Andet multimedie
bentjuul 3670
CS grafikproblem?
Fra : Carsten

Dato : 22-05-05 19:14

Hej NG.

Jeg spiller CS Source. Jeg ved ikke om jeg har et grafikproblem. I den gamle
CS døde modstanderne når man pegede på dem og skød, og min score var
minimum, at jeg spillede lige op. Men i CS S, kan jeg se, når jeg er død og
klistrer mig på ryggen af en spiller, at det for mig ser ud som om, at
modstanderne falder, selvom sigtekornet slet ikke peger på modstanderen.
Siden jeg er begyndt at spille CS S er min score også faldet drastisk. Er
det en fejl i spillet , eller er der en grafikindstilling jeg kan sætte, for
at gøre det bedre?

M.v.h.
Carsten

Check min hjemmeside: www.nyhedsoverblikket.dk Overskrifter fra forskellige
nyhedsmedier....
Og så lige en smart feature... Du kan tilmed designe din egen startside med
præcis de medier du er interesseret i

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-05-05 20:27

Carsten skrev:

>Jeg spiller CS Source. Jeg ved ikke om jeg har et grafikproblem. I den gamle
>CS døde modstanderne når man pegede på dem og skød, og min score var
>minimum, at jeg spillede lige op

Denne her gruppe handler om grafikbehandling på computer og ikke
grafikproblemer med f.eks. grafikkort.

Bedre grupper til dine spørgsmål er
news:dk.edb.hardware.grafikkort eller

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Christoffer

Dato : 22-05-05 21:45

> [...]
> det en fejl i spillet , eller er der en grafikindstilling jeg kan sætte,
Tror du vil få et kvalificeret svar hos boomtown, der sidder eksperterne
inde.
http://steam.boomtown.net/da_dk/

--
Christoffer