Front Page
Fra : Svend-Erik Vogt

Dato : 31-05-01 15:49

Jeg anvender Formularer.

I et EDB-hæfte fra IDG er der anført, at som standard gemmer FrontPage
informationen fra formularen i filen 'form_results.txt' i mappen '_private'.

Imidlertid opsamles der ingen data uanset hvor mange indtastninger, jeg gør.
Både den angivne mappe og filen findes i strukturen. Filen forbliver blot
tom.

Der kommer følgende fejlmeddelelse:

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på Web-stedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
browserindstillingerne.

----

Prøv følgende:

Klik på knappen Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at
adressen er stavet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på
menuen Funktioner og derefter klikke på Internet-indstillinger. Klik under
fanen Internet-forbindelse på Indstillinger. Indstillingerne skal svare til
dem, der er leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller
Internet-udbyderen.
Hvis netværksadministratoren har aktiveret det, kan Microsoft Windows
undersøge netværket og automatisk opdage indstillingerne for
netværksforbindelsen.
Hvis du vil have Windows til at prøve at finde dem, skal du
klikke på Registrer netværksindstillinger
Nogle Web-steder kræver en 128-bit tilslutningssikkerhed. Klik i menuen
Hjælp, og klik derefter på Om Internet Explorer for at afgøre, hvilken
sikkerhed du har installeret.
Hvis du prøver at nå et sikkert Web-sted, skal du sørge for, at dine
sikkerhedsindstillinger understøtter det. Klik på menuen Funktioner, og klik
derefter på Internet-indstillinger. Rul ned til sektionen Sikkerhed under
fanen Avanceret, og kontroller indstillingerne for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0
og PCT 1.0.
Klik på knappen Tilbage for at prøve en anden hyperlink.

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer

Håber nogen kan hjælpe mig.

--
m.v.h.
Svend-Erik Vogt

--
m.v.h.
Svend-Erik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-06-01 00:37

Vær sikker på at du har skrive tilgang til _private. Din udbyder kan
hjælpe dig med det.