Reifendirekt
Fra : Gismo

Dato : 22-05-05 17:19

Jeg skal have continental 195/65/15. PremiumContakt

På reifendirekt koster de 70.50 euro x 7,55 = 532,27

Går jeg i under det danske flag stiger samme dæk til 612,10

Er der lev. omk. hvis jeg køber i tyskland?

Gismo.

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-05-05 17:31

Gismo - baatnakkedummy @hotmail.com
4290b0fd$0$5097$ba624c82@nntp06.dk.telia.net
skrev følgende:
> Jeg skal have continental 195/65/15. PremiumContakt
>
> På reifendirekt koster de 70.50 euro x 7,55 = 532,27
>
> Går jeg i under det danske flag stiger samme dæk til 612,10
>
> Er der lev. omk. hvis jeg køber i tyskland?

"Our tyre prices include VAT and packaging as well as shipping costs within
Germany. "

Tror godt du kan regne med en merpris... I det hele taget er jeg i tvivl om,
om de vil sende udenfor Tyskland når nu der eksisterer en dansk version af
butikken.

--
Martin Petersen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-05-05 17:33

Gismo wrote:
> Jeg skal have continental 195/65/15. PremiumContakt
>
> På reifendirekt koster de 70.50 euro x 7,55 = 532,27
>
> Går jeg i under det danske flag stiger samme dæk til 612,10
>
> Er der lev. omk. hvis jeg køber i tyskland?

Jeg mener ikke, at du kan længere, da de har nået grænsen for, hvor meget de
må sælge til DK...
Og de skal derfor - som os andre - betale dansk moms...

Og ja, tidligere var der i hvert fald større lev. omk.

Jeg kan evt. tilbyde dig dækkene for 579 kr. pr. stk. inkl. dansk moms og
levering.

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-05-05 18:44

Gismo wrote:
> Jeg skal have continental 195/65/15. PremiumContakt
> På reifendirekt koster de 70.50 euro x 7,55 = 532,27
> Går jeg i under det danske flag stiger samme dæk til 612,10
> Er der lev. omk. hvis jeg køber i tyskland?

De bruger blot en kurs så de ikke snyder sig selv.

Når man handler i Tyskland kan det bedst betale sig at veksle hjemme i
sin egen bank. Er man heldig har man en eller anden konto der giver
adgang til at veksle uden gebyr.

En del steder kan man betale med dankort, men det koster mellem 1,25 og
1,75% ekstra på regningen. Og her sikkert oven i den forhøjede kurs.

Den rigtige, generelle, kurs er i øvrigt 7,43 kr/euro.

--
MVH Finn

Fra : Flemming

Dato : 22-05-05 22:18

Gismo wrote:
> Jeg skal have continental 195/65/15. PremiumContakt

Prøv at ringe til VW i Hillerød, det kan være hvis du taler rigtigt godt for
dig, at du kan få 4 styk inkl.. montering for 2000 Kr.
(Det fik jeg da de havde noget weekend tilbud for 2-3 mdr siden.)

--
Mvh. Flemming