Lygter unden E-mærke
Fra : Mikkel Lund

Dato : 23-05-05 14:00

Hej

Hvad betyder det når et firma i en anonnce skriver at en lygte sælges
uden E-mærke?
Er det noget med sikkerhed eller kvalitet?

Hilsen Mikkel

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-05-05 14:05

Mikkel Lund skriver:

> Hvad betyder det når et firma i en anonnce skriver at en lygte sælges
> uden E-mærke?
> Er det noget med sikkerhed eller kvalitet?

Nej, godkendelse.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mikkel Lund

Dato : 23-05-05 14:24

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Mikkel Lund skriver:

> Nej, godkendelse.
>
> Klaus
Hvad sker der så hvis man kommer til syn med et at tågelygter, som
ikke har e mærket?

Hilsen Mikkel

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 23-05-05 14:33

"Mikkel Lund" <mmlu03_no@spam_control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad sker der så hvis man kommer til syn med et at tågelygter, som
> ikke har e mærket?

Så burde den ikke kunne synes, men det kræver selvfølgelig at det opdages!

Hold fingrene fra sådan noget skrammel og køb i stedet ordentlige lygter.

Mvh
Claus

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-05-05 15:38

Mikkel Lund skriver:

> Hvad sker der så hvis man kommer til syn med et at tågelygter, som
> ikke har e mærket?

Hvis synsmanden ser det, kasserer han din bil.

Overvej, hvorfor lygter skal være E-mærkede, det er for at kunne
overholde lovkravene til brug...

Fra : Mikkel Lund

Dato : 23-05-05 20:39

Tak for de gode råd. Så vil jeg self ikke ha en!

Hilsen Mikkel

Fra : GiWeo

Dato : 23-05-05 15:27

Hejsa

>Hvad betyder det når et firma i en anonnce skriver at en lygte sælges
>uden E-mærke?
>Er det noget med sikkerhed eller kvalitet?

At lygterne ikke er lovlige i Danmark - bilen kan ikke synes !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssidenREMOVE.dk