/ProductList.aspx?language=da vælg først kroge,
dernæst vognkroge.

PNvarenummer: 7130-0-03-60
TUN: 1288885
EAN: 5701984012960

Det burde en isenkræmmer eller en god trælast kunne skaffe.

/tue

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 23-05-05 20:05

klip

> Ved nogen af jer hvor man kan købe løse, galvaniserede kroge til den slags
> (til eftermontering) ?
>
> Hilsen,
>
> Martin

Man kan købe nogle ganske udmærkede kroge som er beregnet til at hænge
håndklæder på. De er dog som regel malet eller plastikbelagte. De koster kun
ganske få kr. pr. stk. Må kunne fås i de fleste byggemarkeder.
Hilsen Matthias

Fra : Anders Houmark

Dato : 23-05-05 20:52

Martin Kristensen wrote:
> [...]
>
> Der er sådan nogen surringsøjer inden i traileren, men de er ikke til
> meget hjælp når traileren er fuld og det der ligger ovenpå skal

Er du sikker på der ikke er nogle kroge nedenunder selve kassen? Altså ned
mod vejen?
Har ikke set mange trailere, men mener at have set sådan en slags :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Heino Strauss

Dato : 23-05-05 20:45

Prøv evt. at kigge her, ellers prøv en båd-udstyrsbutik

http://www.brenderup.dk/default.asp?pageid=211&nodeId={1E3C9521-BF99-44B0-8C5D-D399A71FB8A5}&id=&maincategory=Udstyr&subcategory=Surring%20/%20Transportsikring

Mvh. Heino

Fra : Martin Kristensen

Dato : 24-05-05 07:57

Problemet er, at de der "øjer" er fjollede fordi man skal stikke tovet
igennem dem. Jeg er som sagt ude efter kroge.

Hilsen,

Martin

Fra : JB

Dato : 24-05-05 09:32

> [...]
> store overraskelse, at der ikke - som på min gamle (der er død og borte
> nu) - er nogen kroge til at spænde snore fast med.

Hej Martin
På min trailer (Brenderup) sad der heller ingen kroge, men da jeg så efter
endnu en gang sad krogene nede under bunden af traileren. Det var jo smart
så sidder de ikke ivejen på siderne. Prøv at se efter en gang til.

JB

Fra : Martin Kristensen

Dato : 25-05-05 19:33

Desværre, ingen kroge under min...