Rat til BX med indbygget fjernbetjening??
Fra : Mie

Dato : 22-05-05 17:18

Hejsa

Er det muligt at skifte sit originale rat på sin Citroen BX med et rat hvor
der er fjernbetjening?? (både originalt citroen og uoriginalt)??
Og skal der så en speciel radio til.....hvis ja! hvilke??

/Mie

Fra : NS

Dato : 22-05-05 22:47

Mie wrote:
> [...]
> der er fjernbetjening?? (både originalt citroen og uoriginalt)??
> Og skal der så en speciel radio til.....hvis ja! hvilke??

Det findes ikke originalt, men det er da ikke umuligt at der er lavet
noget uoriginalt udstyr, men jeg tvivler.

NS

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 23-05-05 05:38

NS wrote:

> Det findes ikke originalt, men det er da ikke umuligt at der er lavet
> noget uoriginalt udstyr, men jeg tvivler.

Så alt i alt, er det nok billigere at købe en gammel Xantia, hvor den
slags er monteret originalt :)

Mvh.

Fra : Mie

Dato : 23-05-05 06:24

> Så alt i alt, er det nok billigere at købe en gammel Xantia, hvor den
> slags er monteret originalt :)

Men kan rattet fra Xantia'en ikke bruges i BX'eren??

/Mie

Fra : NS

Dato : 23-05-05 09:45

Mie wrote:

> Men kan rattet fra Xantia'en ikke bruges i BX'eren??
>
> /Mie

Det kan det ikke - det kan måske monteres, men knapperne vil ikke virke.
Men en anden mulighed er jo, at købe en radio, hvor der medfølger en
ratfjernbetjening.

NS

Fra : Mie

Dato : 23-05-05 10:20

> Det kan det ikke - det kan måske monteres, men knapperne vil ikke virke.
> Men en anden mulighed er jo, at købe en radio, hvor der medfølger en
> ratfjernbetjening.

Hvorfor vil knapperne ikke virke??
Hvis nu det bliver monteret lige som på Xantia'en så burde det vel virke
eller hvad??

Fra : NS

Dato : 23-05-05 10:49

Mie wrote:

> Hvorfor vil knapperne ikke virke??
> Hvis nu det bliver monteret lige som på Xantia'en så burde det vel virke
> eller hvad??

Fordi der ikke er noget at forbinde dem til. En BX har ikke rattet
opbygget på samme måde som Xantia så det kan ganske enkelt ikke lade sig
gøre for almindelige dødelige at få det til at fungere.

NS

Fra : Mie

Dato : 23-05-05 11:46

> [...]
> opbygget på samme måde som Xantia så det kan ganske enkelt ikke lade sig
> gøre for almindelige dødelige at få det til at fungere.

Nej jeg må hellere slå det ud af hovedet.
Takker for hjælpen.