Fire arresteret i sex-skandale, som involv~
Fra : Cyril Malka

Dato : 22-05-05 15:44

(22/05-2005) - Politiet i Hammond, USA, har arresteret fire medlemmer
af Hosana Kirken og sigtet dem for bl.a. pædofili. I alt mistænkes
12 medlemmer af bevægelsen for at have misbrugt 24 børn i de sidste
to år... Læs resten her: http://www.kortlink.com/hosana
--

Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org

Fra : Poul Nielsen

Dato : 22-05-05 15:56

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Venligst,
>
> Cyril

22/05-2005) - Politiet i Hammond, USA, har arresteret fire medlemmer af
Pastoren, Louis Lamonica (45), kom fra gaden og ind i sheriffens kontor og
fortalte, at han oplærte børn i at have sex med diverse af husets dyr og med
hinanden.

Lyder ærligt talt mærkeligt at han selv dukker op og tilstår, det plejer de
jo ikke at gøre.

Fra : Lyrik

Dato : 23-05-05 00:39

> [...]
> af Hosana Kirken og sigtet dem for bl.a. pædofili. I alt mistænkes
> 12 medlemmer af bevægelsen for at have misbrugt 24 børn i de sidste
++++++++++++++++++++++++++++++++
Læs også om de homoseksuelle og lesbiske rabbier her:
http://www.glbtjews.org/article.php3?id_article=133

Og læs om den pædofile rabbi som sugede spædbørnenes nyomskårne lem og
smittede dem med herpes:
http://www.legalspring.com/articles/misc-legal/20050202/403650_Paedophile-Rabbi-giv.aspx

Eller hvis det er for stærkt så læs om jødiske "æres-forbrydelser" her:
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1399287/posts

Jens

Fra : Vidal

Dato : 23-05-05 14:32

Lyrik wrote:

> [...]
>
> Eller hvis det er for stærkt så læs om jødiske "æres-forbrydelser" her:

Hør, hvad er det for antisemitisme!

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 23-05-05 15:56

Vidal skrev Mandag den 23. maj 2005 15:32 i beskeden
<4291db63$0$222$edfadb0f@dread12.news.tele.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

http://www.legalspring.com/articles/misc-legal/20050202/403650_Paedophile-Rabbi-giv.aspx

> Hør, hvad er det for antisemitisme!

Blot endnu et bevis på, at Lyrik ganske ukritisk vil forsvare enhver side
der taler for ensidig negativ information om jødedommen. Tragisk, faktisk,
fordi man finder mange individer som foretager sig dumme ting -- men når
det er sager, hvor der *bliver* reageret, og hvor der bliver taget
forholdsregler imod gentagelser, så er det ikke sagen der bliver
diskuteret, men mere det at der er/var tale om en jøde.

Fakta er imidlertid, at ikke enhver som *kalder* sig jøde er det. Folk der
bryder en eller flere mitzva bevidst er i strid med jødedommen, og *derfor*
kan de ikke tjene hverken som eksempler (eksponenter) eller "bevis" for
hvad jødedommen går ud på.

Hrmf...

Henrik, Dianalund
"Herren lader ikke den retfærdige sulte,
men uretfærdiges krav afviser han" (Ordsp. 10:3).

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-05-05 16:00

Henrik Vestergaard skrev i 4291ee42$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

[ ... ]
> Blot endnu et bevis på, at Lyrik ganske ukritisk vil forsvare enhver side
> der taler for ensidig negativ information om jødedommen.

Lige som når Malkaerne og dig fremturer ensidigt imod kristne og
kristendommen. Men de fleste er efterhånden nok klar over at I mener der
gælder et regelsæt for jer og et andet for kristne!

> [...]
> bryder en eller flere mitzva bevidst er i strid med jødedommen, og
> *derfor* kan de ikke tjene hverken som eksempler (eksponenter) eller

Men modsat når det gælder kristne og kristendommen, - så gælder ovenstående
regelsæt ikke?!?!

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*

Fra : Cyril Malka

Dato : 23-05-05 18:15

On Mon, 23 May 2005 16:55:33 +0200
Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@hotmail.com> wrote:

> Blot endnu et bevis på, at Lyrik ganske ukritisk vil forsvare enhver
> side der taler for ensidig negativ information om jødedommen.

Jeg tror, du overså Vidals smiley.

Det var nok ironisk ment.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 23-05-05 19:06

Cyril Malka skrev Mandag den 23. maj 2005 19:14 i beskeden
<20050523191445.20323863@cylle> i gruppen dk.livssyn.kristendom:

> Jeg tror, du overså Vidals smiley.
> Det var nok ironisk ment.

Jo, jeg havde overset det i starten...

Men jeg ofrer mig gerne - engang imellem - også selvom det kan ende med at
blive en anelse selv-ironisk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-05 14:00

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42921b01$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Men jeg ofrer mig gerne - engang imellem - også selvom det kan ende
> med at blive en anelse selv-ironisk.

Du skal ikke være bange. Du vil ikke kunne genkende selvironi, om det så
hoppede op og bed dig i næsen.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)