Kender du nogle mærkelige vejnavne?
Fra : Lasse

Dato : 22-05-05 20:09

Hej bilister!

Måske er det OT, men jeg håber at jeg må forsøge - Eller at nogen vil guide
mig det rigtige sted hen:

Til et skævt indslag på TV/MIDT-VEST skal jeg finde en masse mærkelige /
skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.

Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget gerne.
Her, eller på laro@tvmidtvest.dk.

På forhånd tak!
Lasse

Fra : Leonard

Dato : 22-05-05 20:25

"Lasse" <spamlasse@roenlev.dk> wrote:

>Til et skævt indslag på TV/MIDT-VEST skal jeg finde en masse mærkelige /
>skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.

Ondaftenvej ved Husby, 6990 Ulfborg
- der er en historie om noget med et skibsforlis og en masse lig, men
det kan du nok finde i lokalhistoriskarkiv.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 22-05-05 20:24

"Lasse" <spamlasse@roenlev.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Til et skævt indslag på TV/MIDT-VEST skal jeg finde en masse mærkelige /
> skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.

Hmmm, hvad med "Mageløs" her i Viborg..?

Det er dæl´me da et mærkeligt navn til en vej

--
Mvh.
- Peter R. Christiansen

Fra : Madsen

Dato : 22-05-05 20:21

Lasse wrote:
> [...]
> vestjylland.
> Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget

Langthjemvej liger godt nok i nordjylland.

Fra : phk

Dato : 22-05-05 20:46

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Langthjemvej liger godt nok i nordjylland.

Ja, både i Frederikshavn og Brønderslev.

--
Per, Esbjerg

Fra : Søren

Dato : 22-05-05 20:37

> [...]
> skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.
>
> Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget

Oldemorshovedvej

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 20:50

Eller Overdrevet i Skanderborg ............ og godt man ikke bor i nr 6

--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : phk

Dato : 22-05-05 20:55

"Lasse" <spamlasse@roenlev.dk> skrev i en meddelelse
> Hej bilister!
>
> Måske er det OT, men jeg håber at jeg må forsøge - Eller at nogen vil
> guide mig det rigtige sted hen:

Enhver navigator med respekt for sig selv .. :)

An der Hell
Auf der Hell
Die Hell
Hell
Hell lane
Hell Weg
Im Hell
In der Hell
Zur Hell

Listen er lang på bare det ord.

Bl.a. i Viborg ligger Helvegshøjen, den er stejl af helvede til.

Så er der også en vej der hedder Helved, men om det har nogen forbindelse
til ovenstående skal være mig usagt :)

Husrækken findes rigtig mange steder. Jeg kørte forbi en af dem i dag.

Navnløs findes også i Viborg lige som Mageløs, som også findes i Odense.

Der findes også en masse navne med himmerige og Himmel, hvis du søger på det

Det kan hurtigt blive en hobby at lede efter navne. Mit mellemnavn findes
både som navnet på en vej og på et par byer i Østtyskland :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Conny Nielsen

Dato : 22-05-05 21:00

På Djursland ligger Familiesengen..... Synes jeg i hvert fald er et spøjst
navn til en vej

MVH

Conny

Fra : Brian

Dato : 22-05-05 21:05

Hejsa!

Conny Nielsen skrev:

> På Djursland ligger Familiesengen..... Synes jeg i hvert fald er et
> spøjst navn til en vej

Den skulle vel aldrig gå igennem byen Marie Magdalene ?

/Brian

Fra : Rander

Dato : 22-05-05 21:19

Sun, 22 May 2005 22:00:01 +0200 brugte Conny Nielsen 8 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>På Djursland ligger Familiesengen..... Synes jeg i hvert fald er et spøjst
>navn til en vej

Heh - der ligger Gammeljord også...

http://rander.dk (temporarily down!)

Hvis zebraerne løb den modsatte vej, ville løverne blive trampet ihjel. (Mikal Rode)

Fra : Madsen

Dato : 22-05-05 21:43

Conny Nielsen wrote:
> På Djursland ligger Familiesengen..... Synes jeg i hvert fald er et
> spøjst navn til en vej

Ja , og Sengeløse liger på Fyn
--
Madsen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 22-05-05 20:53

> Til et skævt indslag på TV/MIDT-VEST skal jeg finde en masse mærkelige /
> skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.

At Spanien er er vej i Århus, er jo ret særpræget...

- Her på Als, hvor jeg bor, har vi en lille landsby som hedder Helved - det
er vel også en smule sjovt ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Rander

Dato : 22-05-05 21:18

Sun, 22 May 2005 21:53:19 +0200 brugte Andreas M. Hansen 13 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>At Spanien er er vej i Århus, er jo ret særpræget...
>- Her på Als, hvor jeg bor, har vi en lille landsby som hedder Helved - det
>er vel også en smule sjovt ?

Nå ja, i København har vi en lille gade (lille! Den er kun omkring 20 m
lang) der hedder Åbenrå.

http://rander.dk (temporarily down!)

Piger, der siger ja til at gå i seng med en mand, er ludere. Piger, der siger nej, er damer.
Det er dog en temmelig gammeldags opfattelse af begrebet. Hvis en af Jer drenge skulle rende
ind i en pige, der siger nej, skal I ikke drage den forhastede slutning, at I har fundet en dame.
I kan også være løbet ind i en lesbisk. (Fran Lebowitz)

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 22-05-05 21:58

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> Sun, 22 May 2005 21:53:19 +0200 brugte Andreas M. Hansen 13 linier på at
> fortælle dette til dk.fritid.bil:

> Nå ja, i København har vi en lille gade (lille! Den er kun omkring 20 m
> lang) der hedder Åbenrå.

For ikke at nævne Vejlesø i Holte !

mvh
Bendt

Fra : Gunnar007

Dato : 23-05-05 17:46

> Nå ja, i København har vi en lille gade (lille! Den er kun omkring 20 m
> lang) der hedder Åbenrå.

Vi kan godt blive på djævle øen her.

Godtgemt, i rødovre så vidt jeg husker

Nitivej det er jo ok, men tænk at bo i nr 11

Hilsen G

Fra : Rander

Dato : 23-05-05 18:00

Mon, 23 May 2005 18:46:18 +0200 brugte Gunnar007 12 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

>Vi kan godt blive på djævle øen her.
>Godtgemt, i rødovre så vidt jeg husker

S¨husker du forkert, Bagsværd havde været mere korrekt (lige bag
stationen)...

>Nitivej det er jo ok, men tænk at bo i nr 11

Kunne da være sjovt...

Var forøvrigt i Herlev igår. Godt nok så der rimelig kønt ud, men ligefrem
at kalde den Romancevej, det...

http://rander.dk (temporarily down!)

Danske tjenestemænd får bagdele i udlandet (Flensborg Avis)

Fra : Broegger

Dato : 23-05-05 07:35

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev

> At Spanien er er vej i Århus, er jo ret særpræget...

og den ligger tæt på Sibirien!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Brian Madsen

Dato : 22-05-05 21:21

Den er er ret fed.... Hvad får det jer til at tænke på... he he

http://www.ondmis.dk/cpg132/albums/userpics/karensklit.jpg

- og så er det en blind vej

mvh
B. Madsen

Fra : Oniel

Dato : 22-05-05 21:42

"Lasse" <spamlasse@roenlev.dk> skrev i en meddelelse

Synd du ikke har Als med for i Sønderborg ligger "verdens ende"

O Nielsen

Fra : Bo Madsen

Dato : 23-05-05 09:31

> Synd du ikke har Als med for i Sønderborg ligger >"verdens ende"

og i Grindsted kan du køre "jorden rundt" på under et minut!

Bo

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-05-05 21:43

Lasse skriver:

> Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget gerne.
> Her, eller på laro@tvmidtvest.dk.

Viborg - Dumpen.

Randers - Skærigennem (også betgnet pisigennem, da mange lader vandet
der en våd aften).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 22-05-05 22:23

"Lasse" <spamlasse@roenlev.dk> skrev i en meddelelse
> Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget
> gerne.

Jeg har engang købt en hund på Månen .. altså den vej der ligger lidt syd
for Bjerringbro...

--
/J
Suzuki SV 1000 K4

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 22:31

"Lasse" <spamlasse@roenlev.dk> wrote in message
> [...]
>
> Til et skævt indslag på TV/MIDT-VEST skal jeg finde en masse mærkelige /
> skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.

mads patentvej

--
tom

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 22-05-05 22:49

Lasse wrote:

> Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget
> gerne. Her,
Ellekonebakken og Ellekonedalen. Findes kun i Viborg efter navigator.

mvh
Henning

Fra : Q

Dato : 22-05-05 23:55

"Lasse" <spamlasse@roenlev.dk> skrev i en meddelelse

> Til et skævt indslag på TV/MIDT-VEST skal jeg finde en masse mærkelige /
> skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.

Vejen West End i Kongerslev deler navn med et berygtet værtshus i Aalborg..

Taulov Mejeri ( Arlafoods ) ved Fredericia ligger på Danbovej ( Danbo =
ost )

Christiansfeld Mejericenter ( Arla ) ligger på Arlavej i Christiansfeld ved
Kolding ( 6070 )

/peter

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-05-05 00:09

"Q" <Q@Q.Q> skrev

> [...]
> ost )
>
> Christiansfeld Mejericenter ( Arla ) ligger på Arlavej i Christiansfeld

Arla i Slagelse ligger på Karolinevej

Ellers er Overgaden nedenvande i Kbh. vel også velkendt.

Der eksisterer også en holdanvej.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Kate

Dato : 23-05-05 21:01

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in

> Der eksisterer også en holdanvej.

Jeps i Ballerup. I Jonstrup også ved Ballerup ligger Skråplanet, med
mindre de har fået lov at ændre navnet. Da jeg gik på HF i Ballrup
havde vi en lærer som boede på Skråplanet og hun var træt af alle de
"kvikke" bemærkninger i den anledning

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Rander

Dato : 23-05-05 00:25

Mon, 23 May 2005 00:55:16 +0200 brugte Q 19 linier på at fortælle dette til
dk.fritid.bil:

>Vejen West End i Kongerslev deler navn med et berygtet værtshus i Aalborg..

Westend ligger skam også på Vesterbro i København...

> [...]
>ost )
>Christiansfeld Mejericenter ( Arla ) ligger på Arlavej i Christiansfeld ved

Tjah - Girobank lå(?) også på Girostrøget i Høje Taastrup...

http://rander.dk (temporarily down!)

Dans er et lodret udtryk for et vandret ønske. (Anonym)

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 24-05-05 17:52

Rander wrote:
> Mon, 23 May 2005 00:55:16 +0200 brugte Q 19 linier på at fortælle dette til
> dk.fritid.bil:

> Westend ligger skam også på Vesterbro i København...

... og der er også en pub der hedder West End på Vesterbro i Odense.

Der er forøvrigt en vej der hedder Smutvej i (Skt. Klemens) 5260
Odense S - der er dog ikke nogen huse/adresser på den, og den ligner
mere en cykelsti, men vejskiltet er der.

Fra : Rander

Dato : 24-05-05 18:16

Tue, 24 May 2005 18:52:24 +0200 brugte Jens C. Hansen 16 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>Der er forøvrigt en vej der hedder Smutvej i (Skt. Klemens) 5260
>Odense S - der er dog ikke nogen huse/adresser på den, og den ligner
>mere en cykelsti, men vejskiltet er der.

Der er skam flere Smutveje i Danmark - og endnu flere Genveje...

http://rander.dk (temporarily down!)

At ældes er en dårlig vane, som en beskæftiget mand slet ikke lader opstå. (André Maurois)

Fra : Brian

Dato : 24-05-05 19:54

Hejsa!

Rander skrev:

> Der er skam flere Smutveje i Danmark - og endnu flere Genveje...

Jeps, så en 12 Km syd for Skive den anden dag. Den hedder Genvej og er
en grusvej! Og så påstår man at offentlig ansatte ikke har humor

/Brian

Fra : Peter Juul

Dato : 23-05-05 13:02

"Q" skrev
..
> Vejen West End i Kongerslev deler navn med et berygtet værtshus i
> Aalborg..

Aalborg gemmer osse på navne som Paletten og Godtgemt....

I Lille Binderup mellem Aalborg og Viborg ligger Skovlvejen... Den virker
osse som om den er lavet med een

Eller i Vadum nord for Aalborg : Nervøsvej (Opkaldt efter en tidlig
flyvefætter på Flyvestation Aalborg, der ligger lige ved siden af byen -
Navnet udtales med tryk på første stavelse.

VenHils
Peter

Fra : sode

Dato : 23-05-05 17:57

Sletingenvej i Skallerup ved hjørring.....

Fra : Peter Weis

Dato : 22-05-05 20:49

Lasse wrote:
> [...]
>
> Til et skævt indslag på TV/MIDT-VEST skal jeg finde en masse mærkelige /
> skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.

Hmm, lidt uden for det geografiske område (i Kollerød pr. Nordsjælland),
finder man en af mine favoritter. I kan selv gætte hvorfor: Vejs ende.

mvh
Peter Weis

Fra : Aksel

Dato : 23-05-05 19:48

> Til et skævt indslag på TV/MIDT-VEST skal jeg finde en masse mærkelige /
> skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.

Du har ikke så langt til "Victoria Street Station" på
Vemb-Lemvig-Tyborønbanen.

Hilsen Aksel

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-05-05 20:48

"Lasse" <spamlasse@roenlev.dk> skrev i en meddelelse > Så hvis I lige kan
komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget gerne.
> Her, eller på laro@tvmidtvest.dk.

Ålekistevej i Kbh., Hvidover.

Fra : Lasse

Dato : 23-05-05 21:00

Hej med jer!

1000 tak for hjælpen! Det er da mildest talt en imponerende respons der er
kommet!

Det må jo betyde at et skævt indslag om netop dette ikke vil være det værste
man kan sende!

Mvh
Lasse Rønlev

Fra : Leonard

Dato : 24-05-05 21:56

"Lasse" <spamlasse@roenlev.dk> wrote:

>1000 tak for hjælpen! Det er da mildest talt en imponerende respons der er
>kommet!

Ja, men ret sørgeligt at så mange ikke kan deres geografi

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Lasse

Dato : 24-05-05 22:25

Tjaeh.
Det er vel bare et bevis på, at der er noget folk synes er sjovt / hyggeligt
at snakke med om - Men du har ret - der må sorteres lidt

Lasse

Fra : Kate

Dato : 27-05-05 08:09

Leonard <usenet@leonard.dk> wrote in

> Ja, men ret sørgeligt at så mange ikke kan deres geografi

Århjahva'
Det beviser jo bare at der er mange underlige vejnavne.
Forresten, der findes også en Rundforbivej, den ligger i Vedbæk.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-05-05 08:43

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Det beviser jo bare at der er mange underlige vejnavne.
> Forresten, der findes også en Rundforbivej, den ligger i Vedbæk.

Den hurtige findes i Esbjerg
Genvej

Så er der den langsomme
Hulvejen, hullerne er vis lappede for længe siden

Adgangsvejen, hvad mon den giver adgang til?

Sahara har vi også

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Leonard

Dato : 27-05-05 09:15

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Hulvejen, hullerne er vis lappede for længe siden

En hulvej er ikke en hullet vej, men en vej der ligger i en hulning.
Og dem er der mange af i DK.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Tommy Fer

Dato : 23-05-05 22:13

Lasse wrote:
> [...]
> skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.
>
> Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget gerne.

Lidt væk fra det område du søgt, men imellem næstved og fuglebjerg
ligger bøssevænget.

mvh Tommy Fer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-05-05 05:27

Tommy Fer skriver:

> Lidt væk fra det område du søgt, men imellem næstved og fuglebjerg
> ligger bøssevænget.

Tænk, jeg trode at det var mellem Lem og Tarm.

Fra : Brian

Dato : 24-05-05 16:46

Hejsa!

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Tænk, jeg trode at det var mellem Lem og Tarm.

*ROFL*

/Brian

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 24-05-05 21:43

> Tommy Fer skriver:

> Tænk, jeg trode at det var mellem Lem og Tarm.

Det er måske snarere oppe mellem det to Nordjyske byer Manne og Tise, for
der ligger Tise-Manne Forsamlingshus.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 23-05-05 22:25

> [...]
> skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.
>
> Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget

Kørte gennem en by for ca 3 uger siden, og nu kan jeg ikke lige huske hvad
den hed, men den lå lidt nord for Ålborg. Det var nu så også mest vejnavnet
jeg hæftede mig ved, ved den lejlighed. --

Wild West vej.

Ja det lignede det nu så ikke lige.

Jesper

Fra : Q

Dato : 23-05-05 23:13

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:429249dd$0$79454$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> den hed, men den lå lidt nord for Ålborg. Det var nu så også mest
vejnavnet
> jeg hæftede mig ved, ved den lejlighed. --

9310 Vodskov... Havde helt glemt den

Nu vi er i gang, er der så ikke nogen der kan tage et billede af "
Traktorkørsel forbudt" skiltet for enden af HC Andersens Vej i Vrå ved
Hjørring? Kan ikke rigtig lure om det siger noget om byens beliggenhed
eller dens beboere

Der er forresten også Svanereden i Suldrup ved Støvring.. Jeg kendte engang
et par slidte personligheder som boede der, men om alle beboerne på vejen er
på samme måde skal jeg ikke kunne sige..

/peter

Fra : Brian Sørup

Dato : 24-05-05 13:16

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> [...]
> Traktorkørsel forbudt" skiltet for enden af HC Andersens Vej i Vrå ved
> Hjørring? Kan ikke rigtig lure om det siger noget om byens beliggenhed

Det må absolut være beliggenheden -
der er nemlig ikke mange Volvo'er i byen

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St Car

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-05-05 05:28

Lasse skriver:

> Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget gerne.
> Her, eller på laro@tvmidtvest.dk.

Lille Amerika i Gjern.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-05-05 05:28

Lasse skriver:

> Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget gerne.
> Her, eller på laro@tvmidtvest.dk.

Argh og mælkevejen i Vedersø.

Fra : Madsen

Dato : 24-05-05 18:29

Lasse wrote:
> [...]
> vestjylland.
> Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget

Eller Sandgraven som liger ved ore på nordfyn.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 24-05-05 21:45

Lasse wrote:
> [...]
> skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.
>
> Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget gerne.

Naboløs, 1206 København K
Naboløs, 9240 Nibe
Svineryggen, 7100 Vejle
Svinetruget, 9270 Klarup
Mosters Vænge, 9370 Hals

Osv. :)

Fra : phk

Dato : 26-05-05 08:33

"Lasse" <spamlasse@roenlev.dk> skrev i en meddelelse
> Hej bilister!
>
> Måske er det OT, men jeg håber at jeg må forsøge - Eller at nogen vil
> guide mig det rigtige sted hen:

Fodboldvej, Frederikshavn ...
Gylle Skolgata ligger i Sverige ..
Det gør Gyllegaten også ..

Så var jeg lige henne for at smøre mig en mad, og så kom jeg i tanke om
smørhullet - den ligger i Vejle :)

Solen ligger i Frederiksborg. Men Jorden Rundt ligger i Grindsted. Lille
Amerika ligger i Gjern. Forgården ligger et sted på Sjælland - jeg tror det
er Helvedes forgård :)

--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-05-05 09:38

On Sun, 22 May 2005 21:08:36 +0200, "Lasse" <spamlasse@roenlev.dk>
wrote:

> [...]
>skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.
>
>Så hvis I lige kan komme på en vej med et sådant navn, så skriv meget gerne.

På Amager findes der vej/gadenavne som gør både mig og min førerhund
forvirrede.

Vælger man Kastrupvej, ja så kommer man til Kastrup, og vælger man
f.eks. Tårnbyvej, ja så kommer man til Tårnby.

Helt anderledes stiller det sig med f.eks. Englandsvej og Italiensvej.
Der er jeg godt nok blevet skuffet mange gange.

Der har jeg siddet med pas og det hele klar, kun for at konstatere, at
man ender ude ved vandet, uden det mindste tegn på eksisterende
færgeforbindelser!

Det kunne de godt have sparet mig for.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter Weis

Dato : 26-05-05 19:53

Folmer Rasmussen wrote:

> Helt anderledes stiller det sig med f.eks. Englandsvej og Italiensvej.
> Der er jeg godt nok blevet skuffet mange gange.

Du giver bare op for hurtigt. Prøv at fortsætte, så skal du nok nå frem.

Det er s'gu så typisk for jer unge mennesker - ingen tålmodighed, Alt
skal I have med det samme.

mvh
Peter

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 26-05-05 20:55

Lasse wrote:

> Til et skævt indslag på TV/MIDT-VEST skal jeg finde en masse mærkelige /
> skøre / underlige / sjove vejnavne fra midt- og vestjylland.

Vejen ingen mænd med respekt for sig selv ønsker at bo på: Lille
Kanikkestræde..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Peter Weis

Dato : 26-05-05 21:39

Thomas Strandtoft wrote:

> Vejen ingen mænd med respekt for sig selv ønsker at bo på: Lille
> Kanikkestræde..

Specielt ikke på hjørnet vef Fjols-stræde.

mvh
Peter