The Core
Fra : zcully

Dato : 22-05-05 16:30

Hmm så lige The Core.
Kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal grine, græde eller juble!!
Jeg syntes generelt den var for langt ude og for lang. Kunne ikke rigtig
tage den seriøst. Mange af deres teorier om alt muligt og deres rejse i
"rumskibet" virkede godt nok unaturligt. Men på en eller anden måde var man
godt underholdt alligevel.
Passer nok meget godt med nogen af de her anmeldelser:
http://www.scope.dk/filmanmeldelser.php?movID=2023

Hvad syntes i?

/Zcully

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-05-05 16:42

Hej!

zcully wrote:
> Hvad syntes i?

Den var præcis lige så tåbelig som Armageddon, bare i den anden retning (altså
ned istedet for op)

Begge film er noget af det værste hollywood-klamp produceret i lange tider -
igen efter min beskedne mening :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-05-05 16:54

Kim Voss Schrader - usenet1@mumbojumbo.dk
4290a835$0$79454$14726298@news.sunsite.dk
skrev følgende:
> [...]
>
> Begge film er noget af det værste hollywood-klamp produceret i lange
> tider - igen efter min beskedne mening :)

Men efter min beskedne mening ganske underholdende, hvis man ikke har noget
bedre at tage sig til. :)

--
Martin Petersen

Fra : Lampen

Dato : 22-05-05 17:26

Martin Petersen wrote:
> Kim Voss Schrader - usenet1@mumbojumbo.dk
> 4290a835$0$79454$14726298@news.sunsite.dk

> Men efter min beskedne mening ganske underholdende, hvis man ikke har noget
> bedre at tage sig til. :)

Den er sjov fordi den er så dårlig, armageddon er bare ulidelig i min
mening.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-05-05 17:53

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Begge film er noget af det værste hollywood-klamp produceret i lange
> tider - igen efter min beskedne mening :)

Nu er begge film jo ikke helt nye men:

Jeg syntes nu Armageddon er langt bedre end The Core. The Core minder mest
af alt om en B-film i sin værste form.
Armageddon kan jeg huske jeg syntedes ret godt om lige da den kom ud, men
det er længe siden jeg har set den nu. Jeg holder altid af at se en Bruce
Willis film.

The Core er lige så elendig som alt muligt andet Holylwood bras der kommer
for tiden. Her af kan nævnes nyere film som (nu nævner film som ikke engang
kan anses som underholdning, men bare ren elendighed) The Forgotten, White
Noise, Alone in the darkness og Paparazzi samt andre- altså en fejl på
filmrulle, intet andet

Mvh. Martin

Fra : Kim2000

Dato : 22-05-05 18:01

> [...]
>
> Begge film er noget af det værste hollywood-klamp produceret i lange
> tider - igen efter min beskedne mening :)

Jeg nød nu begge film og jeg genser dem jævnligt.

mvh
Kim

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-05-05 17:26

zcully wrote:
> Hmm så lige The Core.

Røv - den tid kunne du have brugt bedre :)

> Passer nok meget godt med nogen af de her anmeldelser:
> http://www.scope.dk/filmanmeldelser.php?movID=2023
>
> Hvad syntes i?

Jeg synes den var fjollet - fuldstændig!

> /Zcully

Lars B

Fra : Jesper

Dato : 22-05-05 18:13

zcully <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote:

> [...]
> godt underholdt alligevel.
> Passer nok meget godt med nogen af de her anmeldelser:

Er man åben for en underholdende fantasi, så er The Core fremragende.
Glimrende underholdningshåndværk med den søde Hilary Swank, der bestemt
ikke er hård ved optikken! Jeg fandt den langt bedre end Armageddon.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 24-05-05 19:13

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in message
> [...]
man
> godt underholdt alligevel.
> Passer nok meget godt med nogen af de her anmeldelser:

Når man er sneet inde og fjernsynet ikke kan modtage antennesignaler, alle
de andre film er udlånt og man keder sig lidt, så er den faktisk god nok. Og
vores lille frk pilot gør den lidt mere seværdig .

For langt ude ? du mener inde , sorry bad joke. Det er altså en af de
film, hvor man skal lægge hovedet fra sig og bare blive underholdt. Du skal
på intet tidspunkt prøve at tage den seriøst.

Det sjove er at historier om de er på bogform eller på film er med til at
skabe teoretiske efteranalyser, for at se mulighederne og ikke umuligheder.
Så gad vide om ikke en eller anden tåbelig general i USAland leger med
megalaser, eller core-bomber .

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-05-05 20:35

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> godt underholdt alligevel.
> Passer nok meget godt med nogen af de her anmeldelser:

Tja jeg har efterhånden set den et par gange, den er nu meget underholdende
men ikke nogen perle i rækken.
Noget jeg synes er totalt lamt i filmen, er der hvor rumfærgen skal lande i
kanalen.. Fuldstændigt ude af proportioner, det svarer jo til at lade
Titanic sejle op af Gudenåen.
Nåja, så er der jo også der hvor "rum-jords-færgen" går i stykker og de står
og kigger på al den her lava der kommer tættere og tættere på, faktisk
næsten helt op til deres fødder.. Måske de aldrig har hørt om strålevarme?
Jeg har altså set en avis antænde 30 cm fra en rødglødende kogeplade, og mon
ikke lava er en temmelig stor del varmere?

Nå, nok om det negative.. Hilary Swank ser godt ud, hvalerne var vistnok
ægte og så var scenen med duerne ret underholdende (Hitchcock med
magentfelter)

Mvh
Benjamin

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 24-05-05 20:41

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mon
> ikke lava er en temmelig stor del varmere?

Næ du, for jeg har selv set Obi-Wan Kenobi og Darth Vader stå på surfbræt på
et hav af lava, uden så meget som at svede!
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 25-05-05 16:48

> Næ du, for jeg har selv set Obi-Wan Kenobi og Darth Vader stå på surfbræt
> på et hav af lava, uden så meget som at svede!
> --

I find your lack of faith disturbing!

There are NO sounds in space ya know?

Mvh. Martin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 25-05-05 17:22

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg har selv set Obi-Wan Kenobi og Darth Vader stå på surfbræt på
> et hav af lava, uden så meget som at svede!

Jeg ved det, det tog mig dælme også lang tid at lære dem det trick

Mvh
Benjamin