Mobil lakforsegling
Fra : Jens Kristensen

Dato : 23-05-05 16:59

Hej

Er der nogen i NG der er bekendt med en "mobil lakforsegler" i København.
Jeg tænker på en person der kommer til din bopæl og lakforsegler på
adressen.

Fra : Jens O

Dato : 23-05-05 18:14

"Jens Kristensen" <xxx@post.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen i NG der er bekendt med en "mobil lakforsegler" i København.
> Jeg tænker på en person der kommer til din bopæl og lakforsegler på
> adressen.

Prøv at kontakte Preben på tlf.: 20 23 21 29

--
Bo
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Jens Kristensen

Dato : 23-05-05 19:23

> Prøv at kontakte Preben på tlf.: 20 23 21 29
>
> --
> Bo
> www.ChipsAway-Roskilde.dk

Hej Jens

Har du nogen ide om hvad prisen ligger på?

Fra : Jens O

Dato : 23-05-05 20:53

> Hej Jens
>
> Har du nogen ide om hvad prisen ligger på?

Hej Jens.

Jeg ved ikke hvad han tager for det - det afhænger af mange faktorer, men
han er ikke dyr.

I øvrigt - undskyld, men jeg hedder ikke Jens jeg er ikke logget på som
mig selv.

Bo

Fra : Jens Kristensen

Dato : 24-05-05 16:27

> [...]
> han er ikke dyr.
>
> I øvrigt - undskyld, men jeg hedder ikke Jens jeg er ikke logget på

Okay Bo

Jeg prøver at kontakte ham. Tak for dine oplysninger.

Hilsen
Jens