gangster
Fra : sebastian fudge

Dato : 23-05-05 15:54

Hej alle, er der nogen der kan fortælle mig nogle fed gangster nummer man
skal høre når man skal ud at kruse med gutterne?

Gangster hilsen Fudge

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-05-05 15:59

Hej!

sebastian fudge wrote:

> Hej alle, er der nogen der kan fortælle mig nogle fed gangster nummer man
> skal høre når man skal ud at kruse med gutterne?

Skru *helt* op for bassen og smid flg. nummer på

Snoop Dogg - From tha Chuuuch to da Palace (ft Pharell)

Eneste ulempe, er at du skal ud og skaffe dig en bil med airride

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 23-05-05 16:01

> Hej alle, er der nogen der kan fortælle mig nogle fed gangster nummer man
> skal høre når man skal ud at kruse med gutterne?

Kan du ikke købe en CD med "Mujaffas bedste"..?

Den kan sikkert købes hos dine lokale grønthandler.

/Jan W Nielsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 23-05-05 18:38

> Kan du ikke købe en CD med "Mujaffas bedste"..?

Hvis du vil have noget andet kan du også nappe en for fed Puccini.

/Jan W Nielsen

Fra : Sørensen

Dato : 23-05-05 17:22

"sebastian fudge" <sebastian_fudge@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle, er der nogen der kan fortælle mig nogle fed gangster nummer man
> skal høre når man skal ud at kruse med gutterne?

Det må vel være "Mæ Å Min Kadett " med L:Ron:Harald, der fænger i den slags
situationer. Kan jeg forestille mig.

MVH Sørensen

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 23-05-05 17:37

> Hej alle, er der nogen der kan fortælle mig nogle fed gangster nummer man
> skal høre når man skal ud at kruse med gutterne?

nåååå du mener "Cruise"-musik Det kommer mest an på bilen, mine
tidligere typer biler har enten haft noget med Wolfman Jack eller
DAD/Rammstein i cd'en. Så må man selv gætten bil typen.

-Leon

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-05-05 18:24

sebastian fudge wrote:
> Hej alle, er der nogen der kan fortælle mig nogle fed gangster nummer man
> skal høre når man skal ud at kruse med gutterne?

Xibit! Det drøner i min 6'er ...

> Gangster hilsen Fudge

Lars B

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-05-05 20:37

sebastian fudge skriver:

> Hej alle, er der nogen der kan fortælle mig nogle fed gangster nummer man
> skal høre når man skal ud at kruse med gutterne?

Cruise control med Den Gale Pose

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 24-05-05 00:34

sebastian fudge wrote:
> Hej alle, er der nogen der kan fortælle mig nogle fed gangster nummer man
> skal høre når man skal ud at kruse med gutterne?

Kører du Volvo Amazon? Så er det:

LOK - Stänkskärmar Och Sprit :)

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 11:34

> Kører du Volvo Amazon? Så er det:

Eller brødrene Bisp - VOOOOOLDSOM VOLVO ???

:D