Hvad hedder sådan en?
Fra : Michael Kristensen

Dato : 22-05-05 16:23

Hej NG

Hvad hedder det stykke, der sidder under plastikkofangeren?

se evt http://www.daimi.au.dk/~mbk/polo/polo_bagende

Som det ses på billedet, er der huller i dette i begge sider. Har fået
fortalt, at det medfører omsyn, da der ikke må være skarpe kanter på en bil.
Værkstedet, der har lavet rust på poloen de andre steder på bilen, skulle
have 2 kkr for at ordne den.

Er i gang med at se, om man kan skaffe den som ny eller brugt reservedel
(går ud fra den er skruet fast under kofangeren), men kan ikke finde helt ud
af, hvad sådan en hedder?

vh
Michael Kristensen

Fra : Basil

Dato : 22-05-05 16:45

Michael Kristensen wrote:
> [...]
> (går ud fra den er skruet fast under kofangeren), men kan ikke finde helt

Rent personligt ville jeg bare skære den af, i stedet for at bruge penge på
en ny.
Kai

Fra : Michael Kristensen

Dato : 22-05-05 20:37

> Rent personligt ville jeg bare skære den af, i stedet for at bruge penge

> en ny.
> Kai

Må man det?

Hvis ja, så gør jeg det. Jeg er ligeglad med, hvordan bilen tager sig ud
kosmetisk.

vh
Michael Kristensen

Fra : Basil

Dato : 22-05-05 21:18

Michael Kristensen wrote:

> Må man det?
>
> Hvis ja, så gør jeg det. Jeg er ligeglad med, hvordan bilen tager sig ud
> kosmetisk.
>
> vh
> Michael Kristensen

Det her jeg ingen anelse om, men så længe der ikke er skarpe kanter, tror
jeg ikke der er noget problem.
Hvis det var min bil (jeg er også ligeglad med bilens udseende) så gjorde
jeg det.
Der kommer sikkert et klogere svar end mit.
Kai

Fra : Christian Flasche

Dato : 23-05-05 08:40

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> på
>

> Må man det?
>
> Hvis ja, så gør jeg det. Jeg er ligeglad med, hvordan bilen tager sig ud
> [...]
Hej Michael

Hvis du er lige glad med hvordan det tager sig ud ville det så
ikke være en ide at tage noget plade og skrue eller popnitte på?

--
Hilsen Christian

Fra : Christian Flasche

Dato : 22-05-05 16:47

> [...]
> (går ud fra den er skruet fast under kofangeren), men kan ikke finde helt

Hej Michael

Det må være bag panelet du mener.

--
Hilsen Christian

Fra : Christian Flasche

Dato : 22-05-05 16:49

"Christian Flasche" <chr.flasche@12move.dk> skrev i en meddelelse
> istensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Det må være bagpanelet JEG mener

--
Hilsen Christian

Fra : Steen F.

Dato : 22-05-05 18:10

Michael Kristensen wrote:
> [...]
> en bil. Værkstedet, der har lavet rust på poloen de andre steder på
> bilen, skulle have 2 kkr for at ordne den.

Kan det ikke limes eller spartles?

/Steen

Fra : alexbo

Dato : 22-05-05 19:33

"Michael Kristensen" skrev

> Hvad hedder det stykke, der sidder under plastikkofangeren?

Det hedder et bagpanel og det er svejset på.

mvh
Alex Christensen