Guild Wars - Hardware krav ?
Fra : Max

Dato : 23-05-05 08:00

Hej

Sønnen vil gerne spille Guild Wars, men Han's PC er nok lidt

Mvh Max

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 23-05-05 09:22

Max skrev i en meddelelse...
> Hej

Hej

> Sønnen vil gerne spille Guild Wars, men Han's PC er nok lidt

Kig her : http://www.guildwars.com/faq/default.html

-- HEJ
................ I øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
nedlægges!!..................

Fra : Zyke

Dato : 23-05-05 17:26

> ............... I øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
> nedlægges!!..................

Hvorfor?

Zyke

Fra : Zyke

Dato : 23-05-05 17:31

> Sønnen vil gerne spille Guild Wars, men Han's PC er nok lidt

Det køre flydende på min som indeholder:

AMD Athlon XP 1800+ 1,53Ghz
1Gb RAM
GeForce4 FX 5900 128Mb

Zyke

Fra : Max

Dato : 30-05-05 09:56

Hej

> Sønnen vil gerne spille Guild Wars, men Han's PC er nok lidt

Takker for info.

Købte en Intel P4 3.0 GHz 512 MB maskine til ham
med et GeForce 5500 128 MB kort i, og det lader til
at køre spillet rigtigt godt.

Mvh Max¨