CS S grafikproblem?
Fra : Carsten

Dato : 22-05-05 19:15

Hej NG.

Jeg spiller CS Source. Jeg ved ikke om jeg har et grafikproblem. I den gamle
CS døde modstanderne når man pegede på dem og skød, og min score var
minimum, at jeg spillede lige op. Men i CS S, kan jeg se, når jeg er død og
klistrer mig på ryggen af en spiller, at det for mig ser ud som om, at
modstanderne falder, selvom sigtekornet slet ikke peger på modstanderen.
Siden jeg er begyndt at spille CS S er min score også faldet drastisk. Er
det en fejl i spillet , eller er der en grafikindstilling jeg kan sætte, for
at gøre det bedre?

M.v.h.
Carsten

Check min hjemmeside: www.nyhedsoverblikket.dk Overskrifter fra forskellige
nyhedsmedier....
Og så lige en smart feature... Du kan tilmed designe din egen startside med
præcis de medier du er interesseret i

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-05-05 19:58

Carsten wrote:
> [...]
> min score også faldet drastisk. Er det en fejl i spillet , eller er
> der en grafikindstilling jeg kan sætte, for at gøre det bedre?

Og jeg tror at du lige så godt i samme åndedrag kan spørge, om nogen kender
til nogle cheatfree servere....Jeg har aldrig gidet at gå i gang med CS pga.
det ikke helt lille problem. Spiller mindre og mindre online efterhånden. Er
også ved at skippe CoD:UO efterhånden. Men nu er det da også snart sommer,
så who cares

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-05 00:22

> Og jeg tror at du lige så godt i samme åndedrag kan spørge, om nogen
kender
> til nogle cheatfree servere

Valve har released VAC2 som er deres forsøg på Anticheat. Kig efter de
servere der har det installeret. Desværre roder de stadig med noget lag, men
de tester stadig og det kører bedre og bedre. Lige PT banner Steam ikke, men
logger bare. Sikkert for at give evt. cheatere en vågen-op-pille. Når de
skruer bissen på, får cheatere simpelt hen deres account lukket.

Beetlefart har også et anticheat-mod ude....virker fint. Har indtil vidre
knaldet og banned 18 spillere, og flere kommer til dagligt (Kan da nævne, at
det lader til at dele af klanen AMT ikke har rent mel i posen!)......så der
er lys for enden af tunnelen.

Kan da henvise til www.clankuk.dk, hvis servere holdes, så vidt det kan lade
sig gøre, cheater-fri. Her kan du i øvrigt også i forummet få hjælp til at
optimere dit system til CS:S.

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-05-05 08:16

Ivan [7100] wrote:
> [...]
> Steam ikke, men logger bare. Sikkert for at give evt. cheatere en
> vågen-op-pille. Når de skruer bissen på, får cheatere simpelt hen

Man kan da håbe. CoD:UO kører med PunkBuster, og det kan åbenbart omgås.
Mødte på et tidspunkt et par dummernikker der åbenlyst skrev om deres cheats
på en PB server. Tja....

Fra : sls

Dato : 22-05-05 20:15

"Carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> [...]
> det en fejl i spillet , eller er der en grafikindstilling jeg kan sætte,

Du kan ikke regne med hvad du ser i "in-eys" på andre spillere.

Mvh Sid

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 23-05-05 13:08

Carsten wrote:
> [...]
> nyhedsmedier....
> Og så lige en smart feature... Du kan tilmed designe din egen startside med

Hejsa

? er om du køre med de rigtige settings. Servere kan køre med
forskellige ticrates fra 33 - 100 og hvilken type server man gamer på
skal man tilpasse cl_interp for at hitboxene er rigtige. på en server
med tiscrate 100 skal den være 0.1 som er default setting, på en server
med 66 skal den sættes til 0.06 etc. Så det kan meget vel være en ikke
ticrate 100 server du har gamet på. for er den for høj skal man aim bag
ved personen for at ramme er den for lav foran. Mener windows server
deafult er 33 eller 66. Linux ved jeg ikke hvad er default.

På *KUK* serverne køre vi med 100 dvs. at hitboxene passer når man køre
med default settings. Nu blev der ikke skrevet ip'er på vores server i
den post hvor vores server blev nævnt, men her er de.

81.7.177.16:27020
81.7.177.16:27015
81.7.177.28:27018

Den sidste bliver dog ikke brugt så meget endnu, da den er helt ny. Som
også nævnt køre vi med beetlefarts anticheat, ca. 4-5 bliver taget om
dagen. Serverne er ret ofte admin bemandet og hvis de ikke er kan man
altid hente os på mirc. Jeg selv dækker natte timerne ind, de andre dag
timerne og aften.

Hygge

Dorthe Aagaard Nielsen aka AngelFire *KUK*