Andet multimedie
bentjuul 3670
Tydeliggøre tekst.
Fra : Ricko.

Dato : 23-05-05 05:37

Findes der et grafik program som vil kunne gøre det muligt at se hvad der
står på et utydeligt billede, jeg har lagt det op i dk.binaer så det er
muligt at se hvad jeg mener.

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Foged.net

Dato : 23-05-05 09:33

Ricko. wrote:
> Findes der et grafik program som vil kunne gøre det muligt at se hvad der
> står på et utydeligt billede

Modsat hvad mange hollywoodfilm påstår, er det ikke muligt at lave
knivskarpe billeder udfra dårligt materiale.

Det ER dog muligt at gøre dem betydeligt bedre, og det er fx et program
som Photoshop glimrende til, men det er et nusse-arbejde, der ofte tager
lang tid, hvis man vil fremhæve vigtige detaljer. Du kan gøre det ved at
justere skarphed, finde kanter, kontraster, kurver, farvemætning,
farvespektrum - og ca en milliard mere.

Hvordan det forholder sig med dit billede ved jeg ikke, da jeg ikke
downloader fra binære grupper. Læg evt et link til en side hvor billedet
kan ses - så får du langt mere kvalificeret svar, og sikkert også en
masse som vil prøve at løse dit mysterie

Foged.net

--
Design is an attitude!

http://foged.net
http://netmedia.dk

If you write to me directly, remove [REMOVE] in my e-mail address.

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 24-05-05 22:08

> Modsat hvad mange hollywoodfilm påstår, er det ikke muligt at lave
> knivskarpe billeder udfra dårligt materiale.

Ikke helt korrekt. Jeg synes nu det er lykkedes mig at lave en ganske god og
forbedret skarphed i billedet.

Se resultatet på:
http://home24.inet.tele.dk/flexsun/FlexsunTydeligtBillede.htm

Lars

Fra : Foged.net

Dato : 25-05-05 09:21

Lars Thomsen Nielsen wrote:

> Ikke helt korrekt. Jeg synes nu det er lykkedes mig at lave en ganske god og
> forbedret skarphed i billedet.

WOW - du er jo magiker!!!! Max go humor :D

Foged.net

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 12:14

"Ricko." skrev i en meddelelse
> Findes der et grafik program som vil kunne gøre det muligt at se hvad der
> står på et utydeligt billede, jeg har lagt det op i dk.binaer så det er
> muligt at se hvad jeg mener.

Det tvivler jeg på med det billede, hvor har du det fra.

--
mvh kajo

Fra : Jacob

Dato : 02-06-05 23:00